Robinson Ekspiditionen 2018

Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 407
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 4540

Re: Robinson Ekspiditionen 2018

Indlægaf Pjeps » 20. nov 2018, 09:46

BlueBunny skrev:Jeg forstår godt Jamil ikke ville i dødskamp. Jeg syntes faktisk det var lidt dumt af de andre at melde sig. Jamil blev bare alt for meget rundsav. At træde på Zanne, hvor usportsligt. Mere survival er det jo heller ikke.
Synd Zanne tog den forkerte vægt. Jeg undrede mig for hun sagde hun skulle tage den med 19kg, men tog en anden.

Men ingen ønskede jo at komme i dødskamp på det tidspunkt. Men Jamil overruler alle forslag hvor han kan komme i fedtefadet. Til alle andre afstemninger hvor han har været sikker på at hans valg af stemmer Var i overtal, var en afstemning jo helt fin. Jeg tabte noget for ham , men han har været sej til det meste, men det er et spil og han var jo dygtig nok også til at spille spillet. Men Zanne skulle have vundet, når nu türker røg ud sidst.
2
:ninja:
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 178
Likede indlæg: 3545

Indlægaf BlueBunny » 20. nov 2018, 10:12

Pjeps skrev:
BlueBunny skrev:Jeg forstår godt Jamil ikke ville i dødskamp. Jeg syntes faktisk det var lidt dumt af de andre at melde sig. Jamil blev bare alt for meget rundsav. At træde på Zanne, hvor usportsligt. Mere survival er det jo heller ikke.
Synd Zanne tog den forkerte vægt. Jeg undrede mig for hun sagde hun skulle tage den med 19kg, men tog en anden.

Men ingen ønskede jo at komme i dødskamp på det tidspunkt. Men Jamil overruler alle forslag hvor han kan komme i fedtefadet. Til alle andre afstemninger hvor han har været sikker på at hans valg af stemmer Var i overtal, var en afstemning jo helt fin. Jeg tabte noget for ham , men han har været sej til det meste, men det er et spil og han var jo dygtig nok også til at spille spillet. Men Zanne skulle have vundet, når nu türker røg ud sidst.

Jeg er helt enig. Jeg forstår bare ikke at de andre gav ham lov. Det jeg mener er at så skulle de andre også have sagt nej. Så havde de sikkert alle fået et armbånd? Eller Der var fundet en måde at give dem på. Synes han slap for let. Og forstår da godt han siger nej når de andre åbenbart accepterer det.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 169
Likede indlæg: 2601

Indlægaf Skorstenen » 20. nov 2018, 10:50

Jeg var sq lidt "nå" over Jamils sejr.
Han irriterede mig voldsomt med sine evige sejrsråb. Slap af Tarzanboy, vi har hørt og set dig.
3
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 178
Likede indlæg: 3545

Indlægaf BlueBunny » 20. nov 2018, 11:30

Skorstenen skrev:Jeg var sq lidt "nå" over Jamils sejr.
Han irriterede mig voldsomt med sine evige sejrsråb. Slap af Tarzanboy, vi har hørt og set dig.

Lidt for meget smartass at stå på planken og tale til de andre. Fedt at han røg i :devil2:
1

Tilbage til "Film og TV"