Ny omgang Sex and the City ?

Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10318
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1232
Likede indlæg: 18632

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf .Magic. » 9. dec 2021, 18:24

Jeg har lige set begge afsnit og jeg kunne godt lide den :-)
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3356

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf Minionine » 9. dec 2021, 21:34

Jeg er fan efter de første to afsnit.
1
MissB
Indlæg: 2404
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2278

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf MissB » 9. dec 2021, 22:16

Øj hvor jeg græd :(
2
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2909
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 235
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5688

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf Luffegås » 10. dec 2021, 11:03

Indeholder spoilers:::


Jeg havde hørt om et dødsfald. Jeg vidste godt det ikke var Samantha. Og det forstår jeg godt, der er en dør der skal være åben for hende. Men kæft hvor jeg bare troede det var nogle andre end ham... Jeg græd og græd og græd så snart jeg opdagede det var det der skete...allerede inden han var steget af cyklen! Jeg sad og håbede på det handlede om det onani igen og at jeg bare tog fejl, at nu ville han masturber til hende træneren og nogen vil opdage det og Carrie så ikke ville have det så fint alligevel med det. Men jeg vidste det pludselig godt, det var derfor de havde haft det så fantastisk det afsnit..

Jeg har aldrig været enorm fan, jeg kunne godt lide filmene, og ja jeg græd til 1 eren. Men jeg kan godt lide den nye serie og netop kampen om hvornår er man woke og skal man være det altid Osv.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
JoyNips
Indlæg: 12148
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34183

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf JoyNips » 10. dec 2021, 11:09

Jeg synes sgu det er god underholdning.
Og jeg havde også fugtige øjenkroge.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf zembra1986 » 10. dec 2021, 15:12

Har lige set 1. afsnit. Kan godt lide det......når man lige har vænnet sig til at de er så meget ældre og med halvvoksne børn og det hele :D ........Dog synes jeg den der scene med alt der der woke-halløj var tåkrummende. Men det er naturligt det er en del af de nye afsnit. Sex and the city har jo altid været woke.

Men gud, hvor har Charlotte da fået botox. Det er virkelig forstyrrende at se på hende. Miranda er klart den bedste, og den der kommer til at bære serien fra nu af :lun:

Det var chokerende med Big. Den havde jeg ikke lige set komme. :(
0
MissB
Indlæg: 2404
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2278

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf MissB » 10. dec 2021, 16:14

zembra1986 skrev:Har lige set 1. afsnit. Kan godt lide det......når man lige har vænnet sig til at de er så meget ældre og med halvvoksne børn og det hele :D ........Dog synes jeg den der scene med alt der der woke-halløj var tåkrummende. Men det er naturligt det er en del af de nye afsnit. Sex and the city har jo altid været woke.

Men gud, hvor har Charlotte da fået botox. Det er virkelig forstyrrende at se på hende. Miranda er klart den bedste, og den der kommer til at bære serien fra nu af :lun:

Det var chokerende med Big. Den havde jeg ikke lige set komme. :(


Jeg synes også at det er irriterende at man kan høre det på hendes stemme. Hun lyder blurry (af mangel på bedre ord).
2
pinkmoon
Indlæg: 1738
Tilmeldt: 12. jan 2020, 14:59
Kort karma: 193
Likede indlæg: 6958

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf pinkmoon » 10. dec 2021, 16:57

MissB skrev:
zembra1986 skrev:Har lige set 1. afsnit. Kan godt lide det......når man lige har vænnet sig til at de er så meget ældre og med halvvoksne børn og det hele :D ........Dog synes jeg den der scene med alt der der woke-halløj var tåkrummende. Men det er naturligt det er en del af de nye afsnit. Sex and the city har jo altid været woke.

Men gud, hvor har Charlotte da fået botox. Det er virkelig forstyrrende at se på hende. Miranda er klart den bedste, og den der kommer til at bære serien fra nu af :lun:

Det var chokerende med Big. Den havde jeg ikke lige set komme. :(


Jeg synes også at det er irriterende at man kan høre det på hendes stemme. Hun lyder blurry (af mangel på bedre ord).


Jeg tror hun har fået et ansigtsløft.
Hun har fået den der mærkelige brede mund som kommer når huden bliver strukket.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf zembra1986 » 10. dec 2021, 16:59

pinkmoon skrev:
MissB skrev:
zembra1986 skrev:Har lige set 1. afsnit. Kan godt lide det......når man lige har vænnet sig til at de er så meget ældre og med halvvoksne børn og det hele :D ........Dog synes jeg den der scene med alt der der woke-halløj var tåkrummende. Men det er naturligt det er en del af de nye afsnit. Sex and the city har jo altid været woke.

Men gud, hvor har Charlotte da fået botox. Det er virkelig forstyrrende at se på hende. Miranda er klart den bedste, og den der kommer til at bære serien fra nu af :lun:

Det var chokerende med Big. Den havde jeg ikke lige set komme. :(


Jeg synes også at det er irriterende at man kan høre det på hendes stemme. Hun lyder blurry (af mangel på bedre ord).


Jeg tror hun har fået et ansigtsløft.
Hun har fået den der mærkelige brede mund som kommer når huden bliver strukket.


Ja, kan godt være det er det. Noget er der i hvert fald blevet gjort. Det er så ærgerligt.
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5121
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 504
Likede indlæg: 9919

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf Tilly » 10. dec 2021, 17:20

Jeg blev altså ret irriteret på Carrie i første afsnit Så ring dog efter en ambulance, og gå i gang med førstehjælp, i stedet for bare at kramme ham!!
8
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2909
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 235
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5688

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf Luffegås » 10. dec 2021, 18:05

Tilly skrev:Jeg blev altså ret irriteret på Carrie i første afsnit Så ring dog efter en ambulance, og gå i gang med førstehjælp, i stedet for bare at kramme ham!!

Den er diskuteret mange steder, og jeg så en begrunde at Carrie ALDRIG har været en handlingens kvinde, og altid kun er styret af følelser.
PÅ den anden side, så fanfictioner jeg lidt over de måske har en aftale om de havde en aftale om han ikke vil genoplives. Ja han havde sine nitropiller (de nævner det og alligevel tænkte jeg ikke over det...) men det er trods alt et fravalg mange tager.
Og så tænker jeg også lidt, det var jo smukkere at han døde i hendes arme, end at han skulle dø ved at hun havde travlt med telefon, panisk angst i stemmen og hjerte-lunge-redning, for så måske ikke at blive genoplivet. Jeg synes den satte mange tanker i gang hos mig selv i altfald, hvis det skulle ske for mig og min 8 år ældre mand.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
MissB
Indlæg: 2404
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2278

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf MissB » 10. dec 2021, 18:15

Luffegås skrev:
Tilly skrev:Jeg blev altså ret irriteret på Carrie i første afsnit Så ring dog efter en ambulance, og gå i gang med førstehjælp, i stedet for bare at kramme ham!!

Den er diskuteret mange steder, og jeg så en begrunde at Carrie ALDRIG har været en handlingens kvinde, og altid kun er styret af følelser.
PÅ den anden side, så fanfictioner jeg lidt over de måske har en aftale om de havde en aftale om han ikke vil genoplives. Ja han havde sine nitropiller (de nævner det og alligevel tænkte jeg ikke over det...) men det er trods alt et fravalg mange tager.
Og så tænker jeg også lidt, det var jo smukkere at han døde i hendes arme, end at han skulle dø ved at hun havde travlt med telefon, panisk angst i stemmen og hjerte-lunge-redning, for så måske ikke at blive genoplivet. Jeg synes den satte mange tanker i gang hos mig selv i altfald, hvis det skulle ske for mig og min 8 år ældre mand.


Jeg tænkte også om han ikke nærmest var død da hun kom? Jeg ved dog ikke hvor længe efter man kan overleve.
2
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf zembra1986 » 10. dec 2021, 18:23

Tilly skrev:Jeg blev altså ret irriteret på Carrie i første afsnit Så ring dog efter en ambulance, og gå i gang med førstehjælp, i stedet for bare at kramme ham!!


Præcis, det samme jeg tænkte. Hvorfor står du bare der og glor kvindemenneske! :panik:
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9167
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1025
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 22167

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf Purple Haze » 10. dec 2021, 22:23

zembra1986 skrev:
Tilly skrev:Jeg blev altså ret irriteret på Carrie i første afsnit Så ring dog efter en ambulance, og gå i gang med førstehjælp, i stedet for bare at kramme ham!!


Præcis, det samme jeg tænkte. Hvorfor står du bare der og glor kvindemenneske! :panik:


Har lige set den og tænkte det samme.
Senest rettet af Purple Haze 10. dec 2021, 22:41, rettet i alt 1 gang.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15736
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21151

Re: Ny omgang Sex and the City ?

Indlægaf 2SHY » 11. dec 2021, 09:10

Jeg har det lidt ambivalent med afsnittene men det er måske for længe siden jeg har set den oprindelige serie. På en eller anden måde bliver det liiiiiige voldsomt nok med at vise hvor meget verden har udviklet sig og presse det ned i afsnittene frem for at lade det komme lidt mere henkastet og naturligt. Men det er måske mig. Og så tror jeg at jeg skal vænne mig lidt til karaktererne igen. Charlotte irriterer mig og det gjorde hun ikke (som jeg husker det) i de gamle afsnit.

Jeg fik fældet lidt tårer til begravelsen. Ikke fordi han er død (for at være ærlig har jeg altid syntes han var lidt af en snotskovl med alt hans on again/off again), men fordi jeg generelt bliver rørt af begravelser. Og så synes jeg det var så sødt at Samantha sendte noget support i kraft af blomsterne.
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Film og TV"