Spørgsmål om handicaptillæg til SU

pirken
Indlæg: 72
Tilmeldt: 24. jan 2017, 15:35
Kort karma: 6
Likede indlæg: 61

Spørgsmål om handicaptillæg til SU

Indlægaf pirken » 13. mar 2017, 17:51

Hej Jubii- debat.
Jeg er igang med at søge handicap-tillæg og har allerede indsendt min ansøgning for 1 måned siden. Jeg har efterfølgende fået en del ekstra dokumentation for mine lidelser, men kan ikke se nogen steder, hvor jeg kan vedlægge det.

Er der nogen herinde, der ved, hvad jeg kan gøre for at få det sendt ind? :) :kram:
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Spørgsmål om handicaptillæg til SU

Indlægaf Animi » 13. mar 2017, 18:05

Uden at være 100% sikker tror jeg ikke du kan vedlægge ekstra dokumentation efter du har indsendt den, fordi de så allerede kan være igang med at vurdere din sag.
Men hvis du får afslag kan du anke den med begrundelsen af du har fået ekstra dokumentation.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Spørgsmål om handicaptillæg til SU

Indlægaf Sevii » 27. mar 2017, 06:47

pirken skrev:Hej Jubii- debat.
Jeg er igang med at søge handicap-tillæg og har allerede indsendt min ansøgning for 1 måned siden. Jeg har efterfølgende fået en del ekstra dokumentation for mine lidelser, men kan ikke se nogen steder, hvor jeg kan vedlægge det.

Er der nogen herinde, der ved, hvad jeg kan gøre for at få det sendt ind? :) :kram:

Ring og spørg dem. De kan hjælpe dig bedst.
:)
0
:banan: :banan:

Tilbage til "Studie"