Bachelortråd - for os der skriver bacheloropgave

Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Bachelortråd - for os der skriver bacheloropgave

Indlægaf FrøkenM » 28. maj 2017, 09:00

Jeg skriver konklusion, introduktion og abstract. Jeg mangler lidt smårettelser i analysen og et enkelt svar fra min vejleder på noget hun har gennemlæst, men jeg kan så småt begynde at ane korrekturen ude i horisonten og det betyder jo så at jeg snart er færdig :banan:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Bachelortråd - for os der skriver bacheloropgave

Indlægaf RavenClaw » 28. maj 2017, 20:29

Jeg har fået udsat min opgave til slut august. Min vejleder og jeg blev enige om, at det var det bedste, når jeg ved, jeg kan gøre det meget bedre, end jeg har haft overskud til den sidste måneds tid :)

Men fedt at høre, at I meget snart er i hus!
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Bachelortråd - for os der skriver bacheloropgave

Indlægaf FrøkenM » 29. maj 2017, 05:48

RavenClaw skrev:Jeg har fået udsat min opgave til slut august. Min vejleder og jeg blev enige om, at det var det bedste, når jeg ved, jeg kan gøre det meget bedre, end jeg har haft overskud til den sidste måneds tid :)

Men fedt at høre, at I meget snart er i hus!

Det lyder meget fornuftigt. Det er dejligt med en lydhør vejleder :)

Den samtale havde jeg også med min vejleder på et tidspunkt pga. en eksamen der hang fra 2. semester (som nu er bestået) og fordi min mor er meget syg. Vi var hele tiden enige om, at hvis der opstod en situation hvor jeg af den ene eller anden årsag ikke kan gennemføre, så måtte vi jo se på det til august. Muligheden er der stadig hvis der inden forsvaret går noget galt eller min mors sygdom forværres. Det synes jeg er meget rart, selvom jeg - indtil nu kun har fået ros på trods af at mit fokus har været skiftende og til tider manglende overskud :)

Nu glæder jeg mig bare til at aflevere.

Mangler stadig hendes svar. "Tør" dog nok godt aflevere uden det, men nu driller abstract. 2 sider sammenfatning på engelsk: How to do that?
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Studie"