Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Er du bare i humør til at småsludre om hvad som helst, så skal du kigge herind.
Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Indlægaf Svingfjer » 16. nov 2022, 22:39

jeg må lige vide det inden jeg for lavet flere tråde. Jeg har ikke lige lyst til at være uset og på sammen tid skulle passe en tråd, det kan vi ikke lide :genert:
1
Fruity
Indlæg: 4014
Tilmeldt: 15. apr 2021, 14:52
Kort karma: 275
Likede indlæg: 7266

Re: Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Indlægaf Fruity » 16. nov 2022, 23:40

Hvorfor skulle du ikke lave en tråd, hvis du har noget på hjertet?
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23829
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1205
Likede indlæg: 22077

Re: Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Indlægaf dgd2007 » 17. nov 2022, 00:34

Svingfjer skrev:jeg må lige vide det inden jeg for lavet flere tråde. Jeg har ikke lige lyst til at være uset og på sammen tid skulle passe en tråd, det kan vi ikke lide :genert:

Selvfølgelig!

Man starter bare en tråd, og så udvikler den sig - måske, måske ikke, og måske i en retning man ikke havde regnet med - men fordi man har startet den, er man ikke ansvarlig for den til evig tid. :) (Selvfølgelig, hvis man har bedt om råd/hjælp til noget meget personligt, og nogen prøver at give dette inden for en rimelig periode, er det god stil at anerkende dette ... men ellers hænger man ikke på den. Der er mange der har oprettet masser af tråde i tidens løb.)
3
Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Re: Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Indlægaf Svingfjer » 26. dec 2022, 13:45

Nu er det også noget tid siden. Men jeg kan ikke huske helt hvorfor jeg syntes at jeg skulle høre om det var okay. Tror muligvis det var fordi jeg fik skrevet et par tråde som bare var brok piv og jammer, og ikke særligt konstruktivt. Men jeg fik hvist lidt ud af det.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13055
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1566
Likede indlæg: 21839

Re: Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Indlægaf Pandesteg » 26. dec 2022, 14:16

Jeg kan godt huske de tråde og jeg synes at vedkommende der skrev til dig opførte sig grimt. Masser af debattører laver “læsse af”-tråde, så jeg ved ikke hvorfor denne debattør mente, at det skulle du ikke have lov til.

Opret du bare en tråd og så håber jeg at ovenstående debattør holder sig væk denne gang.
3
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11411
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1802
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23696

Re: Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Indlægaf Mani » 26. dec 2022, 14:47

Jeg kan ikke huske dine tråde, men hvis nogen ikke bryder sig om dem kan de jo bare undlade at læse dem. Start du bare den tråd hvis du har noget du skal have læsset af, debatteret eller luftet.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13088
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3548
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56263
Kontakt:

Re: Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Indlægaf Ado » 26. dec 2022, 15:22

Du skal virkelig ikke spørge nogen om lov til at oprette en tråd herinde.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Indlægaf sansera » 26. dec 2022, 18:13

Så længe det er tråde med indhold og ikke spam, så gør du præcis som du har lyst til. Og uden tråde dør et Forum jo - så sæt du bare igang :)
0
Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Re: Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Indlægaf Svingfjer » 27. dec 2022, 09:58

sansera skrev:Så længe det er tråde med indhold og ikke spam, så gør du præcis som du har lyst til. Og uden tråde dør et Forum jo - så sæt du bare igang :)


Jeg kan godt blive lidt i tvivl om det med indholdet, men jeg ville ikke kalde det spam, det ivertfald ikke hensigten. :gruble:
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2877
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 234
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5615

Re: Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Indlægaf Luffegås » 27. dec 2022, 11:21

Go ahead så længe det er personlige tråde. Selvfølgelig skal der også være plads til debatter, men hvis man kun har én farvet politisk holdning og ikke engang gider se vinklen fra andre sider, så bliver det lidt træls at se på gentagende debatter om hvor dumme kvinder er, og skatten skal ned, hele tiden
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9138
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1023
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 22068

Re: Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Indlægaf Purple Haze » 27. dec 2022, 11:26

Så længe du er opmærksom på at placere den i det rigtige Forum (eller får moderatorerne til at få den flyttet hvis den er placeret forkert), og det ikke er et emne der allerede er oprettet tråde om som er aktive så slå dig løs.

Fx hvis der allerede ligger en tråd om at Per Hansen er død, så behøver du ikke oprette én til tråd om at Per Hansen er død.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Indlægaf sansera » 27. dec 2022, 22:58

Svingfjer skrev:
sansera skrev:Så længe det er tråde med indhold og ikke spam, så gør du præcis som du har lyst til. Og uden tråde dør et Forum jo - så sæt du bare igang :)


Jeg kan godt blive lidt i tvivl om det med indholdet, men jeg ville ikke kalde det spam, det ivertfald ikke hensigten. :gruble:


For mig er spam at operette flere tråde om samme emne. Eller tråde som alene handler om at reklamerer/ svine et produkt - eller person for den skyld.
I udgangspunktet er det godt med et spørgsmål, som man gerne vil have vinkler på. Men der er også flere læsse af tråde i den lukkede del og de synes jeg også bidrager positivt til forumet her.

Grundlæggende - opret du bare. Debattens moderatorer skal nok fortælle dig, hvis du gør noget forkert.
0
Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Re: Kan i holde ud jeg skriver flere tråde.

Indlægaf Svingfjer » 8. feb 2023, 13:31

Jeg ret sikker på jeg har læst hele tråden nu. Og det er positiv læsning. Men jeg havende bare mine spekulationer og nu er de lige blevet bearbejdet lidt. Jeg opretter nok en tråd igen inden så længe. Men igen jeg takker for i lige ville give jeres mening til kende.=)
1

Tilbage til "Sniksnak"