Bachelorette

Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1789
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5013

Re: Bachelorette

Indlægaf Primerose » 19. jul 2023, 14:50

ajnaM skrev:
Lys skrev:
ajnaM skrev:Okay, Stig modbeviser det så lidt. :D

Han virker simpelthen som et bedre match til Mette. Tror dog alligevel, hun vælger Boris. Hun virker som ‘bad boy’-typen, der går efter det mindst fornuftige alternativ..


Jeg tænker også, at Stig passer bedst på det, som Mette giver udtryk for at søge. Men jeg er ret sikker på, at hun vælger Boris, fordi deres seksuelle kemi/tiltrækning er så klar. Men hun kommer til at vente længe på, at han bliver klar til børn, tror jeg.


Det tror jeg også. Tror heller ikke, de er sammen i dag.

Det er bare stenet, for den seksuelle kemi er der jo også med Stig. Jeg er virkelig stor tilhænger af fysisk tiltrækning - men hvis den er der, så er jeg også stor tilhænger af en rationel tilgang. :D Så jeg havde valgt Stig, hvis jeg var hende. Boris virker ikke som en, man slår sig ned og starter familie med…


På reddit går der en del rygter om at hun er gravid nu. :stoned:
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13116
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3553
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56371
Kontakt:

Re: Bachelorette

Indlægaf Ado » 19. jul 2023, 15:18

Boris er ham, som man (når man er ung eller når man er Mette) forelsker sig i. Og Stig er ham der trøster, når Boris skrider.
2
Donna Martin Graduates!
bibbs
Indlæg: 1011
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1401

Re: Bachelorette

Indlægaf bibbs » 19. jul 2023, 16:02

Primerose skrev:
ajnaM skrev:
Lys skrev:
ajnaM skrev:Okay, Stig modbeviser det så lidt. :D

Han virker simpelthen som et bedre match til Mette. Tror dog alligevel, hun vælger Boris. Hun virker som ‘bad boy’-typen, der går efter det mindst fornuftige alternativ..


Jeg tænker også, at Stig passer bedst på det, som Mette giver udtryk for at søge. Men jeg er ret sikker på, at hun vælger Boris, fordi deres seksuelle kemi/tiltrækning er så klar. Men hun kommer til at vente længe på, at han bliver klar til børn, tror jeg.


Det tror jeg også. Tror heller ikke, de er sammen i dag.

Det er bare stenet, for den seksuelle kemi er der jo også med Stig. Jeg er virkelig stor tilhænger af fysisk tiltrækning - men hvis den er der, så er jeg også stor tilhænger af en rationel tilgang. :D Så jeg havde valgt Stig, hvis jeg var hende. Boris virker ikke som en, man slår sig ned og starter familie med…


På reddit går der en del rygter om at hun er gravid nu. :stoned:



Ok det er da alligevel vildt nok

Så man ikke hun drak på Norges turen
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1789
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5013

Re: Bachelorette

Indlægaf Primerose » 19. jul 2023, 17:43

bibbs skrev:
Primerose skrev:
ajnaM skrev:
Lys skrev:
ajnaM skrev:Okay, Stig modbeviser det så lidt. :D

Han virker simpelthen som et bedre match til Mette. Tror dog alligevel, hun vælger Boris. Hun virker som ‘bad boy’-typen, der går efter det mindst fornuftige alternativ..


Jeg tænker også, at Stig passer bedst på det, som Mette giver udtryk for at søge. Men jeg er ret sikker på, at hun vælger Boris, fordi deres seksuelle kemi/tiltrækning er så klar. Men hun kommer til at vente længe på, at han bliver klar til børn, tror jeg.


Det tror jeg også. Tror heller ikke, de er sammen i dag.

Det er bare stenet, for den seksuelle kemi er der jo også med Stig. Jeg er virkelig stor tilhænger af fysisk tiltrækning - men hvis den er der, så er jeg også stor tilhænger af en rationel tilgang. :D Så jeg havde valgt Stig, hvis jeg var hende. Boris virker ikke som en, man slår sig ned og starter familie med…


På reddit går der en del rygter om at hun er gravid nu. :stoned:



Ok det er da alligevel vildt nok

Så man ikke hun drak på Norges turen


Pas. Jeg har ikke rigtig selv kigget med på hendes profil. Jeg ved heller ikke hvor meget jeg tror på alle redditrygterne, men det er da meget sjovt at se hvad de tror derinde.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19727
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2460
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46580

Re: Bachelorette

Indlægaf LadyFox » 19. jul 2023, 17:49

Pandesteg skrev:
ajnaM skrev:
LadyFox skrev:Mette lukker godt nok lidt af for virkeligheden - i dette afsnit taler hun meget om at der er nogle ting om fremtiden hun skal have afklaret med Boris - men altså, det er ting hun allerede har fået afklaret før, hun fik bare ikke det svar hun håbede på.
Det er lidt som om at hun tænker ar hvis hun nu bare lige spørger igen - så er svaret måske et andet.


Enig…

Og så er der måske også noget i at være 33 og gå efter mænd i midten af 20’erne. Stig er vist endnu yngre end Boris? Sandsynligheden for at en fyr på 26 er klar til børn er rimelig lille… :genert:


Enig, det er rimelig virkelighedsfjernt. Og han snakker hende jo også supermeget efter munden til sidst. Starter med at sige han måske er klar til børn om 3-5 år og da han så kan se hun ikke er tilfreds med det svar, siger han “øh ja eller i morgen!!” :lol:

Tror ikke man skal underkende prestigen og mulighederne i at komme så langt som muligt i programmet og ikke nødvendigvis pga kærligheden. Flere af bachelorpigerne lever jo af at være influencere nu og hvis han gerne vil booste sig selv og hans “musik-karriere”, tjaeh… jeg tror sgu ikke han er for fin til at spille med.


Jeg tror ikke kun det handler om at han taler Mette efter munden, men også at de taler om det fra to meget forskellige situationer. Mette er i en situation hvor hun lidt bliver nødt til at se praktisk på det og se det udfra noget så konkret som antal år, hvor Boris har det privilegie at han kan tillade sig at se på omstændighederne rundt om at få et barn i stedet for, og bliver derfor mere flyvsk da han jo ikke kan svare på hvornår han har opnået de omstændigheder han gerne vil have opnået inden. Så fra hans sted ER det måske i morgen hvis stjernerne står helt rigtigt, og måske om 10 år hvis de ikke gør. Altså, hans situation gør det svært for ham at forholde sig til noget så konkret som tid - da tid ikke er det han måler efter, fordi det behøver han ikke.
4
...
Brugeravatar
Sol_sikken
Indlæg: 85
Tilmeldt: 20. sep 2015, 15:27
Kort karma: 6
Likede indlæg: 111

Re: Bachelorette

Indlægaf Sol_sikken » 20. jul 2023, 05:48

Nåå ..Det var ikke ret overraskende...
Nu er jeg bare spændt på at høre, hvordan det går i næste uge...
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13116
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3553
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56371
Kontakt:

Re: Bachelorette

Indlægaf Ado » 20. jul 2023, 06:07

Jeg tror ikke på, at Mette og Boris er sammen længere. Til gengæld håber jeg så meget på, at Julie og Mads er.
3
Donna Martin Graduates!
bibbs
Indlæg: 1011
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1401

Re: Bachelorette

Indlægaf bibbs » 20. jul 2023, 06:48

Ado skrev:Jeg tror ikke på, at Mette og Boris er sammen længere. Til gengæld håber jeg så meget på, at Julie og Mads er.



Enig, jeg tror faktisk at Jonas var reel nok da han sagde at hun skulle satse på Mads. Han kunne jo se at løbet var kørt.

Det er også et bedre udgangspunkt, Julie var jo reelt ikke usikker hun vidste hele tiden hun ville vælge Mads.

Jeg hepper på dem

Men undrer mig over at det er bachelorette næste gang, troede det ville være bachelor
1
godtnavn
Indlæg: 11234
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1109
Likede indlæg: 13143

Re: Bachelorette

Indlægaf godtnavn » 20. jul 2023, 08:00

bibbs skrev:
Ado skrev:Jeg tror ikke på, at Mette og Boris er sammen længere. Til gengæld håber jeg så meget på, at Julie og Mads er.



Enig, jeg tror faktisk at Jonas var reel nok da han sagde at hun skulle satse på Mads. Han kunne jo se at løbet var kørt.

Det er også et bedre udgangspunkt, Julie var jo reelt ikke usikker hun vidste hele tiden hun ville vælge Mads.

Jeg hepper på dem

Men undrer mig over at det er bachelorette næste gang, troede det ville være bachelor


Men er det afgjort? Mon ikke de ser på hvordan det passer bedst med ansøgere?
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19727
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2460
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46580

Re: Bachelorette

Indlægaf LadyFox » 20. jul 2023, 08:02

Jeg er også mest spændt på hvad der er sket efterfølgende. Jeg tænker at der er ret stor sandsynlighed for at Mette, Boris eller dem begge to har slået sig på at komme hjem til hverdagen.
Jeg føler deres relation er meget bygget på den kemi de har følt under opholdet - og deres samtaler meget har handlet om de følelser og den kemi fremfor egentlig at lære hinanden at kende. Jeg tror det kan være svært at skabe samme magi når dates lige pludselig ikke forgår i helikopter.
Især når de oven I købet kommer hjem og skal date diskret af hensyn til programmet.

Men jeg hepper også på at Julie og Mads har klaret den. Og så er jeg sikker på at der er en kø af damer der gerne vil på date med Jonas.
1
...
bibbs
Indlæg: 1011
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1401

Re: Bachelorette

Indlægaf bibbs » 20. jul 2023, 15:11

:) Så lige en reel fra en af deltagerne, kan ikke huske hvem, det var både Julie og Mette men hverken Boris eller Mads var at se
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6544
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14627

Re: Bachelorette

Indlægaf Mangoness » 21. jul 2023, 11:59

Stig på Instagram (fra en video han åbenbart filmede efter roseceremonien, efter han havde fået lidt alkohol indenbors)

(det er ikke sikkert, at jeg har citeret det 100 % korrekt)

"Her efter bachelorette har jeg kunne mærke, at jeg nok blev mere og mere naiv i Mettes selskab og til sidst bare har givet helt slip. Af den grund tror jeg, at jeg blev så skuffet, fordi jeg har haft noget rationale i mig, som altid har sagt, at det aldrig ville gå mellem mig og Mette, men jeg har så bare været ligeglad med det og slukket det fuldstændig. Og så ender det bare med, at jeg ender med at blive fuldstændig pladask forelsket i en eller anden gammel dame, og så bider det mig bare i røven."

De snakker også om storien her:
https://www.reddit.com/r/Influencergoss ... a_som_han/
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6544
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14627

Re: Bachelorette

Indlægaf Mangoness » 21. jul 2023, 12:01

Og så har Stig åbenbart også deltaget i podcasten 112 knuste hjerter her:
https://24syv.dk/episode/stig-henriksen-bachelorette


“Det vil være fuldstændig gak i låget, hvis hun ikke giver mig den sidste rose nu”, tænker Stig efter kameraerne er slukket, og han Mette er alene på deres drømmedate. Hun gør nemlig nogle ting, som overbeviser ham om, at hun vælger ham i morgen. Så da hun spørger ham “Er du forelsket i mig?”, tør han for første gang at lægge sit hjerte i hendes hænder og sige: “Jeg ér forelsket i dig. For hvis du ikke giver mig den sidste rose i morgen, så vil jeg hade mit liv”

I dagens afsnit fortæller Stig Henriksen fra Bachelorette historien om, hvordan han for første gang i sit liv for alvor får knust sit hjerte. Og så endda foran hele Danmark. Og som om, det ikke var nok – så skal han også lige holde sin hjertesorg hemmelig i et halvt år pga tavshedspligt. Stig fortæller om at være bange for at være sårbar og åbne sig op – i frygt for at blive afvist, for den han er. Så hellere have en facade og potentielt blive afvist for den, han ikke er. Han fortæller om jalousi og ensomhed i huset, fordi han hverken kan dele sine tanker og følelser med Mette eller med fyrene, der jo også har følelser for den samme pige. Han fortæller om red flags og om at samle til bunke og til sidst have en hel A4 side med spørgsmål til Mette, som han ikke tør konfrontere hende med under programmet i frygt for at blive smidt ud. Og så fortæller han om terapi, om at være blevet bedre til at snakke om følelser, om et helt unikt forhold forhold til de andre mænd og om stadig at blive blød i knæene, når han ser Mette i dag.

Stig gør selvfølgelig også sit allerbedste for at hjælpe dig, der sidder med hjertesorg lige nu.

0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Fræksak
Indlæg: 2506
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 476
Likede indlæg: 4266

Re: Bachelorette

Indlægaf Fræksak » 21. jul 2023, 14:11

Jeg mødte Mette inde i byen for nogle uger siden. Hun var virkelig sød og 100% som hun fremstår på skærmen (jeg slugte al skam og bad om et billede med hende til min datter :-D). Hun ville dog ikke ud med, hvem hun endte med at vælge (hvilket jeg jo ikke vidste på det tidspunkt) og hvordan det går i dag :P .
3
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1789
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5013

Re: Bachelorette

Indlægaf Primerose » 22. jul 2023, 17:55

Det bliver spændende at se programmet på tirsdag. Jeg tvivler virkelig på at nogle af parene stadig skulle være sammen. I så fald skulle det da være Mads og Julie, men jeg tror det ikke. Så har de i hvert fald været meget dygtige til at holde det skjult.

Jeg gad også vide om Julie og Mette fortæller hvem de i så fald er kærester med i dag (hvis nogen). Ifølge rygterne på Reddit er begge sammen med deres ekser. Mettes ham hun fortakte om i 112 for knuste hjerter, og Julies en der var med i DR3-programmet Koden til kærlighed.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.

Tilbage til "Film og TV"