alene i vildmarken

Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 586
Likede indlæg: 4960

Re: alene i vildmarken

Indlægaf Kommodedyret » 16. feb 2018, 13:18

ajnaM skrev:
Kommodedyret skrev:
ajnaM skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg har lige slukket for afsnit nummer 6. Der var en der skulle til at spise en frø.

Det er der vel ikke ret meget unormalt i? :genert: Kan ikke se, hvorfor det skulle være værre end at spise en fisk.

Jeg har det ret stramt med frøer, jeg synes at de er virkelig klamme :lol:

Ah, så er det mere forståeligt. :lol:

Jeg kan ikke lide fisk, så for mig ville en tur derop være helt utænkelig. :D Ville klart hellere spise frø, men foretrækker nu at blive i nærheden af både burgerrestauranter og supermarkeder.

Jeg elsker faktisk at plukke blåbær. Og så smager de fantastisk, især de vilde. Ærgerligt at man ikke kan overleve på kun blåbær :D
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
kattekonen
Kort karma: 5
Likede indlæg: 42

Indlægaf kattekonen » 17. feb 2018, 21:25

Jeg har også et lidt anstrengt forhold til hende på 50 år med det grimme sprog - når det så er sagt, står der i informationen om hende som deltager at hun har et stort temperament, og også har gennemført to halve ironman. Så jeg tænker faktisk at det netop er hendes grimme sprog og temperament der gør at hun ikke har givet op for længe siden....

jeg kan desværre godt blive sådan selv når jeg bliver presset eller er sulten - desværre, så det er nok bare bedst for mig og mine omgivelser at jeg ikke er presset og sulten :)
2
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 219
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 4026

Indlægaf Mistermor » 18. feb 2018, 19:03

Jeg synes næsten det er værre, at hun synger og laver teater, end at hun bander. Jeg kan slet ikke holde hende ud.
0
Jacobsen81
Kort karma: 20
Likede indlæg: 435

Indlægaf Jacobsen81 » 19. feb 2018, 07:26

Mistermor skrev:Jeg synes næsten det er værre, at hun synger og laver teater, end at hun bander. Jeg kan slet ikke holde hende ud.

Hendes sangstemme er meget skinger :8:
Det er bare så synd for Lars- alt er bare en kamp!
0
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 219
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 4026

Indlægaf Mistermor » 19. feb 2018, 13:30

Jacobsen81 skrev:Hendes sangstemme er meget skinger :8:
Det er bare så synd for Lars- alt er bare en kamp!

Ja. Til gengæld synes jeg, det er utrolig konstruktivt at tage på tur og få noget ud af opholdet.

Modsat andre er jeg imponeret af, at Astrid kan holde moralen oppe. Hun ved godt, at hun er heldig i forhold til at fange fisk, og hun ønsker de andre lige så meget fiskeheld. Det synes jeg er sympatisk.

Nu klipper de jo udsendelsen, som det passer dem, for jeg er enig i, at man ikke har oplevet ret meget modgang, hvis man tror, man selv vælger, om det bliver en god dag. Men det er jo sandt, at man kan påvirke sin modgang ved måden, man tager den på.... til en vis grad.
3
JoyNips
Kort karma: 580
Likede indlæg: 9022

Indlægaf JoyNips » 19. feb 2018, 14:18

Mistermor skrev:
Modsat andre er jeg imponeret af, at Astrid kan holde moralen oppe. Hun ved godt, at hun er heldig i forhold til at fange fisk, og hun ønsker de andre lige så meget fiskeheld. Det synes jeg er sympatisk.

Nu klipper de jo udsendelsen, som det passer dem, for jeg er enig i, at man ikke har oplevet ret meget modgang, hvis man tror, man selv vælger, om det bliver en god dag. Men det er jo sandt, at man kan påvirke sin modgang ved måden, man tager den på.... til en vis grad.

Jeg synes Astrid er skøn. Hun har virkelig truffet en aktiv beslutning om at have en kæmpe ja-hat på og det synes jeg er for fedt, i stedet for som mange af deltagerne at fokusere på at det er koldt og vådt og ensomt og at de lever af fisk og blåbær. Jeg synes også det var vildt sjovt og selvironien da hun rekreerede sin begejstring for den første fisk.
6
kattekonen
Kort karma: 5
Likede indlæg: 42

Indlægaf kattekonen » 22. feb 2018, 20:09

Sidder og ser afslutningen - hende på 50 slår da alle rekorder i at bande og have et forfærdeligt sprog. Hun må virkelig sidde og krumme tæer når hun ser sig selv på tv efterfølgende...
1

Tilbage til "Film og TV"