Hvordan ser dit skrivebord ud?

Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Hvordan ser dit skrivebord ud?

Indlægaf Rapfisk » 13. jul 2017, 13:25

Joe skrev:^ Og du har brugt maskinoversættelse til dit indlæg?

Det er måske her, vi skal nævne, at der var et indlæg, som blev rapporteret for reklame og slettet :-D
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 754
Likede indlæg: 12359

Re: Hvordan ser dit skrivebord ud?

Indlægaf Joe » 13. jul 2017, 14:27

Rapfisk skrev:
Joe skrev:^ Og du har brugt maskinoversættelse til dit indlæg?

Det er måske her, vi skal nævne, at der var et indlæg, som blev rapporteret for reklame og slettet :-D


Nej nej, det var for selvfølgelig direkte til Rapfisk, hvis indlæg ofte bærer præg af maskinoversættelser. :P

(En moderator fjernede det faktisk, men lyttede da jeg brokkede mig over at det blev fjernet uden mit vidende og gendannede det så. Så jeg tænkte det kunne stå her til evig forvirring.)
3
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7518
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8607

Re: Hvordan ser dit skrivebord ud?

Indlægaf decibell » 13. jul 2017, 14:36

Joe skrev:
Rapfisk skrev:
Joe skrev:^ Og du har brugt maskinoversættelse til dit indlæg?

Det er måske her, vi skal nævne, at der var et indlæg, som blev rapporteret for reklame og slettet :-D


Nej nej, det var for selvfølgelig direkte til Rapfisk, hvis indlæg ofte bærer præg af maskinoversættelser. :P

(En moderator fjernede det faktisk, men lyttede da jeg brokkede mig over at det blev fjernet uden mit vidende og gendannede det så. Så jeg tænkte det kunne stå her til evig forvirring.)


Og bare for en ordens skyld, så var det udelukkende "uden dit vidende", fordi jeg ikke havde nået at skrive til dig, før du reagerede. Vi sletter ikke bare folks indlæg uden at sige det. Det vil jeg godt lige slå fast. :)
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Hvordan ser dit skrivebord ud?

Indlægaf sigge » 14. jul 2017, 08:28

Joe skrev:
Rapfisk skrev:
Joe skrev:^ Og du har brugt maskinoversættelse til dit indlæg?

Det er måske her, vi skal nævne, at der var et indlæg, som blev rapporteret for reklame og slettet :-D


Nej nej, det var for selvfølgelig direkte til Rapfisk, hvis indlæg ofte bærer præg af maskinoversættelser. :P

(En moderator fjernede det faktisk, men lyttede da jeg brokkede mig over at det blev fjernet uden mit vidende og gendannede det så. Så jeg tænkte det kunne stå her til evig forvirring.)


Det virkede. :genert: Jeg sad og tænkte, at det var da en lige lovlig kras kommentar bare fordi, der var nogle engelske udtryk i Rapfisks indlæg. Jeg kunne i hvert fald ikke komme på en sigende, dansk oversættelse af "mousetrapper" f.eks. :lol:
3
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Job"