At skabe en fantasi-elefant

Er du bare i humør til at småsludre om hvad som helst, så skal du kigge herind.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf dgd2007 » 1. sep 2017, 20:41

ExCoastal skrev:Min er væk. Og der mangler to Red Bull og en halv flaske vodka. Hmm...

Du mener vel kasser? Ellers forslår det da ikke langt til sådan nogle størrelser ;)

1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. sep 2017, 20:49

Min tjekker Rejseplanen for at finde en rute til Tappernøje.
Fantasi-flodhesten har pakket sin kuffert og hopper nu rundt oven på den for at få den lukket. Der er et (meget stort) tylsskørt, som bliver ved med at folde sig ud.
2
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf Flora » 1. sep 2017, 20:54

Min er taget til fest med sine venner. Se hvor fint hun havde klædt sig på :lun:

Billede
3
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf dgd2007 » 1. sep 2017, 20:55

DetSorteCirkus skrev:Min tjekker Rejseplanen for at finde en rute til Tappernøje.
Fantasi-flodhesten har pakket sin kuffert og hopper nu rundt oven på den for at få den lukket. Der er et (meget stort) tylsskørt, som bliver ved med at folde sig ud.

Jeg har ikke selv nogen :genert: Så jeg må nøjes med at videokommentere jeres ... :wink3:

1
Zoxa
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jul 2017, 06:04
Kort karma: 22
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf Zoxa » 1. sep 2017, 21:11

Madam Pomfrey skrev:nogen der kan anbefale en seng til elefant, min vil så gerne ligge i ske, men vi har et pladsproblem!


Bammelamme sover bare hos katten i træet? Ellers vil jeg klart anbefale et tæppe under sengen i en nullermands rede.
Og absolut ingen fadbamser eller smølfebrød med i sengen! Giver huller i stødtændernde
2
Zoxa
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jul 2017, 06:04
Kort karma: 22
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf Zoxa » 1. sep 2017, 21:16

dgd2007 skrev:
DetSorteCirkus skrev:Min tjekker Rejseplanen for at finde en rute til Tappernøje.
Fantasi-flodhesten har pakket sin kuffert og hopper nu rundt oven på den for at få den lukket. Der er et (meget stort) tylsskørt, som bliver ved med at folde sig ud.

Jeg har ikke selv nogen :genert: Så jeg må nøjes med at videokommentere jeres ... :wink3:



Årh hvor sødt - så du har en flodhest i stedet- det er ok, vi mopper altså ikke :blomst:
0
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf Chatsy » 2. sep 2017, 08:09

Min er endelig begyndt at anerkende min eksistens.
Da jeg stod ud af sengen lå der adskillige knappenåle der, hvor jeg plejer at træde ned. Hvilket er mærkeligt, for det var et rimelig lokalt sted for dem at falde ned og mine opslagstavler er pakket væk.
Da jeg skulle lave kaffe bemærkede jeg, at kaffepulveret så mærkeligt ud. Der var så hældt rottegift i. Det skal jeg godt nok have klaget over, det er ikke god kaffe.
Da jeg ville børste tænder, så børsterne på tandbørsten mærkeligt stive ud. De var så fine, sylespidse små nåle. Sært, det må være tandpastaen, der har givet en mærkelig stivende effekt.
Da jeg ville børste mit hår, så hårbørsten lidt våd ud - det var så voldsomt ætsende syre. Hvor kunne den være tabt, siden der var det?
Efterhånden blev jeg mistænksom, så da jeg skulle bruge min deodorant sprayede jeg lidt ud i luften. Det var så nervegas. Pakkefejl hos producenten?
Da jeg kom ind i stuen sad elefanten ovre i hjørnet og skulede over til mig. Det var lidt som om den var utilfreds med, at jeg var uskadt. Der blev jeg lidt glad, for nu anerkender den mig jo. Jeg ville give den en krammer, fordi den endelig er kommet så vidt, men da jeg var ved at omfavne den fik jeg sidestik. Tror jeg i hvert fald, jeg er lidt svimmel og bleg lige nu og det gør meget ondt. Har jeg spildt rødvin på gulvet? Pyt, det må jeg undersøge senere, men min elefant er endelig begyndt at åbne op for mig! Jeg er så stolt.
0
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4643
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8385

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf Tibbler » 2. sep 2017, 08:33

Madam Pomfrey skrev:nogen der kan anbefale en seng til elefant, min vil så gerne ligge i ske, men vi har et pladsproblem!


Du skal altså passe på med at lade elefanten ligge i sengen

Billede
1
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf Seladon » 2. sep 2017, 10:55

Tibbler skrev:
Madam Pomfrey skrev:nogen der kan anbefale en seng til elefant, min vil så gerne ligge i ske, men vi har et pladsproblem!


Du skal altså passe på med at lade elefanten ligge i sengen

Billede


Nemlig.Jeg sidder nu og spekulerer.Findes der en Eläfantens hinsidan ? ;)
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf Slettet bruger » 2. sep 2017, 13:00

Chatsy skrev:Min er endelig begyndt at anerkende min eksistens.
Da jeg stod ud af sengen lå der adskillige knappenåle der, hvor jeg plejer at træde ned. Hvilket er mærkeligt, for det var et rimelig lokalt sted for dem at falde ned og mine opslagstavler er pakket væk.
Da jeg skulle lave kaffe bemærkede jeg, at kaffepulveret så mærkeligt ud. Der var så hældt rottegift i. Det skal jeg godt nok have klaget over, det er ikke god kaffe.
Da jeg ville børste tænder, så børsterne på tandbørsten mærkeligt stive ud. De var så fine, sylespidse små nåle. Sært, det må være tandpastaen, der har givet en mærkelig stivende effekt.
Da jeg ville børste mit hår, så hårbørsten lidt våd ud - det var så voldsomt ætsende syre. Hvor kunne den være tabt, siden der var det?
Efterhånden blev jeg mistænksom, så da jeg skulle bruge min deodorant sprayede jeg lidt ud i luften. Det var så nervegas. Pakkefejl hos producenten?
Da jeg kom ind i stuen sad elefanten ovre i hjørnet og skulede over til mig. Det var lidt som om den var utilfreds med, at jeg var uskadt. Der blev jeg lidt glad, for nu anerkender den mig jo. Jeg ville give den en krammer, fordi den endelig er kommet så vidt, men da jeg var ved at omfavne den fik jeg sidestik. Tror jeg i hvert fald, jeg er lidt svimmel og bleg lige nu og det gør meget ondt. Har jeg spildt rødvin på gulvet? Pyt, det må jeg undersøge senere, men min elefant er endelig begyndt at åbne op for mig! Jeg er så stolt.


Fremragende dyrepasning, det der!

Billede
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14668
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf sigge » 2. sep 2017, 13:24

Min fik lov at komme med i Brugsen for at købe blandselvslik i går, fordi den havde været så dygtig til at være alene hjemme - selvom der var kokos overalt fra den kokosnød, den havde leget med. Den blandede så 800 g, så jeg har altså rationeret det for den, så den ikke får ondt i maven.

Den så forøvrigt ret fin ud med den der plastikhandske på snablen til at tage slik med.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf Mulan » 2. sep 2017, 16:33

Min har sat sine læsebriller på snablen og ser mægtig strengt på mig. Må hellere komme i gang med at arbejde.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4336
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10605

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf BlueBunny » 2. sep 2017, 17:13

Jeg har lige puttet min søn på fem og skulle en tur på toilettet. Så jeg går gennem stuen og kan se min elefant allerede sidder klar i sofaen. Med benene oppe på sofabordet!
Han (Ja det er en han), kigger på mig og fortæller mig med smilende øjne at jeg bare skal slappe af. Der er næsten en time til matador starter.

<3
1
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf Kommodedyret » 2. sep 2017, 17:19

Gulvet bliver desværre ikke renere af at fantasidyr svinger kosten. Heldigvis bliver det heller ikke mere beskidt. ..
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: At skabe en fantasi-elefant

Indlægaf Persnikedy » 2. sep 2017, 17:20

Min er begyndt at ryge pibe og bliver ved med at pege med den og komme med gode råd.

"At stå op kl 5 var jo ikke en god ide!"
Peger med piben "Jo, early bird gets the worm" peger endnu mere med piben
"BUT THE SECOND MOUSE GETS THE CHEESE... åndssvage møg elefant"
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Sniksnak"