Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en rigtig musikvideo, altså ikke bare en parodi

Der var rigtigt nok noget magisk over MTV i 90'erne og starten af 00'erne, hvor det var fedt at se musikvideoer og hvor man ikke vidste hvilke der kom og hvornår osv. Jeg kan også huske at jeg sad klar til at optage de helt rigtige videoer på VHS
Youtube har sikkert haft noget at sige, i forhold til at man kan se de musikvideoer man vil når man vil, men jeg tror heller ikke man skal undervurdere hvor lettilgængelig Youtube er i forhold til håbefulde sangere. Det kræver ikke det samme at lave en kanal og uploade videoer dertil, som det gjorde at tage rundt til pladeselskaber og håber på at få en kontrakt osv.
For min skyld må MTV gerne fortsætte med kun at sende programmer. Jeg tror alligevel tiden med musikvideoer er rendt fra ikke bare MTV, men alle tv-programmer.
De sendte engang et program hvor nogle unge blev udvalgt til at genindspille musikvideoer. Er der nogen af jer der kan huske hvad det hed?

MTV Cribs, Punk'd osv. var fedt dengang det blev sendt.
Ex on the beach og især Catfish ser jeg jævnligt

Jeg er enig i at de reality-programmer der bliver vist på MTV i dag er noget mere interessante en de typisk danske reality-programmer.