K.toldam skrev:Kerrigan skrev:K.toldam skrev:Kerrigan skrev:K.toldam skrev:Animi skrev:Jeg er egentlig ret spændt på, om de går med en mørk Hermione, ligesom i The Cursed Child.
Hvis man kigger på filmen Det Gyldne Kompas, også HBOs serie lavet over samme bog, så er HBOs verden bare så meget mere dyster og kold i modsætning til den meget lyse verden i filmen.
Så jeg kunne godt forestille mig at de også ville lave en Harry Potter serie meget dystopisk og dunkel
HBOs serie er til gengæld meget mere tro mod bøgerne end filmen. Det er en lidt halvdyster fortælling.
Men jeg tror at der menes en sort skuespiller, ikke dyster eller kold, da det tidligere har været tilfældet med The Cursed Child.
Hvis der tales om en neger skuespiller så sig en neger skuespiller.
Jeg har hverken set eller læst The Cursed Child.
Jeg fik kun set de to første episoder så kan ikke udtale mig om hvad der er tættest på bogen
Det får du mig aldrig til at sige.
Hvorfor ikke, det kunne have undgået denne misforståelse ?
Fordi det generelt er ret dårlig stil at kalde en etnisk gruppe et ord med så negative konnotationer, som de generelt også i stor stil har sagt fra overfor. Der er vidst absolut ingen tvivl om at det ikke er acceptabelt at bruge det ord mere.