Jomfruernes klub

Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Misantropen » 18. dec 2018, 10:17

Jacobsen81 skrev:
Misantropen skrev:Sikke en sød pige Nikolaj var på date med! :)

Det var nok meget godt hun ikke var bange for at åbne munden, nu Nikolaj var så nervøs :D Han virkede også helt anderledes tilpas da han fik at vide hun også var jomfru og hvordan hun havde det med det. Pudsigt at hans hund minder om en ræv i udseendet. Og meget sjovt som han blev nidstirret af den da han fortalte om daten :-D

Men hvor er det ærgerligt at han inden så det som spild af tid hvis ikke det blev til mere.

Men de kom ikke på second date.. mærkeligt.

Der kan jo være sket så meget i mellemtiden. Måske var det ikke noget alligevel, men forhåbentlig tager han den gode oplevelse med sig.
0
Brugeravatar
Yossarian
Indlæg: 481
Tilmeldt: 25. nov 2015, 16:21
Kort karma: 23
Likede indlæg: 922

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Yossarian » 28. dec 2018, 19:53

Chachacha skrev:Hvornår er det at næste afsnit kommer?

Jeg synes også at programmet er ret fint, og det er fedt med nogle forskellige vinkler på.

Dog er jeg lidt i tvivl om Joachim og Nikolaj har nogle lidt for høje forventninger til de kvinder, de gerne vil have? Altså jeg ser hver dag typer som de to i forhold, men det er så bare ikke med 23-årige slanke blondiner, der læser jura. Det er mere, hvordan skal man sige det uden at være upassende... måske lidt mere henad Numse-Rasmus’ dates typerne.

Jeg har ganske vist kun set noget af det, men det var da slet ikke mit indtryk af de to. Faktisk overhovedet ikke. :forvirret: Jeg kan ikke lade være med at sammenligne det lidt med programmerne for noget tid siden om en ung, misdannet pige og hendes kvaler med kærligheden, som jeg også sad og så noget af. Jeg har svært ved at forestille mig de her fyre på samme måde sidde og grinende afvise en bejler på Tinder, fordi hun hedder noget forkert.
0
Brugeravatar
jhoffmann
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26. feb 2019, 02:16
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf jhoffmann » 26. feb 2019, 12:21

Hold nu op – så skønne unge mænd. Hvis jeg var ung, så ville jeg gerne date dem alle 4. Hvor er de modige, at de står frem på TV og fortæller om deres udfordringer med at finde kærligheden.
Og hvor er det dog kedeligt, at det er så stort et tabu at være jomfru efter de 20. Jeg synes, at det er SÅ godt, at DR sætter fokus på emnet. Det er synd, når unge mennesker blot vil have det overstået, fordi det er pinligt at være jomfru.
I min verden er de 4 unge mænd ikke kiksede, men stærke, fordi de venter med sex, til de er klar. Og fordi de gerne vil have hjertet med.

Jeg forstår ikke de mange negative kommentarer om Nikolaj. Han er så sød og charmerende. Han har humor og et positivt sind. Det er gode kvaliteter.
Kasper er en flot fyr. Jeg håber, at han finder ro uanset sine seksuelle præferencer. Det er modigt af ham at springe ud som homoseksuel på TV.
Mark er så sød og empatisk. Det er en spændende selvudviklingsrejse, han er startet på.
Joachim er højt begavet. Man ser tit, at folk med høj IQ modner senere, og det, at der er færre i den høje ende af IQ-skalaen, det gør det sværere at finde en partner, idet lige børn leger bedst.
1
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 27. feb 2019, 20:20

jhoffmann skrev:Hold nu op – så skønne unge mænd. Hvis jeg var ung, så ville jeg gerne date dem alle 4. Hvor er de modige, at de står frem på TV og fortæller om deres udfordringer med at finde kærligheden.
Og hvor er det dog kedeligt, at det er så stort et tabu at være jomfru efter de 20. Jeg synes, at det er SÅ godt, at DR sætter fokus på emnet. Det er synd, når unge mennesker blot vil have det overstået, fordi det er pinligt at være jomfru.
I min verden er de 4 unge mænd ikke kiksede, men stærke, fordi de venter med sex, til de er klar. Og fordi de gerne vil have hjertet med.

Jeg forstår ikke de mange negative kommentarer om Nikolaj. Han er så sød og charmerende. Han har humor og et positivt sind. Det er gode kvaliteter.
Kasper er en flot fyr. Jeg håber, at han finder ro uanset sine seksuelle præferencer. Det er modigt af ham at springe ud som homoseksuel på TV.
Mark er så sød og empatisk. Det er en spændende selvudviklingsrejse, han er startet på.
Joachim er højt begavet. Man ser tit, at folk med høj IQ modner senere, og det, at der er færre i den høje ende af IQ-skalaen, det gør det sværere at finde en partner, idet lige børn leger bedst.

Ærligt, så ville jeg ikke date nogen af dem. Den homoseksuelle er selvfølgelig udelukket- de tre andre er simpelthen for usikre og socialt akavede!
0

Tilbage til "Film og TV"