Ex on the Beach

Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 27. aug 2018, 20:52

Andre der følger med? :D
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Stitch » 5. sep 2018, 07:58

Jeg gør :genert: .

Det er godt nok nogle ... aktive.. mennesker.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 5. sep 2018, 13:27

Stitch skrev:Jeg gør :genert: .

Det er godt nok nogle ... aktive.. mennesker.

Ja, det... :lol:

Det er også meget de samme der er i fokus, synes jeg. Hende Sofie virker mest som en statist så lidt hun bliver filmet og interviewet. I starten virkede det som om der kunne gå afsnit imellem hun tilfældigvis var i billedet.

Hende Sidsel, OMFG :gisp: Have dog lidt værdighed og selvrespekt! Jeg er så træt af hvor lidt hun kan håndtere sine følelser og hvordan hun opfører sig når en anden pige lige kysser med Morten. Synd hendes eks, ven eller hvad han var røg ud, men han var nok for rolig og fornuftig :lol:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Viskelæder » 5. sep 2018, 14:35

Jeg følger også med. Jeg elsker det :D
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 5. sep 2018, 20:51

".. Så vandet fordriver"

Åh, jeg elsker alle de sprogelige fejl :lol:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 5. sep 2018, 21:27

Trappestige skrev:Jeg forstår slet ikke at de alle knalder på kryds og tværs. Og kalder hinanden bitches og bliver uvenner for at kalde med Morten, mens Morten selv slipper forholdsvis let fra at hoppe fra hul til hul. Ej, men det er helt sygt hvor meget der bliver knaldet. Man må håbe, de husker beskyttelse. :tie:

Morten er så utiltalende! En rigtig opblæst nar.

Jeg er ligeglad med at de har de sjovt og knalder hvem de nu sover med, men jeg kan slet ikke med den måde de omtaler hinanden på. Fx da Morten kaldte Stine en luder, eller hvad det var.

Totalt dobbeltmoralsk og unødvendigt.
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Stitch » 6. sep 2018, 05:48

Misantropen skrev:
Stitch skrev:Jeg gør :genert: .

Det er godt nok nogle ... aktive.. mennesker.

Ja, det... :lol:

Det er også meget de samme der er i fokus, synes jeg. Hende Sofie virker mest som en statist så lidt hun bliver filmet og interviewet. I starten virkede det som om der kunne gå afsnit imellem hun tilfældigvis var i billedet.

Hende Sidsel, OMFG :gisp: Have dog lidt værdighed og selvrespekt! Jeg er så træt af hvor lidt hun kan håndtere sine følelser og hvordan hun opfører sig når en anden pige lige kysser med Morten. Synd hendes eks, ven eller hvad han var røg ud, men han var nok for rolig og fornuftig :lol:


Sofie og Claes er SÅ kedelige. De gør intet for programmet.

Stine og Sidsel er jeg træt af - de må gerne sendes hjem begge to snart.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Stitch » 6. sep 2018, 05:49

De er MEGA dobbeltmoralske. Hvorfor er der ingen, der siger noget til Morten? Han er sgu da den største slut.

Fik lidt ondt af ham der Mads igår. Pigerne ville bare lave rav i den, og så gik det udover ham. Det var lidt synd.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 6. sep 2018, 06:04

Stitch skrev:De er MEGA dobbeltmoralske. Hvorfor er der ingen, der siger noget til Morten? Han er sgu da den største slut.

Fik lidt ondt af ham der Mads igår. Pigerne ville bare lave rav i den, og så gik det udover ham. Det var lidt synd.

Ja, der var drengene da godt nok nogle kællinger :lol:

Sjovt så fornærmede de blev, men er det pigerne der føler sig truet eller udenfor så er det dem der er gal på den.

Jeg kan egentlig godt lide Stine. Fik hun ikke også sagt fra overfor Morten da han kaldte hende luder? Claes sagde i hvert fald til ham at det var uacceptabelt. Men ellers virker hun ikke som en lige så stor drama queen som Sidsel. Det var noget andet i starten hvor hun havde et håb om at finde sammen med Morten igen, men hun er vist kommet på andre tanker og virker til bedre at kunne håndtere at han har øjne og en pik.

På en måde har jeg lidt ondt af Morten. Han har jo sagt at han ikke vil dem seriøst/eksklusivt, men alligevel flokkes de om ham som fluer om en lort selvom de gang på gang bliver såret. Det er ret bizart at se på. Det virker til at han kan gøre hvad som helst og alligevel er Sidsel interesseret. Gad vide om han overhovedet kan gøre noget så forkert at hun dropper ham? Min grænse for hvad jeg ville udsætte mig selv for var i hvert fald nået for længst.. :mellow:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 6. sep 2018, 06:09

Claes minder mig btw om en homoseksuel fyr jeg engang er stødt på, men jeg kan ikke huske om det var i et andet tv-program eller nogle venners venners venner.

Ikke for at sige han er homoseksuel, men det irriterer mig at jeg ikke kan komme på hvem han minder mig om. Hvis det er en tidligere tv-personlighed er der måske nogen der har der kan genkende ham og opklare mysteriet.
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Tilly » 12. sep 2018, 19:17

Jeg er ved at se afsnit 2. Jeg forstår ikke helt hvad programmet går ud, er det bare flirt på kryds og tværs? Og er der slet ikke noget konkurrenceelement?

Jeg tror btw ikke rigtigt på at Claes har været i seng med over 400 piger :sarkasme: Måske jeg kommer til at tro mere på det hvis jeg ser flere afsnit...
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Stitch » 13. sep 2018, 05:59

Tilly skrev:Jeg er ved at se afsnit 2. Jeg forstår ikke helt hvad programmet går ud, er det bare flirt på kryds og tværs? Og er der slet ikke noget konkurrenceelement?

Jeg tror btw ikke rigtigt på at Claes har været i seng med over 400 piger :sarkasme: Måske jeg kommer til at tro mere på det hvis jeg ser flere afsnit...


jeg tror stadig ikke på Claes har været sammen med flere damer. Han siger faktisk aldrig sex med 400, han siger kun sammen med. Gad vide om det også bare er kun kys fx. :gruble:

Det er bare flirt, sex og drama på kryds og tværs. Ikke noget andet. Men rigeligt af det.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Stitch » 13. sep 2018, 05:59

Jeg fatter ikke Sidsel og Stine. Hvad er det, de ser i Morten?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Tilly » 13. sep 2018, 09:50

Stitch skrev:
Tilly skrev:Jeg er ved at se afsnit 2. Jeg forstår ikke helt hvad programmet går ud, er det bare flirt på kryds og tværs? Og er der slet ikke noget konkurrenceelement?

Jeg tror btw ikke rigtigt på at Claes har været i seng med over 400 piger :sarkasme: Måske jeg kommer til at tro mere på det hvis jeg ser flere afsnit...


jeg tror stadig ikke på Claes har været sammen med flere damer. Han siger faktisk aldrig sex med 400, han siger kun sammen med. Gad vide om det også bare er kun kys fx. :gruble:

Det er bare flirt, sex og drama på kryds og tværs. Ikke noget andet. Men rigeligt af det.

Nu har jeg stadig ikke set alle afsnit, men ja, jeg er stadig tvivlende om hans påståede antal erobringer. Også hvis det “bare” er kys.

Anyway, bortset fra det, så virker han jo faktisk ret sympatisk. Jeg synes det var sejt da han sagde til Morten at det ikke er ok at kalde en pige for luder. De andre drenge er sgu nogle tøsedrenge, der ikke tør sige Morten imod.

Stitch skrev:Jeg fatter ikke Sidsel og Stine. Hvad er det, de ser i Morten?

Nej det forstår jeg godt nok slet heller ikke. Jeg kan ikke se en eneste tiltrækkende ting ved ham. Nu påstår han godt nok selv at han ikke tager steroider, men helt ærligt, er det ikke temmelig tydeligt at han er pumpet fuld af dem? Hans temperament kunne i hvert fald godt tyde på det. Plus han har også en del uren hud på ryggen har jeg bemærket.
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Ex on the Beach

Indlægaf HappyHippo » 13. sep 2018, 11:01

Mener jeg læste en overskrift på en artikel, hvor Morten indrømmede hans steriodemisbrug. Og det kunne han jo også ligeså godt, når det er så tydeligt.
1

Tilbage til "Film og TV"