MTV

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

MTV

Indlægaf Wizzze » 20. apr 2018, 07:47

https://www.bt.dk/film-og-tv/laest-klar ... tv-program

Mit spørgsmål, er der overhovedet nogen, der ser MTV mere i disse Spotify og Youtube tider? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: MTV

Indlægaf Ficus » 20. apr 2018, 08:29

Ikke for musikvideoer, men for dårlig reality!

Are You The One? Er mit yndlings datingprogram (det eneste jeg ser). Hvis de sendte TRL og lign. programmer endnu, så ville jeg gerne have det kørende som baggrund, det gør jeg stadig når de en gang i mellem kører en top 10 af en art. Ser sjældent videoer helt generelt, virkelig sjældent jeg bruger youtube til musik eller andet end guide-til-etellerandet-videoer.
0
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: MTV

Indlægaf Aviva » 20. apr 2018, 09:03

Jeg var ret vild med deres reality shows (geordie shore, ex on the beach og lign -meget sjovere end de danske)..

men har valgt ikke at have tvpakke her.. var træt af at der aldrig var noget jeg gad at se på de mange andre kanaler
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13310

Re: MTV

Indlægaf Rapfisk » 20. apr 2018, 09:36

Jeg ser Teen Mom ind imellem. Jeg levede af MTV som teen, og hvis de sendte musikprogrammer med gode værter, ville jeg klart stadig se det.

For mig døde MTV, da de indførte skandinavisktalende værter. Det var hverken lokalt eller internationalt nok til at blive interessant. Kort derefter lukkede de det hele ned og gik over til reality.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: MTV

Indlægaf Juki » 20. apr 2018, 09:52

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en rigtig musikvideo, altså ikke bare en parodi :gruble:

Der var rigtigt nok noget magisk over MTV i 90'erne og starten af 00'erne, hvor det var fedt at se musikvideoer og hvor man ikke vidste hvilke der kom og hvornår osv. Jeg kan også huske at jeg sad klar til at optage de helt rigtige videoer på VHS :D

Youtube har sikkert haft noget at sige, i forhold til at man kan se de musikvideoer man vil når man vil, men jeg tror heller ikke man skal undervurdere hvor lettilgængelig Youtube er i forhold til håbefulde sangere. Det kræver ikke det samme at lave en kanal og uploade videoer dertil, som det gjorde at tage rundt til pladeselskaber og håber på at få en kontrakt osv.

For min skyld må MTV gerne fortsætte med kun at sende programmer. Jeg tror alligevel tiden med musikvideoer er rendt fra ikke bare MTV, men alle tv-programmer.

De sendte engang et program hvor nogle unge blev udvalgt til at genindspille musikvideoer. Er der nogen af jer der kan huske hvad det hed? :D MTV Cribs, Punk'd osv. var fedt dengang det blev sendt.

Ex on the beach og især Catfish ser jeg jævnligt :lun:
Jeg er enig i at de reality-programmer der bliver vist på MTV i dag er noget mere interessante en de typisk danske reality-programmer.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: MTV

Indlægaf hotlips » 20. apr 2018, 10:06

De var gået over til overvejende at sende programmer om alt muligt andet før YouTube kom, jeg er overbevist om at det faktisk var den største årsag til at YouTube så hurtigt slog igennem.

Jeg ved ikke om de kan komme tilbage, umiddelbart kan jeg ikke se nogen plads til dem, YouTube har overtaget en stor del af det de blev brugt til.

.. og vh1 har resten, halvgamle krager :ninja: der gerne vil have musikvideoer kørende når de gør rent og lignende, og som er vokset op med at bruge mtv på den måde, og så er det endda i vid udstrækning den musik de var vant til at se på mtv de sender idag. :rock:
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: MTV

Indlægaf Annione » 20. apr 2018, 10:06

Findes MTV stadig?

Jeg har ikke set fjernsyn i mange år. Jeg synes det er spild af tid.
Det er noget helt andet med streaming af film og serier. Det har jeg gjort så rigeligt. Jeg ikke skal have hverken wifi eller streamingtjenester før til vinter.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: MTV

Indlægaf Artem » 20. apr 2018, 11:12

Næ går også ud fra at det er grunden til at Boxer har valgt at tage den ud af min pakke.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Film og TV"