Jomfruernes klub

Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Tilly » 11. dec 2018, 22:08

FormerlyKnownAs skrev:Men har han ikke selv nævnt en diagnose ham Nikolaj eller husker jeg forkert :gruble: Han har i hvert fald talt om at han var utilpasset i skolen og ikke særlig sød ved andre.

Jeg finder ham vanvittigt irriterende og uden de store sociale kompetencer. Sorry

Han nævnte ikke nogen diagnose, bare at han havde gået i specialklasse, og så nedspillede han årsagen lidt.

Og ja, han mangler helt sikkert nogle sociale kompetencer. Og jeg synes det er lidt svært at bedømme om han ikke evner dem, eller om han bare ikke har "lært" dem. I virkeligheden er det nok en kombination. Men jeg tænker i hvert fald at han har noget udviklingspotentiale, hvis hvis han fik noget støtte til at udvikle sine sociale kompetencer.
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Miss_no_More » 11. dec 2018, 22:18

Er jeg den eneste der tænker, kysset for ham mikrobiologen var et setup? :fløjt: Altså HVOR mange er bare pludselig kommet hen og gerne vil kysse uden nogen forudgående samtale?

Dejligt for Nikolaj han kom på date. Men ja, slap nu lige lidt af og lad være med at tænke på det som den sidste date ever.
Men hans hund er fandme sød. Og ret komisk som den sidder med snuden 10 cm fra hans ansigt og stirrer på ham :lol2:
2
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Misantropen » 12. dec 2018, 01:17

Jeg har ikke set sidste afsnit endnu, men jeg har lige set det næstsidste.

Sikke det pyntede at Nikolaj(?) fik fjernet skægget og blev klippet. Jeg aner ikke hvad årsagen er til hans kejtethed, om det kan kædes sammen med årsagen til at han gik i specialskole som der spekuleres i, men når man ser ham sammen med sine venner synes jeg det virker til at være normalt for dem med måden de taler på osv., selvom han virker lettere utilpas når snakken falder på hunkøn og sex.

Når han er alene eller da han snakkede med vennens kæreste var han helt anderledes afslappet, selvom det var en uvant situation og han var genert.

Jeg kan godt genkende deres opførsel og omgangstone fra dem fra de mindre oplandsbyer da jeg var teenager. De var tit bøvede og umodne, ikke fordi de var uintelligente eller mindrebemidlede, men snarere at deres sociale liv var mere ensidigt og begrænset end os fra større byer. Når man bor i en lille by med under 1000 indbyggere bliver det hurtigt som en boble.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Misantropen » 12. dec 2018, 01:22

Jeg synes det er mærkeligt den måde det omtales at fyrene skal miste deres mødom..
4
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf FormerlyKnownAs » 12. dec 2018, 03:49

Jeg var riiiimelig overrasket over at se Nikolajs far. Whaaat... de lignede jævnaldrende. Men han erjo også kun 40. Kunne slet ikke forholde mig til at det var far og søn.

Synes at det var frygteligt at høre at Nikolaj i en alder af 21 er bange for at dø alene. Det er da ganske trist
8
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf zembra1986 » 12. dec 2018, 19:41

FormerlyKnownAs skrev:Jeg var riiiimelig overrasket over at se Nikolajs far. Whaaat... de lignede jævnaldrende. Men han erjo også kun 40. Kunne slet ikke forholde mig til at det var far og søn.

Synes at det var frygteligt at høre at Nikolaj i en alder af 21 er bange for at dø alene. Det er da ganske trist

'
Jeg synes næsten faren så yngre ud :8: Det var virkelig mærkeligt at forholde sig til at det var hans far.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf FormerlyKnownAs » 12. dec 2018, 19:42

zembra1986 skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg var riiiimelig overrasket over at se Nikolajs far. Whaaat... de lignede jævnaldrende. Men han erjo også kun 40. Kunne slet ikke forholde mig til at det var far og søn.

Synes at det var frygteligt at høre at Nikolaj i en alder af 21 er bange for at dø alene. Det er da ganske trist

'
Jeg synes næsten faren så yngre ud :8: Det var virkelig mærkeligt at forholde sig til at det var hans far.


Du skrev det jeg ikke helt turde selv :lol: jeg kunne slet ikke få det til at hænge sammen
2
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 13. dec 2018, 06:25

Misantropen skrev:Jeg synes det er mærkeligt den måde det omtales at fyrene skal miste deres mødom..

Enig. De har ligesom ikke en kønskrans :D
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7405
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23352

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Aragorn » 13. dec 2018, 06:49

Misantropen skrev:Jeg synes det er mærkeligt den måde det omtales at fyrene skal miste deres mødom..



Det er tåkrummende pinligt at udtrykke sig således om en mand, og det udviser en meget ukomplet beherskelse af sproget. Altså... Mø, for helvede. Og her mener jeg ikke den talentløse musiker fra Fyn.
5

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Liou » 15. dec 2018, 21:41

Først... fedt at Kasper giver sig til kende. Det er sku lidt sjovt at tråden har selskab af et medlem fra programmet.

Mht. til at omtale fyre, der aldrig har haft sex som jomfruer, mødom og alt det shit... jamen hvad pokker skal vi ellers kalde det? Det ER også en stor ting for mænd, selvom de måske ikke er "jomfruer" på samme måde som kvinder. Det kan betyde endog rigtig meget for en mand og hans selvforståelse, hvis han har passeret de 20 og stadig ikke har fået taget hul på det. Skulle man opfinde et andet ord for det? Mayhaps.
0
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Liou » 16. dec 2018, 17:57

Smiling_Goat skrev:
Liou skrev:Først... fedt at Kasper giver sig til kende. Det er sku lidt sjovt at tråden har selskab af et medlem fra programmet.

Mht. til at omtale fyre, der aldrig har haft sex som jomfruer, mødom og alt det shit... jamen hvad pokker skal vi ellers kalde det? Det ER også en stor ting for mænd, selvom de måske ikke er "jomfruer" på samme måde som kvinder. Det kan betyde endog rigtig meget for en mand og hans selvforståelse, hvis han har passeret de 20 og stadig ikke har fået taget hul på det. Skulle man opfinde et andet ord for det? Mayhaps.


Mødom er bare en betegnelse for en del af den kvindelige anatomi på samme vis som æggestokke, og derfor synes jeg personligt, det lyder lidt dumt, når de taler om, at mænd skal miste mødommen. De skal have sex for første gang, og det er lige så stort for dem, som det er for kvinder, men mødommen, den kan de altså ikke rigtigt miste..


Det er jeg helt med på, men jeg tror bare det er blevet en mere symbolsk betegnelse for mænd, da vi ligesom ikke rigtig kommer ud på den anden side totalt ændret, andet end at være en erfaring rigere. Men netop fordi det for mænd også er en rimelig stor ting, virker ordvalget egentlig ikke som sådan stødende eller dumt på mig. Det er bare en af de der mange sproglige finurligheder, som ikke rigtig giver mening, medmindre man tænker lidt abstrakt på det. Ikke at det ville gøre mig det store, hvis en anden betegnelse for det slog rod.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Misantropen » 17. dec 2018, 02:41

Sikke en sød pige Nikolaj var på date med! :)

Det var nok meget godt hun ikke var bange for at åbne munden, nu Nikolaj var så nervøs :D Han virkede også helt anderledes tilpas da han fik at vide hun også var jomfru og hvordan hun havde det med det. Pudsigt at hans hund minder om en ræv i udseendet. Og meget sjovt som han blev nidstirret af den da han fortalte om daten :-D

Men hvor er det ærgerligt at han inden så det som spild af tid hvis ikke det blev til mere.
1
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf avdotja » 17. dec 2018, 20:06

Misantropen skrev:Sikke en sød pige Nikolaj var på date med! :)

Det var nok meget godt hun ikke var bange for at åbne munden, nu Nikolaj var så nervøs :D Han virkede også helt anderledes tilpas da han fik at vide hun også var jomfru og hvordan hun havde det med det. Pudsigt at hans hund minder om en ræv i udseendet. Og meget sjovt som han blev nidstirret af den da han fortalte om daten :-D

Men hvor er det ærgerligt at han inden så det som spild af tid hvis ikke det blev til mere.

Nåh hvor sødt - nu overvejer jeg faktisk at se afsnittet :lol:
1
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 18. dec 2018, 06:55

Misantropen skrev:Sikke en sød pige Nikolaj var på date med! :)

Det var nok meget godt hun ikke var bange for at åbne munden, nu Nikolaj var så nervøs :D Han virkede også helt anderledes tilpas da han fik at vide hun også var jomfru og hvordan hun havde det med det. Pudsigt at hans hund minder om en ræv i udseendet. Og meget sjovt som han blev nidstirret af den da han fortalte om daten :-D

Men hvor er det ærgerligt at han inden så det som spild af tid hvis ikke det blev til mere.

Men de kom ikke på second date.. mærkeligt.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Jomfruernes klub

Indlægaf Misantropen » 18. dec 2018, 10:15

avdotja skrev:
Misantropen skrev:Sikke en sød pige Nikolaj var på date med! :)

Det var nok meget godt hun ikke var bange for at åbne munden, nu Nikolaj var så nervøs :D Han virkede også helt anderledes tilpas da han fik at vide hun også var jomfru og hvordan hun havde det med det. Pudsigt at hans hund minder om en ræv i udseendet. Og meget sjovt som han blev nidstirret af den da han fortalte om daten :-D

Men hvor er det ærgerligt at han inden så det som spild af tid hvis ikke det blev til mere.

Nåh hvor sødt - nu overvejer jeg faktisk at se afsnittet :lol:

Det var klart et af højdepunkterne ved afsnittet :lol:
0

Tilbage til "Film og TV"