Kongeligt Bryllup i UK

Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. maj 2018, 14:29

Jeg kan ikke lide Charles så derfor skrev jeg ikke ham på. Og vi ved alle at min menig er vigtig for kongehuset
JoyNips
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Indlægaf JoyNips » 15. maj 2018, 14:37

Juki skrev:Hvad med prins Charles? Eller har han en bærende rolle i brylluppet? :genert:

Det kunne også være fint hvis det var prins William, men mon ikke han er forlover?

William er forlover, det er meldt ud.
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Indlægaf Daine » 15. maj 2018, 14:41

Hun kunne vel ret beset gå alene? Det gjorde Mette-Marit i Norge da de blev gift (han gik hende så i møde, det ved jeg ikke om bliver for kontroversielt for briterne).
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
zembra1986
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Indlægaf zembra1986 » 15. maj 2018, 15:13

Jeg skal se det sammen med en veninde :) Vi så også brylluppet mellem Carl Philip og Sofia sammen....Vi køber en lækker kage fra bageren og noget boblevand og så hygger vi os bare med at se det og kommentere på alle de fine kjoler :lun:

Glæder mig virkelig til at se Meghan Markle som brud, synes hun er GUDEsmuk :love2:
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Indlægaf Daphne » 15. maj 2018, 15:28

Jeg regner bestemt med at jeg skal se det, til trods for at vi ikke er hjemme i den weekend. Måske tager jeg forbi min mor og ser det der :)
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Indlægaf Juki » 15. maj 2018, 16:36

FormerlyKnownAs skrev:Jeg kan ikke lide Charles så derfor skrev jeg ikke ham på. Og vi ved alle at min menig er vigtig for kongehuset

Jeg kunne da bestemt heller ikke forestille mig at det skyldtes andet siden du ikke havde nævnt ham :-D
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. maj 2018, 16:38

Juki skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg kan ikke lide Charles så derfor skrev jeg ikke ham på. Og vi ved alle at min menig er vigtig for kongehuset

Jeg kunne da bestemt heller ikke forestille mig at det skyldtes andet siden du ikke havde nævnt ham :-D

:D
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 15. maj 2018, 16:40

JoyNips skrev:
Juki skrev:Hvad med prins Charles? Eller har han en bærende rolle i brylluppet? :genert:

Det kunne også være fint hvis det var prins William, men mon ikke han er forlover?

William er forlover, det er meldt ud.

Ok.

Mon det ville være for uacceptabelt med en af hendes veninder? :gruble: Eller er alle former for kvindemennesker udelukket?

Brugeravatar
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. maj 2018, 16:42

Hendes far har skiftet mening. Hold nu op for et show, men jeg er glad på hendes vegne. Og hold nu de ting inden for 4 vægge. Det er så latterligt at køre det afsted i mediemøllen.

http://people.com/royals/meghan-markle- ... the-aisle/

Meghan Markle‘s father may be walking her down the aisle after all.

Speaking to TMZ on Tuesday, Thomas Markle said he has changed his mind after speaking to his daughter and has decided to travel to Windsor and to attend Meghan and Prince Harry‘s wedding.

However, Thomas says this is all contingent on his doctor’s approval and that he is back in the hospital after reportedly suffering a heart attack last week.

Thomas says that Meghan attempted to call him yesterday, but that he was not near his phone to answer the call. She then sent him a text message, in which he says that she said that she loved him and was worried about him and how he was feeling. He says that Meghan also told him that she was not angry that he coordinated with a photographer to stage photoshoots ahead of the wedding, a decision Thomas now says was “stupid.”

I hate the idea of missing one of the greatest moments in history and walking my daughter down the aisle,” he said. “Of course I’d walk her down the aisle. This is a historic moment. I’d like to be a part of history.”

Thomas also spoke of his other daughter, Samantha Markle, who has frequently spoken out about half-sister Meghan throughout Meghan’s relationship with Harry. He said the two women are not close. A source previously told PEOPLE that Meghan has never had much of a relationship with Samantha or her half-brother, Thomas Markle Jr.

“Meghan has no relationship with her half-siblings, nor has she ever had one,” the source says. “They were out of the house by the time she was born.”

Asked what he thinks Queen Elizabeth thinks about all this, Thomas responded: “I don’t think the queen is thinking about what I’m doing.”

- Arh, det tror jeg nu roligt at du kan regne med at hun gør.
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 15. maj 2018, 16:46

FormerlyKnownAs skrev:Hendes far har skiftet mening. Hold nu op for et show, men jeg er glad på hendes vegne. Og hold nu de ting inden for 4 vægge. Det er så latterligt at køre det afsted i mediemøllen.

Speaking to TMZ on Tuesday, Thomas Markle said he has changed his mind after speaking to his daughter and has decided to travel to Windsor and to attend Meghan and Prince Harry‘s wedding.

However, Thomas says this is all contingent on his doctor’s approval and that he is back in the hospital after reportedly suffering a heart attack last week.

Thomas says that Meghan attempted to call him yesterday, but that he was not near his phone to answer the call. She then sent him a text message, in which he says that she said that she loved him and was worried about him and how he was feeling. He says that Meghan also told him that she was not angry that he coordinated with a photographer to stage photoshoots ahead of the wedding, a decision Thomas now says was “stupid.”

Ja, hvis man da så kan stole på det han siger denne gang. Men der er selvfølgelig også nogle dage tilbage hvor han kan nå at skifte mening igen.

Brugeravatar
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. maj 2018, 16:50

Juki skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Hendes far har skiftet mening. Hold nu op for et show, men jeg er glad på hendes vegne. Og hold nu de ting inden for 4 vægge. Det er så latterligt at køre det afsted i mediemøllen.

Ja, hvis man da så kan stole på det han siger denne gang. Men der er selvfølgelig også nogle dage tilbage hvor han kan nå at skifte mening igen.

Det må man sige.

En af de bitre svigerinder skal være med i UK til transmission og kommentere for et eller andet gossip blad :rulle:

Meghan Markle's family, including her sister-in-law, Tracey Dooley, and her two nephews, Tyler and Thomas, have arrived in London from the US ahead of the former Suits actress' wedding to Prince Harry. Although the extended members of Meghan's family will not be attending the royal wedding, and have previously admitted that they haven't seen Meghan for 20 years, the group will reportedly be speaking to Good Morning Britain on the day of the wedding on Saturday
Senest rettet af FormerlyKnownAs 15. maj 2018, 16:52, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Indlægaf Wizzze » 15. maj 2018, 16:52

I hate the idea of missing one of the greatest moments in history and walking my daughter down the aisle,” he said. “Of course I’d walk her down the aisle. This is a historic moment. I’d like to be a part of history.”

Thomas also spoke of his other daughter, Samantha Markle, who has frequently spoken out about half-sister Meghan throughout Meghan’s relationship with Harry. He said the two women are not close. A source previously told PEOPLE that Meghan has never had much of a relationship with Samantha or her half-brother, Thomas Markle Jr.

“Meghan has no relationship with her half-siblings, nor has she ever had one,” the source says. “They were out of the house by the time she was born.”

Asked what he thinks Queen Elizabeth thinks about all this, Thomas responded: “I don’t think the queen is thinking about what I’m doing.”

- Arh, det tror jeg nu roligt at du kan regne med at hun gør.

Så nu skal vi også holde øje med om faderen falder død om i kirken, det bliver da noget af en udsendelse :devil:
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 15. maj 2018, 16:54

FormerlyKnownAs skrev:
Juki skrev:

Det må man sige.

En af de bitre svigerinder skal være med i UK til transmission og kommentere for et eller andet gossip blad :rulle:

Meghan Markle's family, including her sister-in-law, Tracey Dooley, and her two nephews, Tyler and Thomas, have arrived in London from the US ahead of the former Suits actress' wedding to Prince Harry. Although the extended members of Meghan's family will not be attending the royal wedding, and have previously admitted that they haven't seen Meghan for 20 years, the group will reportedly be speaking to Good Morning Britain on the day of the wedding on Saturday

Hold da op... :mellow:

Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Indlægaf Rapfisk » 15. maj 2018, 16:58

Jeg skal til rund fødselsdag hos en glødende republikaner. Hvor dum kan man være ikke at tjekke kalenderen? Satser på at se sammendrag om aftenen
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. maj 2018, 16:58

Piers Morgan interview med søsteren

You’re doing a book called “The Diary of Princess Pushy’s Sister”. You’ve been trashing her for two years, you little vulture.’

ITV Good Morning Britain make huge Royal Wedding gaffe
“Many of our viewers may have watched your activities in a year and half and noticed you have been treating your sister in a shabby way.”

Piers then listed off several claims Samantha had made of her sister, describing her as “selfish” and “narcissistic”.

Samantha was quick to defend herself, as she declared: “I think lot of what you’re reading is from tabloids which are wholly inaccurate.

“The goal of those photographs was basically because he’s feeling defenceless.

“A person has the right to say enough is enough.”

However, Piers hastily pointed out the photographs had been orchestrated by Thomas himself.

https://www.express.co.uk/showbiz/tv-ra ... al-wedding

Tilbage til "Film og TV"