Film der er så dårlige at det er en kvalitet i sig selv..

Brugeravatar
didas
Kort karma: 297
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3667

Re: Film der er så dårlige at det er en kvalitet i sig selv..

Indlægaf didas » 21. apr 2018, 20:39

hotlips skrev:
Marott skrev:Sharknado. Alle 5. :D

Jeg har kun set den første, jeg har endnu ikke besluttet om jeg vil se resten, et eller andet sted tror jeg det vil ødelægge den der helt sublime dårlighed hvis det bliver åbenlyst at de gør dem dårlige med vilje og jeg er virkelig vild med den første, selvom jeg har set den flere gange så kommer der stadig nye ting hvor jeg tænker WTF?..

Jeg har set den igen her til aften, og jeg måtte spole tilbage fordi det ikke rigtigt sev ind hvad der egentlig foregik da hende exen lige kom med en total sviner fordi helten vil redde en skolebus fyldt med børn.. Det er virkelig bizart på den sjove måde.

Nr. 2 er den bedste i mine øjne, så den synes jeg helt klart, du skal se! :-D Jeg er vild med alle 5.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
tickle-me-elmo
Kort karma: 14
Likede indlæg: 142

Re: Film der er så dårlige at det er en kvalitet i sig selv..

Indlægaf tickle-me-elmo » 22. apr 2018, 10:35

Jeg stemmer også på The Room! Den er så elendig, at det er fantastisk. Især når man tænker på, at Tommy Wiseau (forfatter, instruktør, producer, hovedrolleindehaver - en mand med mange talenter :D ) selv mener, at filmen er et mesterværk og åbenbart investerede 6 millioner dollars af sine egne penge i den.

Og bagefter kan man læse behind-the-scenes-bogen The Disaster Artist og se filmen af samme navn for flere WTF-øjeblikke :slem:
1

Tilbage til "Film og TV"