Fra 1. januar er det slut med at streame fra C More, ihvertfald direkte fra deres app eller hjemmeside, men deres indhold, kan tilgåes hvis man er kunde hos f.eks. TV2
https://www.cmore.dk/artikler/faq/24528 ... 1-12-2023/
Kommer det til at påvirke dig, eller vælger du bare en af de mange andre streaming tjenester?
C More lukker og slukker
- EmoJanice
- Kort karma: 14
- Geografisk sted: Rødovre
- Likede indlæg: 389
- Kontakt:
Re: C More lukker og slukker
Wizzze skrev:Fra 1. januar er det slut med at streame fra C More, ihvertfald direkte fra deres app eller hjemmeside, men deres indhold, kan tilgåes hvis man er kunde hos f.eks. TV2
Kommer det til at påvirke dig, eller vælger du bare en af de mange andre streaming tjenester?
Så er der en færre at forholde mig til. Jeg vil ikke tilkøbe Britbox på TV2, så jeg må bare undvære. Jeg har i forvejen nok for mange, så det er godt at andre kan beslutte sig for mig.
0
Wizzze skrev:Fra 1. januar er det slut med at streame fra C More, ihvertfald direkte fra deres app eller hjemmeside, men deres indhold, kan tilgåes hvis man er kunde hos f.eks. TV2
Vi har CMore som del af vores telefon abonnement. Har kun brugt den til at se Yellowstone på, men har ikke set alle sæsoner, så der ærgrer mig da lidt.
0
TinaW skrev:Wizzze skrev:Fra 1. januar er det slut med at streame fra C More, ihvertfald direkte fra deres app eller hjemmeside, men deres indhold, kan tilgåes hvis man er kunde hos f.eks. TV2
Vi har CMore som del af vores telefon abonnement. Har kun brugt den til at se Yellowstone på, men har ikke set alle sæsoner, så der ærgrer mig da lidt.
Du kan se Yellowstone på Skyshowtime.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.
Maude, din proportionssans
fisken80 skrev:TinaW skrev:Wizzze skrev:Fra 1. januar er det slut med at streame fra C More, ihvertfald direkte fra deres app eller hjemmeside, men deres indhold, kan tilgåes hvis man er kunde hos f.eks. TV2
Ja, men gider ikke rigtigt betale for flere tjenester og denne her var inkluderet i abonnementet.
0
- LadyFox
- Kort karma: 2471
- Geografisk sted: Kbh
- Likede indlæg: 47192
Jeg har haft C More i en del år efterhånden igennem diverse abonnementer, men jeg tror aldrig at jeg har set noget hos dem.
Så jeg er kold.
Så jeg er kold.
0
...
TinaW skrev:fisken80 skrev:TinaW skrev:Wizzze skrev:Fra 1. januar er det slut med at streame fra C More, ihvertfald direkte fra deres app eller hjemmeside, men deres indhold, kan tilgåes hvis man er kunde hos f.eks. TV2
Ja, men gider ikke rigtigt betale for flere tjenester og denne her var inkluderet i abonnementet.
Hvis du orker at skrifte er Showtime inkluderet hos Telmore.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Jeg ved faktisk ikke om vi stadig har det. Vi så det aldrig fordi den hakkede altid så meget. Det betyder ikke noget for os.
0
Vi så primært Pingu på den.
Og lidt Yellowstone, men den og de relaterede serier kan heldigvis ses på Skyshowtime.
Vi har dog ikke haft Cmore siden den forsvandt fra Coop Prime.
Og lidt Yellowstone, men den og de relaterede serier kan heldigvis ses på Skyshowtime.
Vi har dog ikke haft Cmore siden den forsvandt fra Coop Prime.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Tja er ret ligeglad har ikke set noget på C more siden Game of Thrones.
0
Homer: “Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that’s even remotely true. Facts schmacts.”
-
- Kort karma: 458
- Likede indlæg: 10201
Jeg har set meget hos C More gennem tiden, men jeg synes ikke, de lægger ret meget nyt på.
I vores husstand shopper vi lidt rundt i forhold til streamingtjenester, så vi har forskellige i forskellige perioder, så jeg tænker ikke, vi kommer til at mærke det.
I vores husstand shopper vi lidt rundt i forhold til streamingtjenester, så vi har forskellige i forskellige perioder, så jeg tænker ikke, vi kommer til at mærke det.
0
- Hundefridhoff77
- Kort karma: 0
- Likede indlæg: 6
Tja så finder jeg bare en anden kommer næppe til at savne den da jeg synes det har stået sløjt til
0
Vi har TV2 Play som del i vores Norlys tv pakke, så det er et plus for os.
0
Har haft adgang til den gennem min fars mobil abonnement.
Tror jeg har set 1 film, og så fandt jeg ikke andet der var værd at se.
Tror jeg har set 1 film, og så fandt jeg ikke andet der var værd at se.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!