Koden til kærlighed

TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Koden til kærlighed

Indlægaf TomKah » 29. jan 2018, 20:10

Har I set den nye version af gift ved første blik på DR3? Jeg tænkte det var en god mulighed for at pifte konceptet lidt op, da det efterhånden er ret repetitivt, men næ nej. Det er godt nok et ringe program. Præmissen er sådan set ok, men klipningen er helt skæv og det er bare kedeligt. Ingen af dem virker egentlig opsat på at få det til at fungere.
Tam omgang.

Hvad synes I?
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf Artem » 29. jan 2018, 20:13

Nej hvornår bliver det sendt?
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf Planten » 29. jan 2018, 20:43

Artem skrev:Nej hvornår bliver det sendt?

Om onsdagen vist. Ellers ligger det på dr :)

Jeg synes, det er et fint program. Men det burde være med ældre folk.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf Artem » 29. jan 2018, 20:59

Planten skrev:
Artem skrev:Nej hvornår bliver det sendt?

Om onsdagen vist. Ellers ligger det på dr :)

Jeg synes, det er et fint program. Men det burde være med ældre folk.

Taler vi om USA versionen? For så har jeg set lidt af de første afsnit.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf Planten » 29. jan 2018, 21:10

Artem skrev:
Planten skrev:
Artem skrev:Nej hvornår bliver det sendt?

Om onsdagen vist. Ellers ligger det på dr :)

Jeg synes, det er et fint program. Men det burde være med ældre folk.

Taler vi om USA versionen? For så har jeg set lidt af de første afsnit.

Nej, det er et dansk program, hvor unge mennesker har svaret på en masse spørgsmål og er så blevet parret sammen derudfra.
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf Artem » 29. jan 2018, 21:19

Planten skrev:
Artem skrev:
Planten skrev:
Artem skrev:Nej hvornår bliver det sendt?

Om onsdagen vist. Ellers ligger det på dr :)

Jeg synes, det er et fint program. Men det burde være med ældre folk.

Taler vi om USA versionen? For så har jeg set lidt af de første afsnit.

Nej, det er et dansk program, hvor unge mennesker har svaret på en masse spørgsmål og er så blevet parret sammen derudfra.

Aha det havde jeg ikke lige hørt om.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf DenBruneMunk » 29. jan 2018, 21:25

Hvis kærlighed har en kode, så tror jeg ingen har cracket den endnu.
og tror ikke nogen kender koden, så de kan lege Kirsten giftekniv uden at koden ofte knækker :)
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf Planten » 29. jan 2018, 21:29

DenBruneMunk skrev:Hvis kærlighed har en kode, så tror jeg ingen har cracket den endnu.
og tror ikke nogen kender koden, så de kan lege Kirsten giftekniv uden at koden ofte knækker :)

Jeg vil så også sige, at de ikke bruger det særligt smart. De sætter dem, der er ens, sammen. Det er jo ikke videnskabligt bevist, at man skal være ens for at tiltrækkes.
1
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf DenBruneMunk » 29. jan 2018, 21:43

Planten skrev:
DenBruneMunk skrev:Hvis kærlighed har en kode, så tror jeg ingen har cracket den endnu.
og tror ikke nogen kender koden, så de kan lege Kirsten giftekniv uden at koden ofte knækker :)

Jeg vil så også sige, at de ikke bruger det særligt smart. De sætter dem, der er ens, sammen. Det er jo ikke videnskabligt bevist, at man skal være ens for at tiltrækkes.

Helt enig.
Der har vist altid været udtrykket, primært engelsk, modsætninger tiltrækkes.

Og det er jeg sikker på er sandt, så er der selvf. nok også nogle andre parametre som skal være på plads, det hjælper ikke man forsøger at gifte 2 kvinder, bare fordi de begge elsker mænd :)

Der er vist også et andet udtryk, som måske rummer mere sandhed for begge parter end man tror:
Vejen til en mands hjerte er gennem hans mave? Det er tror jeg lidt gælder begge her.
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf Lykke » 30. jan 2018, 11:15

Ej jeg bliver så trist i forhold til ham hippietypen/kollektiv-manden. Tror måske ikke han skulle have været med i sådan et program.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. jan 2018, 11:46

Jeg synes det er ærgerligt at alle par er SÅ unge.
Og så synes jeg det virker som om det mere er koden til måske vennehygge. Især det par der gik hver til sit nærmest med det samme var da bare slet slet ikke et match, men okay hun virkede også liiidt for ung/selvkontrolleret og direkte uhøfligt på den måde hun nærmest undgik al form for kontakt med ham. Jeg fik på fornemmelsen at jeg havde misset et eller andet frygteligt der var sket mellem dem, fordi hun pludselig var så afvisende.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf Lykke » 30. jan 2018, 11:49

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes det er ærgerligt at alle par er SÅ unge.
Og så synes jeg det virker som om det mere er koden til måske vennehygge. Især det par der gik hver til sit nærmest med det samme var da bare slet slet ikke et match, men okay hun virkede også liiidt for ung/selvkontrolleret og direkte uhøfligt på den måde hun nærmest undgik al form for kontakt med ham. Jeg fik på fornemmelsen at jeg havde misset et eller andet frygteligt der var sket mellem dem, fordi hun pludselig var så afvisende.


Ja de er ret unge. Men har alligevel haft et eller flere forhold bag sig, og været utro. Ja jeg ved ikke. Synes altid det virker så specielt at være så, søgende i en alder af 20/21 agtigt.
0
Brugeravatar
Movita
Indlæg: 169
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:07
Kort karma: 8
Likede indlæg: 175

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf Movita » 30. jan 2018, 11:54

Lykke skrev:Ej jeg bliver så trist i forhold til ham hippietypen/kollektiv-manden. Tror måske ikke han skulle have været med i sådan et program.

Det blev jeg også helt trist over. Han ønskede det virkelig så meget, at han nærmest så følelser fra hende,der ikke var der.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. jan 2018, 11:58

Lykke skrev:
Ja de er ret unge. Men har alligevel haft et eller flere forhold bag sig, og været utro. Ja jeg ved ikke. Synes altid det virker så specielt at være så, søgende i en alder af 20/21 agtigt.


Ja det virker meget voksent.
Lige bortset fra pigen i det forhold der stoppede nærmest med det samme. Hun havde intet prøvet. Ikke engang en date.
Aj jeg kan nu bedre li "Gift ved første blik" hvor man kan se de har "Det helt unge par" og "De gamle" :-D
Jeg spår at det her ikke får en sæson 2.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Koden til kærlighed

Indlægaf Fillie » 30. jan 2018, 12:07

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes det er ærgerligt at alle par er SÅ unge.
Og så synes jeg det virker som om det mere er koden til måske vennehygge. Især det par der gik hver til sit nærmest med det samme var da bare slet slet ikke et match, men okay hun virkede også liiidt for ung/selvkontrolleret og direkte uhøfligt på den måde hun nærmest undgik al form for kontakt med ham. Jeg fik på fornemmelsen at jeg havde misset et eller andet frygteligt der var sket mellem dem, fordi hun pludselig var så afvisende.


Jeg tror, hun stod helt af på, at han intet havde gjort ud af, hun skulle komme - som i ingenting overhovedet! Han stak hende bare henkastet et glas vand, hendes værelse var virkelig rodet, hvor han ikke engang havde gjort et par skuffer klar til hende, og han hev hende med det samme ud at gå en ligegyldig tur for derefter at beslutte, at nu skulle de bare gå i seng. Jeg havde engang en lignende oplevelse, og jeg kan huske, hvor ked af det jeg blev - og jeg var ældre og ikke fulgt af et filmhold. Hvis hun har følt sig komplet overflødig og nærmest uønsket, forstår jeg hende virkelig godt. :8:
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith

Tilbage til "Film og TV"