Glæder du dig ikke bare helt vildt?

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1987
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 20445

Re: Glæder du dig ikke bare helt vildt?

Indlægaf Daine » 31. jul 2018, 19:21

fisken80 skrev:
Confucius skrev:Det er svagt at genoplive det for 6 programmer. Commit til det eller lad helt være.

Jeg synes i øvrigt at de skulle sløjfe vild med dans, og genoplive Eleva2ren.

JA åååh eleva2ren dét var fanme fredagsunderholdning der ville noget. Det var der jeg første gang hørte Danser med drenge og blev helt vild med dem. Og det var altså med den oprindelige sangerinde og det hele.
Og Osvald der sprang fra isflage til isflage :love2:

Og Hugo ... dengang han var nu og frisk :love: Elskede Eleva2ren, vi sad hele familien og så det, det var hyggeligt. Specielt de første 4-5 år.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 123
Likede indlæg: 2191

Indlægaf Chatsy » 31. jul 2018, 19:24

Juki skrev:
Chatsy skrev:I stedet for at genoplive gamle programmer vil jeg hellere se en dansk udgave af Takeshi's Castle. Eller Fear Factor, årh.

Er det det der ala Wipeout? Eller hvad det hed(eller hedder. Ved ikke om det stadig laves)

Man kan vel godt sige, at det er den japanske udgave af wipeout. På crack.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14772

Indlægaf Juki » 31. jul 2018, 19:28

Så var det med at skynde sig! :panik:

2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 532
Likede indlæg: 11667

Indlægaf Flora » 31. jul 2018, 19:30

Næh..
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 31. jul 2018, 19:36

Chatsy skrev:
Juki skrev:
Chatsy skrev:I stedet for at genoplive gamle programmer vil jeg hellere se en dansk udgave af Takeshi's Castle. Eller Fear Factor, årh.

Er det det der ala Wipeout? Eller hvad det hed(eller hedder. Ved ikke om det stadig laves)

Ok :lol:

Jeg googlede det lige. Der står det blev sendt i slutningen af 80'erne. De klip jeg har set ser nyere ud, men det er måske bare gamle genudsendelser? :D

TV 2 Zulu, tror jeg det var, sendte også et program engang der var inspireret af et japansk gameshow. Eller også var det japansk :gruble: Jeg synes det hed noget i stil med Bonzai, men det giver ikke rigtig nogle hits. Kender du det?
0

Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4080

Indlægaf Confucius » 31. jul 2018, 20:24

Daine skrev:
fisken80 skrev:
Confucius skrev:Det er svagt at genoplive det for 6 programmer. Commit til det eller lad helt være.

Jeg synes i øvrigt at de skulle sløjfe vild med dans, og genoplive Eleva2ren.

JA åååh eleva2ren dét var fanme fredagsunderholdning der ville noget. Det var der jeg første gang hørte Danser med drenge og blev helt vild med dem. Og det var altså med den oprindelige sangerinde og det hele.
Og Osvald der sprang fra isflage til isflage :love2:

Og Hugo ... dengang han var nu og frisk :love: Elskede Eleva2ren, vi sad hele familien og så det, det var hyggeligt. Specielt de første 4-5 år.

Jeg husker når jeg tændte af på mit tv, og sad og råbte af de uduelige seere, der på ingen måde magtede at trykke på deres trykknaptelefon på det rigtige tidspunkt eller til den rigtige side..

Jeg kunne godt lide pauseunderholdningen mellem de to dele. Bl.a. "en stemme i natten".
Senest rettet af Confucius 1. aug 2018, 08:18, rettet i alt 1 gang.
3
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 613
Likede indlæg: 4518

Indlægaf achillaxedprune » 31. jul 2018, 20:33

Jeg skal da helt klart se det....hvis vi ellers husker det. :lol:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 1003
Likede indlæg: 8689

Indlægaf Rapfisk » 31. jul 2018, 20:52

Juki skrev:Hvad er der nu galt med Sifa tv bingo på DK4? :gammel:

Jeg kan normalt godt lide Mikkel Kryger, men både ham og Stefania virker som et fejlcast. Jeg forbinder dem mere med programmer hvor værten skal være i fokus, være energiske og overfriske. Men jeg kan jo blive overrasket..

PS hvornår sender de "Jeopardy", "Deal/no deal", "Pengene på bordet" og "Mandagschancen" igen? Et program hvor man skal skrabe med en bæverhale kan nu noget særligt :santa2:

Jeopardy har TV3 snuppet. Det er skidt.
0
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Pyjamas
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1575

Indlægaf Pyjamas » 31. jul 2018, 21:11

Jeg elskede Jeopardy og Husk lige Tandbørsten som barn, men jeg synes ikke, at de nye udgaver er særligt gode, og derfor "frygter" jeg også for Lykkehjulet. Værterne er ikke personer, jeg hidtil har syntes særligt godt om.
Måske er det dét, at jeg er blevet ældre, der gør, at jeg synes, programmerne var bedre i gamle dage. Måske ungdommen nu til dags ( :gammel:) vil synes, Lykkehjulet anno 2018 er mega godt.
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 638
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 9594

Indlægaf Delfin » 31. jul 2018, 21:23

Selvfølgelig skal gammeldags hyggeligt tv da have en chance. Det var dengang børnene i børnehaven kunne bogstaverne, før de kunne tørre sig selv bagi :D
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 532
Likede indlæg: 11667

Indlægaf Flora » 31. jul 2018, 21:30

Min mormor og morfar var i øvrigt Lykkehjulets mest trofaste seere. De har så vidt vides aldrig misset et afsnit :lol:
1
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 1. aug 2018, 04:26

Rapfisk skrev:
Juki skrev:Hvad er der nu galt med Sifa tv bingo på DK4? :gammel:

Jeg kan normalt godt lide Mikkel Kryger, men både ham og Stefania virker som et fejlcast. Jeg forbinder dem mere med programmer hvor værten skal være i fokus, være energiske og overfriske. Men jeg kan jo blive overrasket..

PS hvornår sender de "Jeopardy", "Deal/no deal", "Pengene på bordet" og "Mandagschancen" igen? Et program hvor man skal skrabe med en bæverhale kan nu noget særligt :santa2:

Jeopardy har TV3 snuppet. Det er skidt.

Ja, men deres udgave var desværre ikke noget at råbe hurra for og Adam(værten) var elendig. Det var så tydeligt når nogen havde svaret rigtigt og han konsekvent "undrede" sig over svaret indtil han sagde de havde svaret rigtigt. Han var så sindssygt dårlig til at bluffe og gøre det spændende for det var det samme mønster hver gang :lol:

Nej, så hellere Søren Kaster :gammel:
2

Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 123
Likede indlæg: 2191

Indlægaf Chatsy » 1. aug 2018, 05:46

Juki skrev:
Chatsy skrev:
Juki skrev:

Jeg googlede det lige. Der står det blev sendt i slutningen af 80'erne. De klip jeg har set ser nyere ud, men det er måske bare gamle genudsendelser? :D

TV 2 Zulu, tror jeg det var, sendte også et program engang der var inspireret af et japansk gameshow. Eller også var det japansk :gruble: Jeg synes det hed noget i stil med Bonzai, men det giver ikke rigtig nogle hits. Kender du det?

Jeg ved i hvert fald at Comedy Central sender den thailandske udgave af den lige for tiden, så selve konceptet lever i hvert fald endnu.

Kender desværre ikke til det, du omtaler, men det kan skam nok passe, at der har været noget lignende engang. Men apropos Zulu, så må de godt lave en ny omgang Djævleræs!
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 1. aug 2018, 05:50

Chatsy skrev:
Juki skrev:
Chatsy skrev:
Juki skrev:

Jeg ved i hvert fald at Comedy Central sender den thailandske udgave af den lige for tiden, så selve konceptet lever i hvert fald endnu.

Kender desværre ikke til det, du omtaler, men det kan skam nok passe, at der har været noget lignende engang. Men apropos Zulu, så må de godt lave en ny omgang Djævleræs!

Det er også på Comedy Central jeg har set reklamer for det, så det undrede mig hvis det kan betale sig at sende en 30 år gammel genudsendelse :D
1

Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1588

Indlægaf Lathyrus » 3. aug 2018, 05:26

Flora skrev:Min mormor og morfar var i øvrigt Lykkehjulets mest trofaste seere. De har så vidt vides aldrig misset et afsnit :lol:

Den ære har jeg ellers altid troet tilfaldt min (for længst afdøde) farfar. :lol:
Husker en gang vi ville overraske farfar og farmor med et besøg (boede 1,5 time fra dem) og troppede op uden aftale medbringende mad osv. Det faldt bestemt ikk i god jord!! Han skulle jo se Lykkehjulet :rulle:
3

Tilbage til "Film og TV"