For grim til kærlighed

Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: For grim til kærlighed

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 24. sep 2018, 10:34

Vira skrev:Jeg har lige set at hun har skrevet på Instagram at hendes hage skal opereres næste gang

Hvad hedder hun på insta?
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: For grim til kærlighed

Indlægaf HappyPaww » 24. sep 2018, 10:52

A 7 skrev:Men er I sikre på, at der var nogen, der tog billeder af hende? Pigen ved havnebassinet hævdede jo, at hun ikke havde gjort det.

Ville du selv indrømme det hvis du blev konfronteret direkte?
4
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: For grim til kærlighed

Indlægaf Misantropen » 24. sep 2018, 12:58

Petrix skrev:
Ado skrev:Det er over min fatteevne, hvordan man kan være så gennemført et lorteskodmenneske, at man tager billeder af hende på gaden.


Ja det gør ondt helt ind i hjertet, at der er nogen der kan finde på sådan noget :(

Det er sikkert samme type som tager billeder af folk i Walmart, for at udstille dem på nettet og synes det er A-okay at more sig på andres bekostning fordi de ikke kan håndtere folk der ser anderledes ud end flertallet :sarkasme:
3
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: For grim til kærlighed

Indlægaf Misantropen » 24. sep 2018, 13:17

A 7 skrev:Men er I sikre på, at der var nogen, der tog billeder af hende? Pigen ved havnebassinet hævdede jo, at hun ikke havde gjort det.

Nej, men jeg tror ligeså meget det var gruppens reaktion på hende inden episoden med det mulige billede der fik det til at virke ret så sandsynligt(hun siger selv i et afsnit at hun er vant til det og mon ikke også hun lært at afkode folks adfærd overfor hende, så hun ved hvordan folk i den situation opfører sig)

Jeg ville simpelthen være så flov hvis jeg blev konfronteret på den måde, selvom jeg ikke kunne finde på at tage et billede af en som Julie uden de var okay med det, og så ikke engang sikre mig at misforståelsen blev udredt.

Vi er selvfølgelig alle sammen forskellige, men jeg ville aldrig reagere afvisende som hende pigen gjorde. Jeg har slet ikke samvittighed til at såre andre på den måde, blive konfronteret med at jeg har såret en fordi jeg havde gjort noget der var blevet opfattet forkert og så fortsætte med at have det sjovt med mine venner, som om ingenting var hændt :gisp:
2
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: For grim til kærlighed

Indlægaf A 7 » 24. sep 2018, 15:57

HappyPaww skrev:
A 7 skrev:Men er I sikre på, at der var nogen, der tog billeder af hende? Pigen ved havnebassinet hævdede jo, at hun ikke havde gjort det.

Ville du selv indrømme det hvis du blev konfronteret direkte?


Jeg ville aldrig drømme om at tage et billede af en som Julie. Jeg tror i øvrigt ikke, jeg ville kunne se noget usædvanligt ved ansigtet på den afstand, de sidder.
Men jeg kigger altid meget, når jeg ser et kamerahold, så måske var det også det, de gjorde.
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: For grim til kærlighed

Indlægaf Ghattner » 26. sep 2018, 09:18

A 7 skrev:
HappyPaww skrev:
A 7 skrev:Men er I sikre på, at der var nogen, der tog billeder af hende? Pigen ved havnebassinet hævdede jo, at hun ikke havde gjort det.

Ville du selv indrømme det hvis du blev konfronteret direkte?


Jeg ville aldrig drømme om at tage et billede af en som Julie. Jeg tror i øvrigt ikke, jeg ville kunne se noget usædvanligt ved ansigtet på den afstand, de sidder.
Men jeg kigger altid meget, når jeg ser et kamerahold, så måske var det også det, de gjorde.


Det har jeg i hvert fald selv gjort. Tog et billede af et kamerahold der filmede en ung pige (der på andre måder heller ikke lignede gennemsnitsdanskeren) til en eller anden doku. Jeg blev dog ikke konfronteret, men tænkte at det var en harmløs handling da det for mig handlede mere om kameraholdet og at synes det var spændende at være vidne til, end det handlede om pigen.
0

Tilbage til "Film og TV"