Divaer i junglen

Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Juki » 6. apr 2018, 14:35

Hende i den røde er Maja, men jeg ved ikke hvorfor hun er en diva? Eller om hun er kendt for andet end at have været med i Paradise Hotel tidligere og efterfølgende har fået lavet bryster og modelleret sit ansigt.

Hende der blev præsenteret som Nikita Klæstrups søster er hun ikke kendt for andet? Altså har hun ikke lavet noget selv? Ellers må det da være lidt irriterende at være med kun fordi man har en kendt søster :D Er det hende der har et barn egentlig?

Hende den anden mørkhårede. Har hun lavet andet end For lækker til love for flere år siden?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Divaer i junglen

Indlægaf LadyFox » 6. apr 2018, 14:40

Juki skrev:Hende i den røde er Maja, men jeg ved ikke hvorfor hun er en diva? Eller om hun er kendt for andet end at have været med i Paradise Hotel tidligere og efterfølgende har fået lavet bryster og modelleret sit ansigt.

Hende der blev præsenteret som Nikita Klæstrups søster er hun ikke kendt for andet? Altså har hun ikke lavet noget selv? Ellers må det da være lidt irriterende at være med kun fordi man har en kendt søster :D Er det hende der har et barn egentlig?

Hende den anden mørkhårede. Har hun lavet andet end For lækker til love for flere år siden?

Nikitas søster havde vist lavet nogle billeder til blade som M! Og jeg mener at Rikke fra For Lækker Til Love har været med til noget for nyligt, muligvis noget i stil med Dagens Mand. Mindes jeg så hende i noget i hvert fald.
1
...
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40717

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Akehurst2 » 6. apr 2018, 15:02

Juki skrev:Hende der blev præsenteret som Nikita Klæstrups søster er hun ikke kendt for andet? Altså har hun ikke lavet noget selv? Ellers må det da være lidt irriterende at være med kun fordi man har en kendt søster :D


Var det ikke sådan, Patrick Wozniacki kom med i Vild med dans? :-D
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Juki » 6. apr 2018, 15:05

Akehurst2 skrev:
Juki skrev:Hende der blev præsenteret som Nikita Klæstrups søster er hun ikke kendt for andet? Altså har hun ikke lavet noget selv? Ellers må det da være lidt irriterende at være med kun fordi man har en kendt søster :D


Var det ikke sådan, Patrick Wozniacki kom med i Vild med dans? :-D

Det ved jeg ikke :D Jeg ser sjældent Vild med dans.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40717

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Akehurst2 » 6. apr 2018, 15:09

Juki skrev:
Akehurst2 skrev:
Juki skrev:Hende der blev præsenteret som Nikita Klæstrups søster er hun ikke kendt for andet? Altså har hun ikke lavet noget selv? Ellers må det da være lidt irriterende at være med kun fordi man har en kendt søster :D


Var det ikke sådan, Patrick Wozniacki kom med i Vild med dans? :-D

Det ved jeg ikke :D Jeg ser sjældent Vild med dans.


Jeg har heller ikke set det, men kan huske da deltagerne blev annonceret og det nærmest var den måde, han blev præsenteret :D

Men altså, deltagerfeltet til Divaer i junglen i denne omgang viser da rimelig tydeligt, at det er svært at finde rigtig kendte, der gider den slags. Det er lige før, jeg tror på, at de har lagt sig i selen for at overtale Janni Ree.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Tilly » 6. apr 2018, 19:48

Juki skrev:Og Fies kommentar om at Carolines kjole måtte have været billig, eller hvad det var. Som om hun selv så eksklusiv ud :stoned:

Jeg forstår ikke hvad du mener, Fie er da bare SÅ classy :-D
2
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Mangoness » 6. apr 2018, 21:00

"Jeg synes selv, at jeg er rigtig kendt. Altså, jeg synes, at jeg er sådan oppe omkring Amalie og Linse".

Mine forældre ved, hvem Amalie og Linse er. Den her unge dame kender de ikke :lol:


Ud fra den er video...så elsker jeg allerede mændene :lol:

0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Juki » 6. apr 2018, 21:02

Mangoness skrev:"Jeg synes selv, at jeg er rigtig kendt. Altså, jeg synes, at jeg er sådan oppe omkring Amalie og Linse".

Mine forældre ved, hvem Amalie og Linse er. Den her unge dame kender de ikke :lol:


Ud fra den er video...så elsker jeg allerede mændene :lol:

Som om man har lyst til at blive sat i bås med Linse og Amalie på den måde også.. :wacko:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Divaer i junglen

Indlægaf LadyFox » 9. apr 2018, 18:11

Er Fie ikke endnu mere frygtelig end hun plejer?
2
...
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Tilly » 9. apr 2018, 18:20

LadyFox skrev:Er Fie ikke endnu mere frygtelig end hun plejer?

Jo hun har da vist lige skruet lidt ekstra op for “charmen”.

Jeg håber altså at hendes attitude indhenter hende en dag, og at det begynder at gå ned af med hendes antal af følgere. Forhåbentlig når hendes nuværende følgere bliver ældre, så får de andre og bedre forbilleder.
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Divaer i junglen

Indlægaf LadyFox » 9. apr 2018, 18:39

Tilly skrev:
LadyFox skrev:Er Fie ikke endnu mere frygtelig end hun plejer?

Jo hun har da vist lige skruet lidt ekstra op for “charmen”.

Jeg håber altså at hendes attitude indhenter hende en dag, og at det begynder at gå ned af med hendes antal af følgere. Forhåbentlig når hendes nuværende følgere bliver ældre, så får de andre og bedre forbilleder.

Jeg synes godt nok at hun har fået sat sig selv højt op på en piedestal. Det er virkelig uklædeligt.

Altså, jeg er all in for at man har det godt med sig selv, tror på sig selv osv. Men det kan bare også blive for meget. Men uanset hvor meget hun hæver sig selv så slår hun mig ikke rigtig som en type der har det særlig godt med sig selv.

Jeg går ikke så meget ind for rollemodeller, for det synes jeg ikke er de kendtes job at forme de unge. Men.. Jeg ville dælme være ked af det hvis det var min fiktive unge datter der så op til hende.
0
...
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Tilly » 9. apr 2018, 18:48

LadyFox skrev:
Tilly skrev:
LadyFox skrev:Er Fie ikke endnu mere frygtelig end hun plejer?

Jo hun har da vist lige skruet lidt ekstra op for “charmen”.

Jeg håber altså at hendes attitude indhenter hende en dag, og at det begynder at gå ned af med hendes antal af følgere. Forhåbentlig når hendes nuværende følgere bliver ældre, så får de andre og bedre forbilleder.

Jeg synes godt nok at hun har fået sat sig selv højt op på en piedestal. Det er virkelig uklædeligt.

Altså, jeg er all in for at man har det godt med sig selv, tror på sig selv osv. Men det kan bare også blive for meget. Men uanset hvor meget hun hæver sig selv så slår hun mig ikke rigtig som en type der har det særlig godt med sig selv.

Jeg går ikke så meget ind for rollemodeller, for det synes jeg ikke er de kendtes job at forme de unge. Men.. Jeg ville dælme være ked af det hvis det var min fiktive unge datter der så op til hende.

Så du ville ikke hyre hende til dit barns konfirmation? :-D

https://www.bt.dk/danmark/ny-og-kostbar ... op-mod-fem
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Divaer i junglen

Indlægaf LadyFox » 9. apr 2018, 18:51

Tilly skrev:
LadyFox skrev:
Tilly skrev:
LadyFox skrev:Er Fie ikke endnu mere frygtelig end hun plejer?

Jo hun har da vist lige skruet lidt ekstra op for “charmen”.

Jeg håber altså at hendes attitude indhenter hende en dag, og at det begynder at gå ned af med hendes antal af følgere. Forhåbentlig når hendes nuværende følgere bliver ældre, så får de andre og bedre forbilleder.

Jeg synes godt nok at hun har fået sat sig selv højt op på en piedestal. Det er virkelig uklædeligt.

Altså, jeg er all in for at man har det godt med sig selv, tror på sig selv osv. Men det kan bare også blive for meget. Men uanset hvor meget hun hæver sig selv så slår hun mig ikke rigtig som en type der har det særlig godt med sig selv.

Jeg går ikke så meget ind for rollemodeller, for det synes jeg ikke er de kendtes job at forme de unge. Men.. Jeg ville dælme være ked af det hvis det var min fiktive unge datter der så op til hende.

Så du ville ikke hyre hende til dit barns konfirmation? :-D

https://www.bt.dk/danmark/ny-og-kostbar ... op-mod-fem


Jo, måske til rengøring. :devil:
6
...
Brugeravatar
BrightEyes
Indlæg: 447
Tilmeldt: 8. sep 2015, 19:40
Kort karma: 4
Likede indlæg: 505

Re: Divaer i junglen

Indlægaf BrightEyes » 9. apr 2018, 20:38

Er lige gået igang med dagens afsnit. Er ikke helt solgt på ideen om "rigtige mænd" og divaer. Det hele virker super akavet og kikset.

Men Mogens og Dennis fra Pink-lejren er rigtig søde :D
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Juki » 9. apr 2018, 21:11

Jeg skal da love for at der er sket noget, hvis det er den samme Sasha Klæstrup..

Billede

Billede
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Film og TV"