Paradise Hotel 2018

Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Lisva » 13. apr 2018, 12:52

Anilara skrev:Jeg synes godt nok de er retarderede at høre på. Jeg forstår slet ikke hvordan unge i dag kan undgå at vide hvad sexisme er.. Jeg er forundret over at der ikke bare er én som kan forklare hvad de forskellige ting betyder.

Nå. Men den rette vandt Miss Paradise. Hun er den første jeg sådan nogenlunde kan lide.


Katrine snakkede om stærke kvinder og nævnte i den forbindelse begrebet "kvinderettighedsbekæmper". :D
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf LadyFox » 13. apr 2018, 13:01

Juki skrev:Men bortset fra det så er Tobias virkelig sød :dåne:

Jeg har i forvejen et svagt punkt for nordmænd, så jeg kan sagtens sætte mig ind i pigerne nærmest sidder og savler når han snakker norsk :D

Han virker også meget mere afslappet og ikke så offensiv som fx Jonas :tie: Han er altså virkelig en kegle. Det er ret synd at han ikke forstår og respekterer Elinas afvisninger, for han virker jo ellers sød. Jeg får det bare virkelig dårligt på hendes vegne hver gang han overfalder hende for at kysse hende.. :wacko:

Omvendt så synes jeg måske også hun skulle være lidt mere klar i spyttet når hun afviser ham hvis hun synes det er ubehageligt, dels går hun jo oh flirter med ham (ikke at man ikke må flirte uden at ville kysse, men det signalere jo at hun ikke er helt lukket overfor ham) og dels når hun afviser ham er det mere sådan "ej, ikke lige nu..." end "jeg er ikke interesseret i at kysse med dig" så jeg kan godt forstå hvis hun forvirre ham, jeg synes hun sender mistede signaler.
0
...
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Vappepigen » 13. apr 2018, 19:36

Er jeg den eneste der synes, at Irina var ligegyldig fyld???? Hun sagde det samme til samtlige piger.... Du har fundet et sexet outfit....xxx var god til at posere..... God catwalk
2
Følg mig på instagram jannibvj
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Bøtte » 18. apr 2018, 21:01

Er det ikke 3. uge Mathias og Trine + Jonas og Natja står sammen? Synes sjældent parrene står sammen så længe, uden der kommer et tvist, så de skal skilles i en uge. Men måske er det peodilrionens favoritter.



Synes i øvrigt det var ærgerligt Tine ikke røg. Synes hun er ret træls.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 19. apr 2018, 01:04

Bøtte skrev:Er det ikke 3. uge Mathias og Trine + Jonas og Natja står sammen? Synes sjældent parrene står sammen så længe, uden der kommer et tvist, så de skal skilles i en uge. Men måske er det peodilrionens favoritter.



Synes i øvrigt det var ærgerligt Tine ikke røg. Synes hun er ret træls.

Det føles i hvert fald som uendelig lang tid med Mathias og Trine :træt:

Og det flip Mathias lige fik over at de ÉN nat ikke måtte sove sammen. Slaaap aaaf... Det var godt nok noget af en overreaktion at han bare gik :stoned: Altså hvad havde han regnet med?? De var jo ikke engang kærester dengang eller et låst par. Han må være ret så naiv hvis han troede de aldrig ville blive splittet.

Fie var godt nok blevet fuld :D Men godt at se Lenny tog sig godt af hende, selvom hun ikke var enig i hvad der skulle ske :lol: Men det irriterer mig den måde hun kalder ham LennY på, når de andre mere udtaler det Lenni.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Sol_sikken
Indlæg: 85
Tilmeldt: 20. sep 2015, 15:27
Kort karma: 6
Likede indlæg: 111

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Sol_sikken » 26. apr 2018, 09:45

Jeg ser det også og må pinligt indrømme, at jeg har set samtlige sæsoner :nerve: :-D
Er forlængst holdt op med at heppe og blive irriteret, men kan alligevel ikke holde mig væk. Skal liiiige se hvem der er med osv.
Nogle sæsoner har været dybt kedelige, men skulle lige se hvad der sker :-D

Jeg synes Lenny er sjov og tosset og giver god energi derinde.
Jeg kan slet ikke have Mathias mund og Speedos :lol:
Jonas er bare pinlig. Kaster sig over alt ned en puls.
Trine er bare for kæreste agtig og hendes extensions er synlige :-D men fed ryg tatovering.

Savner de gode gamle dage med Emil og alt det sjov vi havde :lol:
0
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Tibbler » 26. apr 2018, 11:34

Sol_sikken skrev:Jeg ser det også og må pinligt indrømme, at jeg har set samtlige sæsoner :nerve: :-D
Er forlængst holdt op med at heppe og blive irriteret, men kan alligevel ikke holde mig væk. Skal liiiige se hvem der er med osv.
Nogle sæsoner har været dybt kedelige, men skulle lige se hvad der sker :-D

Jeg synes Lenny er sjov og tosset og giver god energi derinde.
Jeg kan slet ikke have Mathias mund og Speedos :lol:
Jonas er bare pinlig. Kaster sig over alt ned en puls.
Trine er bare for kæreste agtig og hendes extensions er synlige :-D men fed ryg tatovering.

Savner de gode gamle dage med Emil og alt det sjov vi havde :lol:


Det var satme også nogle lange tråde vi havde dengang - og mange forskellige tråde om PH :D
0
Bojala
Indlæg: 7
Tilmeldt: 16. aug 2015, 13:17
Kort karma: 1
Likede indlæg: 1

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Bojala » 26. apr 2018, 20:56

Ved godt det er et spil, men synes sgu ikke det var ok det Lenny lavede idag.
Og synes heller ikke om at Mathias bare pudser sin glorie og lader som om han intet vidste.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf LadyFox » 26. apr 2018, 21:11

Jeg forstår slet ikke Tines valg. Som jeg ser det så ville det være klart smartere at beholde Isac, end at gøre ting for de andre. Selvfølgelig er det da rart at være på god fod med en store gruppe, men Lenny, Mathias og Jonas har hinandens ryg, og vil uanset hvad sælge Tobias frem for en af de andre, uanset hvor meget de så skylder Tine en. Til gengæld havde Tine viden om hvem der så Isaac, og den ville hun kunne bruge til at holde Isaac og Elina tæt på sig, og skubbe dem væk fra de andre - og der ville der være en chance for at de faktisk ville betale tjenesten tilbage, hvis de på et tidspunkt stod og kunne redde Tines eller Tobias' røv.
0
...
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Bøtte » 26. apr 2018, 21:14

Jeg synes det var rart med bare lidt ‘action’. Selc om jeg synes denne sæson er totalt forudsigelig.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 27. apr 2018, 00:46

Bøtte skrev:Jeg synes det var rart med bare lidt ‘action’. Selc om jeg synes denne sæson er totalt forudsigelig.

Enig!

Hold kæft hvor er jeg træt af at Mathias og Trine åbenbart er urørlige :træt:

Der mangler virkelig nogle uventede twists og evt. noget drama. Ikke på den måde hvor de råber og skriger og nærmest kommer op at slås, men fx når der er nogle udfordringer hvor de skal bruge hovedet og ikke ved hvem de kan stole på osv. Det er det der gjorde Paradise Hotel fedt engang, at deltagerne aldrig vidste hvem de kunne stole på og hvem der tog røven på dem når det virkelig gjaldt.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Bøtte » 27. apr 2018, 07:10

Juki skrev:
Bøtte skrev:Jeg synes det var rart med bare lidt ‘action’. Selc om jeg synes denne sæson er totalt forudsigelig.

Enig!

Hold kæft hvor er jeg træt af at Mathias og Trine åbenbart er urørlige :træt:

Der mangler virkelig nogle uventede twists og evt. noget drama. Ikke på den måde hvor de råber og skriger og nærmest kommer op at slås, men fx når der er nogle udfordringer hvor de skal bruge hovedet og ikke ved hvem de kan stole på osv. Det er det der gjorde Paradise Hotel fedt engang, at deltagerne aldrig vidste hvem de kunne stole på og hvem der tog røven på dem når det virkelig gjaldt.


Ja, det mangler virkelig. Det altså sjældent et par får lov at stå så længe som
Mathias og Trine. De er jo de eneste, der har stået sammen så længe. Der plejer altid komme et eller andet twist.

Måske sker der noget i næste uge med det der ‘spøgelse’.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 29. apr 2018, 03:45

Bøtte skrev:
Juki skrev:
Bøtte skrev:Jeg synes det var rart med bare lidt ‘action’. Selc om jeg synes denne sæson er totalt forudsigelig.

Enig!

Hold kæft hvor er jeg træt af at Mathias og Trine åbenbart er urørlige :træt:

Der mangler virkelig nogle uventede twists og evt. noget drama. Ikke på den måde hvor de råber og skriger og nærmest kommer op at slås, men fx når der er nogle udfordringer hvor de skal bruge hovedet og ikke ved hvem de kan stole på osv. Det er det der gjorde Paradise Hotel fedt engang, at deltagerne aldrig vidste hvem de kunne stole på og hvem der tog røven på dem når det virkelig gjaldt.


Ja, det mangler virkelig. Det altså sjældent et par får lov at stå så længe som
Mathias og Trine. De er jo de eneste, der har stået sammen så længe. Der plejer altid komme et eller andet twist.

Måske sker der noget i næste uge med det der ‘spøgelse’.

Det kan man da håbe. Men bortset fra det kunne jeg godt se Mathias i finalen eller som vinder. Hvis ikke han bliver kylet ud kort før finalen :devil:

Forresten alle de der videoer og billeder de tager hvad bliver de brugt til, udover at de kan sende dem til hinanden? Nogle gange lyder det som om de filmer til seerne, men det giver ikke meget mening når det er måneder siden det blev optaget.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf LadyFox » 29. apr 2018, 09:03

Juki skrev:
Bøtte skrev:Jeg synes det var rart med bare lidt ‘action’. Selc om jeg synes denne sæson er totalt forudsigelig.

Enig!

Hold kæft hvor er jeg træt af at Mathias og Trine åbenbart er urørlige :træt:

Der mangler virkelig nogle uventede twists og evt. noget drama. Ikke på den måde hvor de råber og skriger og nærmest kommer op at slås, men fx når der er nogle udfordringer hvor de skal bruge hovedet og ikke ved hvem de kan stole på osv. Det er det der gjorde Paradise Hotel fedt engang, at deltagerne aldrig vidste hvem de kunne stole på og hvem der tog røven på dem når det virkelig gjaldt.

Jeg synes virkelig også at det er ærgerligt at der De sidste mange år har været så meget focus på personerne frem for spillet. Før i tiden var de fleste jo faktisk ret almindelige mennesker, forstået på den måde at de selvfølgelig var castet tv-venlighed, men ikke ud fra om de passede ned i den der reality-personligheds-kasse. Snakkende handlede langt mere om taktik, og spillet i stedet for hele tiden at handle om øl, fisse og hornmusik.
Den gang var det selvfølgelig også taktik at snakke om, hvor nu handler det langt mere om bare at være vellidt og populær.

Jeg savner også den gang de kom ud af huset på date en gang i mellem, især da det var en god mulighed for at skabe noget usikkerhed.
1
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 8. maj 2018, 02:00

Jeg har først set alle sidste uges afsnit i aftes/nat, men jeg synes mine tæer bliver mere og mere krøllede hver gang Jonas folder sig ud og prøver at virke forførende :tie:

Han er sikkert sød nok, han er bare alt for på, men på en påtaget og pleasende måde så det bare ender med at blive totalt akavet at se på.
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Film og TV"