Paradise Hotel 2018

Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 14. mar 2018, 21:51

Havde han haft en kæreste i 4 år?! :8:

Var det ikke også ham der havde lavet videoer på Youtube? Hvordan kan han så tro det ikke ville blive opdaget?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf LadyFox » 14. mar 2018, 21:56

Juki skrev:Ej, styr jer selv med det tuderi :lol:

Der er ingen der er døde og der er ikke sket noget der gør at I aldrig kan ses igen :stoned:

Jeg kan forstå det når man har siddet 2 måneder isoleret på hotellet og alt muligt er sket, og sådan, for jeg er sikker på at det er en rimelig intens oplevelse, og sådan. Men det der efter et par dage, come on!
0
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 14. mar 2018, 22:50

LadyFox skrev:
Juki skrev:Ej, styr jer selv med det tuderi :lol:

Der er ingen der er døde og der er ikke sket noget der gør at I aldrig kan ses igen :stoned:

Jeg kan forstå det når man har siddet 2 måneder isoleret på hotellet og alt muligt er sket, og sådan, for jeg er sikker på at det er en rimelig intens oplevelse, og sådan. Men det der efter et par dage, come on!

Præcis.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Tilly » 15. mar 2018, 12:58

Jeg synes godt nok Isak og Matthias har overreageret helt vildt på deres respektive tidligere partnere, kan næsten ikke udholde at se det. Måske jeg bare skal erkende at jeg er for gammel til at se Paradise :lol: Der er jo nok også en grund til at det er 5 år siden jeg sidst har set det :)
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 15. mar 2018, 13:18

Tilly skrev:Jeg synes godt nok Isak og Matthias har overreageret helt vildt på deres respektive tidligere partnere, kan næsten ikke udholde at se det. Måske jeg bare skal erkende at jeg er for gammel til at se Paradise :lol: Der er jo nok også en grund til at det er 5 år siden jeg sidst har set det :)

Jeg er ond, men jeg synes det er fedest når der opstår de der uventede twists, som at Katrine fik lov til at blive efter hun var blevet forrådt.

Det er bare sjovere at se når de ikke ved hvad der kommer til at ske og hvad det får af konsekvenser i stedet af alt det ævl med ære og "spillet", som om det er noget de selv har indflydelse på.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Tilly » 15. mar 2018, 17:58

Juki skrev:
Tilly skrev:Jeg synes godt nok Isak og Matthias har overreageret helt vildt på deres respektive tidligere partnere, kan næsten ikke udholde at se det. Måske jeg bare skal erkende at jeg er for gammel til at se Paradise :lol: Der er jo nok også en grund til at det er 5 år siden jeg sidst har set det :)

Jeg er ond, men jeg synes det er fedest når der opstår de der uventede twists, som at Katrine fik lov til at blive efter hun var blevet forrådt.

Det er bare sjovere at se når de ikke ved hvad der kommer til at ske og hvad det får af konsekvenser i stedet af alt det ævl med ære og "spillet", som om det er noget de selv har indflydelse på.

Ja klart, jeg er helt enig :) Det er bare drengenes tøsefornærmethed jeg har det stramt med :wacko: Men alle følelser, føles jo nok lidt stærkere for dem i den bobbel de lever midlertidligt i.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 15. mar 2018, 21:25

Der er godt nok sket meget på få år når de ikke ved hbad en kugleramme er :tie:

Og en ting er at de ikke lige ved hvad hovedstaden i Polen hedder, selvom de fik hjælp med startbogstavet, men at de gætter på Wien og Washington :lol:

PS Førstedame i et supermarked.. Hvad er det? :genert:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Tilly » 15. mar 2018, 21:47

Juki skrev:Der er godt nok sket meget på få år når de ikke ved hbad en kugleramme er :tie:

Og en ting er at de ikke lige ved hvad hovedstaden i Polen hedder, selvom de fik hjælp med startbogstavet, men at de gætter på Wien og Washington :lol:

PS Førstedame i et supermarked.. Hvad er det? :genert:

Souschef vil jeg tro :)
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 15. mar 2018, 21:54

Utroligt det kan komme bagpå dem at der kan opstå splid og tvivl..

Altså ikke at det er sjovt at være i, men det er jo en del af konceptet :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf LadyFox » 22. mar 2018, 21:31

Jeg forstår ikke at Isaac synes det er et svært valg. Julie har en partner på hotellet, det har Tine ikke, så det burde da ikke være så svært at regne ud hvad der umiddelbart virker smartest i hans situation.
0
...
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Hurrze » 22. mar 2018, 23:22

Juki skrev:
Hurrze skrev:
Juki skrev:..



Det første klip fik da også lige en uventet drejning. 2 utro mænd og kvinden fandt ud af det på tv, samtidig med at hun er tvunget til at tilbringe tid sammen med sin eks og kvinden han var hende utro med. Selvom det er det program det er, tænker jeg da stadig, stakkels kvinde :boo:

Det må være skrækkeligt! Og når man så er ung og sårbar oveni fordi det måske er ens første rigtige kærlighed man ikke er kommet over endnu :wacko:

Det kan dog godt undre mig at eks kærester, venner og bekendte, der er så tætte i Danmark, åbenbart bliver overraskede når de mødes på hotellet :gruble:

Generelt synes jeg der har manglet noget spænding og uforudsigelighed i de sidste sæsoner. Det starter altid med et eller andet "vildt" emne der så dør ud. Ligesom sidste eller forrige år hvor temaet var noget med at turde satse og gamble. Der var to der blev gift, men ellers var der da ikke nogle vilde twists der kunne ruske lidt op i det hele.

Situationen med Sheila-Maria og Nick der troede de skulle hjem, men hvor det så tog en helt uventet drejning var fedt fordi det ikke var sket før, var uventet og noget produktionen ikke kunne ændre til deres fordel. Jeg gider ikke se teenagere der taler om ære og at de elsker hinanden efter få uger, uden at de har bevist noget som helst. Det er så fesent :genert:


Tror ikke de må fortælle om at de skal med/er med :naughty:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Hurrze » 22. mar 2018, 23:26

Juki skrev:Havde han haft en kæreste i 4 år?! :8:

Var det ikke også ham der havde lavet videoer på Youtube? Hvordan kan han så tro det ikke ville blive opdaget?


Tænker da også om han overhovedet har fået lov af kæresten? De snakker jo om at Sean havde kysset med flere af pigerne, hvis han ikke hat fået lov er det jo utroskab på åben skærm :nerve: :gisp:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 22. mar 2018, 23:28

Der var mange gode guldkorn i dag :D

Citater i forbindelse med at der blev serveret pizza til frokost:
"Det er lækkert at få noget andet mad end ris og kylling, især når det er noget mere dansk mad.."

"Jeg kan bedst lide den pizza med ost på"

:lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 22. mar 2018, 23:37

Hurrze skrev:
Juki skrev:Havde han haft en kæreste i 4 år?! :8:

Var det ikke også ham der havde lavet videoer på Youtube? Hvordan kan han så tro det ikke ville blive opdaget?


Tænker da også om han overhovedet har fået lov af kæresten? De snakker jo om at Sean havde kysset med flere af pigerne, hvis han ikke hat fået lov er det jo utroskab på åben skærm :nerve: :gisp:

Jeg kom desværre til at se en video med ham hvor han forklarede det. Det var noget med at han havde den her kæreste, men de slog op noget tid før de skulle af sted. Det havde de bare ikke lige fået fortalt andre eller offentliggjort og TV3 troede desværre ikke på ham fordi der var billeder af hende/dem på Facebook osv.

Så du kan jo godt forstå at han er helt uskyldig og ikke kunne have gjort noget anderledes......

Han virker desuden som en speciel og ikke særlig eftertænksom type. Han har fx en tatovering af en sav på siden af langefingeren fordi han "saver" meget når han er sammen med piger... :tie:

Den skal han nok blive glad for senere i livet. Sikke da nogle historier han må kunne fortælle sine børnebørn når de spørger ind til den :lun:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Hurrze » 22. mar 2018, 23:41

Juki skrev:
Hurrze skrev:
Juki skrev:Havde han haft en kæreste i 4 år?! :8:

Var det ikke også ham der havde lavet videoer på Youtube? Hvordan kan han så tro det ikke ville blive opdaget?


Tænker da også om han overhovedet har fået lov af kæresten? De snakker jo om at Sean havde kysset med flere af pigerne, hvis han ikke hat fået lov er det jo utroskab på åben skærm :nerve: :gisp:

Jeg kom desværre til at se en video med ham hvor han forklarede det. Det var noget med at han havde den her kæreste, men de slog op noget tid før de skulle af sted. Det havde de bare ikke lige fået fortalt andre eller offentliggjort og TV3 troede desværre ikke på ham fordi der var billeder af hende/dem på Facebook osv.

Så du kan jo godt forstå at han er helt uskyldig og ikke kunne have gjort noget anderledes......

Han virker desuden som en speciel og ikke særlig eftertænksom type. Han har fx en tatovering af en sav på siden af langefingeren fordi han "saver" meget når han er sammen med piger... :tie:

Den skal han nok blive glad for senere i livet. Sikke da nogle historier han må kunne fortælle sine børnebørn når de spørger ind til den :lun:


Tænker bare WTF med den der tatovering :nerve:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"

Tilbage til "Film og TV"