Divaer i junglen

Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Divaer i junglen

Indlægaf Tilly » 3. apr 2018, 19:28

Andre end mig der ser med? :D

Har ikke set de tidligere sæsoner, men jeg har Viaplay for tiden, så udnytter at jeg kan se det der :genert:
0
Brugeravatar
BrightEyes
Indlæg: 447
Tilmeldt: 8. sep 2015, 19:40
Kort karma: 4
Likede indlæg: 505

Re: Divaer i junglen

Indlægaf BrightEyes » 3. apr 2018, 19:51

Jeg har ikke set det før, men har lige set første afsnit af denne sæson. Om jeg bliver hængende må vi se, jeg synes i hvert fald det virker meget sjovt med de sønderjyske mænd og divaerne :)

Af divaerne kender jeg kun Fie, Caroline og Janni "Sebastian Klein" Ree, men de er da nogle farverige typer synes jeg.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Divaer i junglen

Indlægaf FormerlyKnownAs » 3. apr 2018, 19:54

Dittemus skrev:Jeg har lige set det. Jeg synes Janni er pinlig at melde sig til, når hun har den alder hun har. Hun er da heller ikke for sen til at melde ud at hun er i en højere “klasse” end de andre piger. :lol: Jeg ved ikke om jeg ser sæsonen ud, jeg magter ikke Fie Laursen.
Jeg vil anbefale de to tidligere sæsoner, de var gode. :-D


Janni meldte sig ikke, men blev prikket til igen og igen og igen. Hun endte med st sige ja fordi det skulle være nogle ordentlige og pæne mennesker der kom med og lønnen blev ret god.Hun har skrevet om det på sin blog og fortalte om det i “Det vi taler om”- det var der jeg hørte om det.
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Divaer i junglen

Indlægaf LadyFox » 3. apr 2018, 20:01

Jeg ved ikke om jeg gider se mere. Fie og Caroline er de to i reality som jeg aller mindst bryder mig om. Jeg kan ikke rigtig holde dem ud. De er ikke engang så kiksede at det er underholdende.
2
...
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Divaer i junglen

Indlægaf FormerlyKnownAs » 3. apr 2018, 20:08

Dittemus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Dittemus skrev:Jeg har lige set det. Jeg synes Janni er pinlig at melde sig til, når hun har den alder hun har. Hun er da heller ikke for sen til at melde ud at hun er i en højere “klasse” end de andre piger. :lol: Jeg ved ikke om jeg ser sæsonen ud, jeg magter ikke Fie Laursen.
Jeg vil anbefale de to tidligere sæsoner, de var gode. :-D


Janni meldte sig ikke, men blev prikket til igen og igen og igen. Hun endte med st sige ja fordi det skulle være nogle ordentlige og pæne mennesker der kom med og lønnen blev ret god.Hun har skrevet om det på sin blog og fortalte om det i “Det vi taler om”- det var der jeg hørte om det.

Men var det ikke noget med at TV3 havde en anden version af det?


Aner det ikke
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Tilly » 4. apr 2018, 09:43

LadyFox skrev:Jeg ved ikke om jeg gider se mere. Fie og Caroline er de to i reality som jeg aller mindst bryder mig om. Jeg kan ikke rigtig holde dem ud. De er ikke engang så kiksede at det er underholdende.

Altså jeg elsker at hade Fie Laursen. Det er totalt min guilty pleasure. Caroline kender jeg ikke. Eller, jeg kender hende kun fra når Fie hater på hende. Men umiddelbart synes jeg Fie er den værste af de to, i den såkaldte bitchfight de har...
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Tilly » 4. apr 2018, 09:44

Og er i øvrigt spændt på næste afsnit når de skal møde mændene :D
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Divaer i junglen

Indlægaf POCKETKITTEN » 5. apr 2018, 21:34

Jeg er ret vild med Jannis lille dyreforedrag.

“Så og så hurtigt dør du, og den æder alt dit kød.”
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Divaer i junglen

Indlægaf FormerlyKnownAs » 6. apr 2018, 08:53

Jeg kender slet ikke hende Caroline og har lige set af første afsnit af Divaer. Hun ser rimelig trashy ud gør hun ikke :genert:
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Divaer i junglen

Indlægaf FormerlyKnownAs » 6. apr 2018, 09:06

Dittemus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg kender slet ikke hende Caroline og har lige set af første afsnit af Divaer. Hun ser rimelig trashy ud gør hun ikke :genert:

Hun har fået pumpet kinder og læber fulde af fillers og er IMO lidt for klodset til den påklædning og stil. Hun dur slet ikke til det. Læbestift på tænderne, brystsmuttere konstant, kjoler der kravler op uden hun ænser det, grimme extensions... :tie: Hun var ellers en ganske fin, almindeligt udseende pige i Paradise, men det har hun godt nok ødelagt. Og taget en hel del på.


Det er dælme dårligt arbejde så. Hun ligner jo en der har været på druk i flere dage og totalt hævet i ansigtet. Jeg tænkte egentlig bare at hun så vanvittig udsund ud. Hendes kropsholdning er forfærdelig helt duknakket og skuldrer der falder frem. Og de der bryster der udover det hele. Fie havde ikke helt uret i det hun sagde til hende i lufthavnen
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14369

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Mangoness » 6. apr 2018, 11:30

Tilly skrev:Andre end mig der ser med? :D

Har ikke set de tidligere sæsoner, men jeg har Viaplay for tiden, så udnytter at jeg kan se det der :genert:


De kan også ses på Viafree - specielt sæson 1 kan virkelig anbefales :-D

https://www.viafree.dk/programmer/reali ... n/saeson-1
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Juki » 6. apr 2018, 11:55

Jeg så de første 20-30 minutter, men jeg magter simpelthen ikke Fie Laursen! Det var meget rigtigt det Caroline sagde med at Fie var blevet kendt for at være et mobbeoffer, men nu selv gør præcis det samme. Jeg har slet ingen sympati med hvordan Fie er i dag og hendes "brand" :tie:

Og Fies kommentar om at Carolines kjole måtte have været billig, eller hvad det var. Som om hun selv så eksklusiv ud :stoned:

Men generelt var der noget galt med alle påklædning. Jeg ved da ikke hvad de lignede! :wacko: Den ene mere vulgær og kikset end den anden. Jannis tøj så okay ud, men det er sindssygt irriterende at se på at stoffet er så krøllet! :lol:

Billede
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55649
Kontakt:

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Ado » 6. apr 2018, 12:07

Fie er ganske aldeles forfærdelig. For nu at sige det mildt. Det er jo ganske grinagtigt, hvordan hun ser sig selv. Som en stjerne. Jamen, i guder. :lol:
Ej, jeg magter hende ikke.
Caroline har jeg ondt af. Jeg ved ikke hvorfor, men det har jeg.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Code71 » 6. apr 2018, 12:48

Jeg ser det også og kæresten hader mig for det :lol: Det er hendes hadeprogram åbenbart. Tough luck. Jeg skal se det hehe

Caroline og hende der Fie er jo begge virkelig trash. Caroline er jo bare en forstyrret ung pige, som ikke kan finde ud af hvem hun skal være. Men Fie. Arh men herre jemini. Hun er godt nok helt forfærdelig at se og høre på

Jeg ved ikke hvad hun hedder eller hvem hun er. Men hende på Jukis billede i den røde dragt, synes jeg er den eneste af de der piger, som er køn. Så blandt pigerne, må hun være min favorit. Dog er jeg ret sikker på at jeg finder min favorit blandt de der mænd som kom ind. De virker rimelig sjove og tilpas fra en helt anden verden at det kun kan blive sjovt :D
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Divaer i junglen

Indlægaf Juki » 6. apr 2018, 14:28

Code71 skrev:Jeg ser det også og kæresten hader mig for det :lol: Det er hendes hadeprogram åbenbart. Tough luck. Jeg skal se det hehe

Undskyld, men det første der kom til mig var sætningen "Move bitch get out the way" der vist er fra en rapsang :lol:

Billede
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Film og TV"