Paradise Hotel 2018

Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf billiebean » 6. mar 2018, 21:56

Nå. Jeg ved ikke rigtig noget om hende Fie, men har hørt hun ikke er den hurtigste knallert. Men op imod hende Julie, virker Fie jo nærmest som et geni :lol: Så vælger Julie Lenny.. tsk. Erfaren type som ikke har for fem flades interesse i at spille sammen med hende. Hun fatter jo ing-en-ting. Nå, men det er jo vældig underholdende! :D
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf LadyFox » 7. mar 2018, 21:14

Jeg håber ikke de har tænkt sig at gæsterne skal have telefoner hele sæsonen. :gruble:
0
...
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Tilly » 7. mar 2018, 22:13

Ham der Lenny er da vildt belastende. Var han populær sidste år?
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Fillie » 8. mar 2018, 11:32

Jeg synes, Lenny og Mathias er nogle mægtig charmerende fyre med et sprudlende humør. De andre fyre er fuldkommen intetsigende og går i et med tapetet, og det samme gælder alle pigerne; der mangler nogle med noget mere kant.
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 11. mar 2018, 20:08

Jeg ser afsnittet fra i onsdags nu. Jeg ved godt det ikke er pænt gjort, men jeg kan altså ikke lade være med at grine af hende der røg på solo og hendes fokus på at hun er så køn og at fyrene derfor godt kan lide hende. Det er altså lidt tragikomisk.

Ikke fordi hun ikke er køn, men fordi hun er så blank :genert: Det var også hende der ikke forstod at drengene var så interessede i hende pga. hendes silikonebryster :tie: Som om det vigtigste derinde er at være køn eller det der får en langt :lol:

Og så kan jeg ikke tage det seriøst, det ham den høje sagde til sin partner, med ham der blev smidt ud. Slap af, I har kendt hinanden i en uge. Hvis du føler dig svigtet og forrådt allerede nu så får du det satme svært senere i sæsonen :lol2:

Det undrer mig også at de altid spørger nye deltagere om de kan lide at feste osv. Ja hallo, hvad tror du selv? En ledetråd. Du er med i Paradise Hotel :lol2:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 11. mar 2018, 20:09

PS hvem er ham Bro? :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf billiebean » 11. mar 2018, 20:37

Ja, hun er utrolig blank, hende Trine, der selv synes, hun er en "pæn pige" og ikke er bleg for at fortælle det. Ærligt talt synes jeg hende Tine hun skulle "battle" imod er kønnere på sådan en klassisk smukhedsskala, hvor smil og naturlig udstråling giver point. Silikone, makeup, plantinblond hår og selvbruner er i mine øjne ikke særlig smukt. Men er da godt klar over, at man på Paradise Hotel opererer med en anden skala, heh.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 11. mar 2018, 22:38

billiebean skrev:Ja, hun er utrolig blank, hende Trine, der selv synes, hun er en "pæn pige" og ikke er bleg for at fortælle det. Ærligt talt synes jeg hende Tine hun skulle "battle" imod er kønnere på sådan en klassisk smukhedsskala, hvor smil og naturlig udstråling giver point. Silikone, makeup, plantinblond hår og selvbruner er i mine øjne ikke særlig smukt. Men er da godt klar over, at man på Paradise Hotel opererer med en anden skala, heh.

Jeg har ikke lige lært alles navne endnu. Jeg er kun sikker på hvem af dem der er Lenny fordi han har været med før :lol:

Det gør det heller ikke bedre at den nye pige hedder Tine og battlede med Trine :panik:

Generelt er der ingen af pigerne der siger mig noget. Ikke at de er grimme, der er bare ikke noget "wow!" over dem. Nadja ser meget sød ud, men jeg tror mere det er hendes væremåde der smitter af på det.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Hurrze » 12. mar 2018, 00:33

Juki skrev:Jeg kom til at søge på nogle gamle deltagere(Zack og Amy) fra en af de første amerikanske sæsoner for 14-15 år tilbage ca, men så kom der jo alle mulige forslag op med gamle klip fra det danske. Det er ret sjovt at se de forskellige typer/personer og blive mindet om hvad der var moderne for år tilbage og hvordan man så ud.

Der er fandeme mange gode klip og citater! Fx knaldede Anna og Martin engang i poolen hvor han spurgte om hun var jomfru fordi hun var så stram. Det var så fordi hun stadig havde trusser på..! :tie: Billede

Se lige Rikke her, det er vist første gang hun er vært :lol: Og så startede den sæson da ret action packed.


Kan I huske Gleager? Irriterende type der lagde damerne ned på stribe.


"Det er det smukkeste jeg nogensinde har været udsat for" og den bedste twist på en parceremoni nogensinde! :klap:


Og så fandt jeg det her klip. Jeg kan ikke huske om jeg har set det før, men det er fandeme sjovt!


Min yndlings deltager er dog stadig Nicklas :lun:
Billede



Det første klip fik da også lige en uventet drejning. 2 utro mænd og kvinden fandt ud af det på tv, samtidig med at hun er tvunget til at tilbringe tid sammen med sin eks og kvinden han var hende utro med. Selvom det er det program det er, tænker jeg da stadig, stakkels kvinde :boo:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Hurrze » 12. mar 2018, 00:40

Kan overhovedet ikke lide hende Trine. Hun er alt for selvglad i mine øjne. Hun er bare sådan hele tiden: jeg er ihh og øh så smuk og alle drengene synes jeg er ihh og øhh så smuk og ingen her er smukkere end mig :ticks:
Kan simpelthen ikke tage hende :badr:
Hold nu k**t k***ing. Du er så falsk at se på at du er grim. Sorry for mit sprog :genert: :fløjt:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 12. mar 2018, 03:01

Hurrze skrev:
Juki skrev:..



Det første klip fik da også lige en uventet drejning. 2 utro mænd og kvinden fandt ud af det på tv, samtidig med at hun er tvunget til at tilbringe tid sammen med sin eks og kvinden han var hende utro med. Selvom det er det program det er, tænker jeg da stadig, stakkels kvinde :boo:

Det må være skrækkeligt! Og når man så er ung og sårbar oveni fordi det måske er ens første rigtige kærlighed man ikke er kommet over endnu :wacko:

Det kan dog godt undre mig at eks kærester, venner og bekendte, der er så tætte i Danmark, åbenbart bliver overraskede når de mødes på hotellet :gruble:

Generelt synes jeg der har manglet noget spænding og uforudsigelighed i de sidste sæsoner. Det starter altid med et eller andet "vildt" emne der så dør ud. Ligesom sidste eller forrige år hvor temaet var noget med at turde satse og gamble. Der var to der blev gift, men ellers var der da ikke nogle vilde twists der kunne ruske lidt op i det hele.

Situationen med Sheila-Maria og Nick der troede de skulle hjem, men hvor det så tog en helt uventet drejning var fedt fordi det ikke var sket før, var uventet og noget produktionen ikke kunne ændre til deres fordel. Jeg gider ikke se teenagere der taler om ære og at de elsker hinanden efter få uger, uden at de har bevist noget som helst. Det er så fesent :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf billiebean » 12. mar 2018, 07:03

Juki skrev:
billiebean skrev:Ja, hun er utrolig blank, hende Trine, der selv synes, hun er en "pæn pige" og ikke er bleg for at fortælle det. Ærligt talt synes jeg hende Tine hun skulle "battle" imod er kønnere på sådan en klassisk smukhedsskala, hvor smil og naturlig udstråling giver point. Silikone, makeup, plantinblond hår og selvbruner er i mine øjne ikke særlig smukt. Men er da godt klar over, at man på Paradise Hotel opererer med en anden skala, heh.

Jeg har ikke lige lært alles navne endnu. Jeg er kun sikker på hvem af dem der er Lenny fordi han har været med før :lol:

Det gør det heller ikke bedre at den nye pige hedder Tine og battlede med Trine :panik:

Generelt er der ingen af pigerne der siger mig noget. Ikke at de er grimme, der er bare ikke noget "wow!" over dem. Nadja ser meget sød ud, men jeg tror mere det er hendes væremåde der smitter af på det.


Ja, Nadja er også den kønneste i mine øjne. Håber lidt at hende og Bro (har han ikke et rigtigt navn?!) skal danne par. Men der mangler lidt udstråling og personality hos deltagerne. Sidste sæson var pigerne lidt mere spændende. I år er Mathias (ham den høje goofy) nok den sjoveste. Og så skal ham Isac lige blive tør bag ørerne. Mage til dramadronning over ingenting!
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf LadyFox » 14. mar 2018, 21:36

Jeg håber at Katrine for lov at blive, og hævne nu hvor der jo nok er en der har en kæreste.
1
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 14. mar 2018, 21:48

Virkelig mærkeligt at tjekke ind når man har en kæreste :stoned:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 14. mar 2018, 21:49

Ej, styr jer selv med det tuderi :lol:

Der er ingen der er døde og der er ikke sket noget der gør at I aldrig kan ses igen :stoned:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Film og TV"