Ex on the Beach

Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Tilly » 13. sep 2018, 11:19

HappyHippo skrev:Mener jeg læste en overskrift på en artikel, hvor Morten indrømmede hans steriodemisbrug. Og det kunne han jo også ligeså godt, når det er så tydeligt.

Du har ret, han har indrømmet det efterfølgende https://www.bt.dk/film-og-tv/realitydel ... -ud-paa-et

Men han er altså ikke en typisk steroider fyr :sarkasme:
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Tilly » 13. sep 2018, 11:22

Jeg håber Sidsel ikke bliver ved med at være så besat af Morten, det er ikke til at holde ud at se på. Jeg er begyndt at binge alle afsnittene, er kommet til nr 8...
0
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Honningprut » 14. sep 2018, 19:55

Jeg ser det også, fordi jeg synes Kasper er så flot !! Jeg husker han fra Paradise dagene. Jeg kan btw heller ikke lide Morten, han er lige den type, jeg ville gå forbi og aldrig kigge efter.
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16950
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 14. sep 2018, 20:42

Morten sagde i et af de første afsnit at det var rigtigt han havde taget steroider. Det var i forbindelse med en diskussion med Caroline hvor hun kommenterede på at det var tydeligt han havde taget steroider(jeg kan ikke huske det ordret) De sad i poolen sammen med nogle af de andre.


Jeg er ved at se afsnittet fra i onsdags, så spoiler alarm til jer der ikke er kommet dertil endnu.
Jeg kan slet ikke håndtere hvor stor og sølle en taber jeg synes Morten er. En ting er at jeg forbinder hans sprogbrug og opførsel med oprørske pre-teens, især når han bliver en barnlig overfor omtalen af pigerne og en kælling overfor Mads sammen med Mathias, men når han ikke kan kontrollere sig selv, men reagerer ved at blive voldelig overfor Mads. Ej, men jeg kan slet ikke med sådan nogle mennesker der tror de kan vinde diskussioner ved at bruge deres pumpede muskler :tie:

Sidsel irriterer mig så grænseløst meget stadigvæk! Hvorfor lader hun sig selv blive så såret gang på gang? Det er så pinligt at se hvor ked af det og skuffet hun bliver, men trods diverse gloser om de andre så render hun jo i røven af Morten igen kort tid efter alligevel.

Og så irriterer det mig at Morten ser sig selv som Guds gave til kvinder, når de måske mest af alt bare ser ham som lettilgængelig og få et knald ud af.
2
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16950
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 14. sep 2018, 20:50

Tilly skrev:
HappyHippo skrev:Mener jeg læste en overskrift på en artikel, hvor Morten indrømmede hans steriodemisbrug. Og det kunne han jo også ligeså godt, når det er så tydeligt.

Du har ret, han har indrømmet det efterfølgende https://www.bt.dk/film-og-tv/realitydel ... -ud-paa-et

Men han er altså ikke en typisk steroider fyr :sarkasme:

Det var det klip jeg mente :D

Hold da op en type... Men det er da heldigt at han kan bilde sig selv de ting ind og retfærdiggøre det overfor sig selv.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16950
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 14. sep 2018, 22:32

Mere spoiler:

Den der afskedceremoni.. Sikke meget tid der blev brugt på det. Det var som at opleve afslutningen på et efterskoleophold :mellow:

Hvorfor er det Mads er så "udstødt"? Det er fandeme synd han skal føle sig udenfor! Det virker slet ikke fortjent :(
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Tilly » 15. sep 2018, 19:36

Misantropen skrev:Mere spoiler:

Den der afskedceremoni.. Sikke meget tid der blev brugt på det. Det var som at opleve afslutningen på et efterskoleophold :mellow:

Hvorfor er det Mads er så "udstødt"? Det er fandeme synd han skal føle sig udenfor! Det virker slet ikke fortjent :(

Det var vel pga af den isterningeleg hvor han kyssede Caroline og Emma?

Og det er jo åbenbart 10 gange værre for Matthias at Caroline kyssede Mads i en (åndssvag) leg end at hans bedste ven Morten får et blowjob af Caroline.

Og Morten hader jo Mads, og alle de andre følger trop som hans små lam...

Og det værste er at tv-produktionen helt sikkert ikke har travlt med at sende Morten ud, for de vil jo ikke undvære det drama han bidrager med.
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Tilly » 15. sep 2018, 19:37

Skal dog gerne indrømme at jeg synes at det var sjovt at se da han blev uvenner med Matthias og Kasper :D
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Viskelæder » 15. sep 2018, 21:01

Jeg synes sgu også, det er synd for Mads. Det grænser jo til voksenmobning.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16950
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 15. sep 2018, 21:27

Tilly skrev:
Misantropen skrev:Mere spoiler:

Den der afskedceremoni.. Sikke meget tid der blev brugt på det. Det var som at opleve afslutningen på et efterskoleophold :mellow:

Hvorfor er det Mads er så "udstødt"? Det er fandeme synd han skal føle sig udenfor! Det virker slet ikke fortjent :(

Det var vel pga af den isterningeleg hvor han kyssede Caroline og Emma?

Og det er jo åbenbart 10 gange værre for Matthias at Caroline kyssede Mads i en (åndssvag) leg end at hans bedste ven Morten får et blowjob af Caroline.

Og Morten hader jo Mads, og alle de andre følger trop som hans små lam...

Og det værste er at tv-produktionen helt sikkert ikke har travlt med at sende Morten ud, for de vil jo ikke undvære det drama han bidrager med.

Jeg har ikke helt fundet ud af hvorfor de ikke bryder sig om ham. Han prøver jo endda i det mindste at snakke med dem, men Morten mangler vist generelt nogle trin i sin udvikling sådan som han opfører sig.

Men hvis de er sure over at han har kysset med Caroline og Emma(i en leg! Sammen med alle de andre! Som de andre også gjorde før han kom ind!) så fatter jeg ikke hvorfor pigerne "går fri".

Ej, men jeg ville simpelthen skamme mig sådan hvis min flirt/kæreste opførte sig som Morten i en lignende situation :tie: :gisp:
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16950
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 15. sep 2018, 21:34

Viskelæder skrev:Jeg synes sgu også, det er synd for Mads. Det grænser jo til voksenmobning.

Morten burde have fået sparket! Ikke kun fordi han er dum, men fordi produktionen burde sende et signal om at sådan en aggressiv og truende adfærd(der hvor han fløj o hovedet på Mads) ikke er i orden eller acceptabel på nogen måde. Og de andre deltagere burde mande sig op, ligesom Claes gjorde!

(Er Claes stadig derinde? Jeg kan ikke huske han er sendt ud, men heller ikke at jeg har set ham i de sidste afsnit)
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Tilly » 21. sep 2018, 06:58

Jeg synes det er lidt sjovt at Claes bliver ved med at få lov til at være der, han er jo en total neutral figur inde inde i huset, hvorimod andre der har haft en større “rolle” konstant bliver sendt hjem :gruble: Det er i øvrigt ikke meget vi har set til hans påståede scoreevner :lol2:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16950
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 21. sep 2018, 07:33

Tilly skrev:Jeg synes det er lidt sjovt at Claes bliver ved med at få lov til at være der, han er jo en total neutral figur inde inde i huset, hvorimod andre der har haft en større “rolle” konstant bliver sendt hjem :gruble: Det er i øvrigt ikke meget vi har set til hans påståede scoreevner :lol2:

Han har da forarget to piger ved at nusse deres lår da alle tre halvsov eller hvad var det? Jeg fik ikke helt fat i hvorfor han pludselig var en creepy stodder de ikke ville sove med alligevel. Altså udover at han havde gjort det ved dem begge, men de får da et chok hvis de sover sammen med en som Morten så :lol: :wacko:

Apropos Morten, kan Sidsel så ikke godt ryge ud? Jeg magter virkelig ikke hendes opførsel overfor sig selv og andre piger der bare får øjenkontakt med Morten.

Jeg forstår heller ikke helt det fokus der er på de samme personer. Det er jo de samme problemer der kører i ring igen og igen. Det er ved at være trættende. Den måde folk bliver skiftet ud på er også mærkelig. Det er fint kæresteparrene bliver splittet ad, men jeg forstår ikke at mange af de nye der kommer ind virker til kun at være der i få dage. Det bliver der ikke vendt op og ned på ret mange ting af.. :gab:
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Tilly » 21. sep 2018, 07:48

Misantropen skrev:
Tilly skrev:Jeg synes det er lidt sjovt at Claes bliver ved med at få lov til at være der, han er jo en total neutral figur inde inde i huset, hvorimod andre der har haft en større “rolle” konstant bliver sendt hjem :gruble: Det er i øvrigt ikke meget vi har set til hans påståede scoreevner :lol2:

Han har da forarget to piger ved at nusse deres lår da alle tre halvsov eller hvad var det? Jeg fik ikke helt fat i hvorfor han pludselig var en creepy stodder de ikke ville sove med alligevel. Altså udover at han havde gjort det ved dem begge, men de får da et chok hvis de sover sammen med en som Morten så :lol: :wacko:

Apropos Morten, kan Sidsel så ikke godt ryge ud? Jeg magter virkelig ikke hendes opførsel overfor sig selv og andre piger der bare får øjenkontakt med Morten.

Jeg forstår heller ikke helt det fokus der er på de samme personer. Det er jo de samme problemer der kører i ring igen og igen. Det er ved at være trættende. Den måde folk bliver skiftet ud på er også mærkelig. Det er fint kæresteparrene bliver splittet ad, men jeg forstår ikke at mange af de nye der kommer ind virker til kun at være der i få dage. Det bliver der ikke vendt op og ned på ret mange ting af.. :gab:


Jamen han nussede dem jo på SAMME TID! Sikke en stodder han er ham Claes :sarkasme: :lol:

Jeg kan heller ikke magte Sidsel, det gør simpelthen ondt at være vidne til hendes store forgabelse i Morten. Hun virker lidt selvdestruktiv. Jeg kan virkelig heller ikke lide Morten, men i det mindste lover han hende jo ikke guld og grønne skove. Det er hende der bliver ved med at håbe på hans totale hengivenhed.

Jeg synes også det er en meget mærkelig måde deltagerne ryger ud på. Har læst mig til at i den (originale) engelske udgave, der er det deltagerne selv der stemmer hinanden hjem.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16950
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 21. sep 2018, 08:05

Tilly skrev:
Misantropen skrev:
Tilly skrev:Jeg synes det er lidt sjovt at Claes bliver ved med at få lov til at være der, han er jo en total neutral figur inde inde i huset, hvorimod andre der har haft en større “rolle” konstant bliver sendt hjem :gruble: Det er i øvrigt ikke meget vi har set til hans påståede scoreevner :lol2:

Han har da forarget to piger ved at nusse deres lår da alle tre halvsov eller hvad var det? Jeg fik ikke helt fat i hvorfor han pludselig var en creepy stodder de ikke ville sove med alligevel. Altså udover at han havde gjort det ved dem begge, men de får da et chok hvis de sover sammen med en som Morten så :lol: :wacko:

Apropos Morten, kan Sidsel så ikke godt ryge ud? Jeg magter virkelig ikke hendes opførsel overfor sig selv og andre piger der bare får øjenkontakt med Morten.

Jeg forstår heller ikke helt det fokus der er på de samme personer. Det er jo de samme problemer der kører i ring igen og igen. Det er ved at være trættende. Den måde folk bliver skiftet ud på er også mærkelig. Det er fint kæresteparrene bliver splittet ad, men jeg forstår ikke at mange af de nye der kommer ind virker til kun at være der i få dage. Det bliver der ikke vendt op og ned på ret mange ting af.. :gab:


Jamen han nussede dem jo på SAMME TID! Sikke en stodder han er ham Claes :sarkasme: :lol:

Jeg kan heller ikke magte Sidsel, det gør simpelthen ondt at være vidne til hendes store forgabelse i Morten. Hun virker lidt selvdestruktiv. Jeg kan virkelig heller ikke lide Morten, men i det mindste lover han hende jo ikke guld og grønne skove. Det er hende der bliver ved med at håbe på hans totale hengivenhed.

Jeg synes også det er en meget mærkelig måde deltagerne ryger ud på. Har læst mig til at i den (originale) engelske udgave, der er det deltagerne selv der stemmer hinanden hjem.

Det fik jeg ikke fat i. Jeg troede bare han først havde prøvet ved den ene uden held og så den anden uden held :lol:

Jeg kan ikke huske den engelske udgave i detaljer andet end den er bedre bygget op og der er mere spænding/uforudsigelighed.
0

Tilbage til "Film og TV"