Udregning af løn - 20 timer

Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Udregning af løn - 20 timer

Indlægaf ina » 4. jan 2019, 16:15

Jeg overvejer at søge et job på (gennemsnitligt) knap 20 timer om ugen. Jeg er færdiguddannet om et halvt år og da stillingen er tidsbegrænset på 1 år, skal jeg lige regne ud om jeg ville tjene nok til at det kan løbe rundt efter jeg er færdig med uddannelse (og dermed mister su’en). Jeg er OBS på at det lave timetal også har betydning for dagpengesatsen, hvis jeg kommer til at gå ledig efter eventuel ansættelse - det er derfor jeg stadig overvejer om jeg overhovedet skal søge.

Jeg kan bare slet ikke lige regne ud hvordan jeg regner det ud. :gruble:

Månedsløn på 20.641kr + 2151kr i tillæg ved fuldtid. Eller skal jeg finde timelønnen og regne det ud den vej? Det er ved det offentlige, hvis det gør en forskel. Der må vel også komme nogle aften-/natte-/weekendtillæg oveni, når det er arbejde på alle tider af døgnet?
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Udregning af løn - 20 timer

Indlægaf Santa » 4. jan 2019, 16:18

Husk at det også påvirker din pensionsopsparing.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Udregning af løn - 20 timer

Indlægaf ina » 4. jan 2019, 16:38

Santa skrev:Husk at det også påvirker din pensionsopsparing.


Kan du uddybe?
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Udregning af løn - 20 timer

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. jan 2019, 16:52

Dine tillæg vil være timetillæg givet for ulempetider, og tillæget er det samme uanset antal af timer.