Traditionelt tv?

Har du stadig traditionelle tv-kanaler?

Ja - og kun det.
11
11%
Ja - og en eller flere streamingstjenester
42
43%
Nej - kun streamingstjenester
40
41%
Nej - jeg ser ikke tv
3
3%
Andet
2
2%
 
Afgivne stemmer: 98
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Traditionelt tv?

Indlægaf Studsgaard » 21. dec 2018, 16:40

Vi har idag opsagt vores almindelig tv pakke.
Det er så sjældent vi ser almindeligt tv. Der har da været en del julefilm jeg har hygget mig med, her den sidste måneds tid. Men før det så vi det ikke så tit.
Nyheder læser jeg online.


Så jeg kom til at tænke om vi var bagud - om det stadig er almindeligt at have traditionelle tv-kanaler eller om de fleste streamer idag?
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 21. dec 2018, 16:51

Vi har div streamingtjenester og så IPtv med 4000+ kanaler. Hvor vi vel altid kun bruger de samme 5-6 stykker. Der er også film og serier på boksen.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf Spjaerten » 21. dec 2018, 16:51

Har stemt nej. Selvom jeg reelt har tv året ud. Men har også opsagt min yousee pakke, efter de igen igen laver prisstigninger og jeg økonomisk ikke rigtig kan forsvare det.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf LadyFox » 21. dec 2018, 17:22

I forhold til mængden af tid jeg bruger på at se film, serier osv. Så kan jeg slet ikke forsvare mængden af muligheder som jeg har:

Den store YouSee pakke, men jeg betaler kun for den lille via. Antenne-afgift. Og så har jeg Netflix og C-more. K eg har skiftet mobil abonnement til Telmore Play Premium fra januar af, så der har jeg også TV2 Play, Min Bio og HBO.

Det giver ingen mening....
0
...
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf Danseprinsesse » 21. dec 2018, 17:58

Vi droppede TV-pakke for små 4 år siden. Vi streamer DR og Netflix.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf Artem » 21. dec 2018, 18:02

Uden flow tv ville jeg jo aldrig få set tv For så er der ingen grund til at tænde det
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2531
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 128
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8488

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf Raenil » 21. dec 2018, 18:14

Vi har kun streaming. Den smule DR vi ser, foregår også som streaming.
Konceptet med at skulle se noget bestemt på et bestemt tidspunkt kommer nok aldrig rigtig til at vinde indpas, kun hvis det er en vigtig livebegivenhed.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25613

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf Delfin » 21. dec 2018, 18:18

Jeg har kun mellempakken. Jeg aner ikke, hvornår jeg skulle bruge streemingtjenester. Ser sjældent lange serier og film efterhånden, og selvom jeg har adgang til Netfliks på mine nattevagter, gider jeg ikke engang bruge det der.
0
14 11 14
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf 1234 » 21. dec 2018, 18:20

Jeg har aldrig haft en tv-pakke eller et tv. Når jeg en sjældent gang ser tv streamer jeg bare på min computer.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf Daine » 21. dec 2018, 19:03

Jeg ser kun traditionelt tv. Jeg har den lille programpakke fra Yousee via antenneforening og den kan jeg ikke sige fra (det er vedtaget i andelsforeningen at vi skal have tv via antenneforening). Jeg ser så lidt tv, at det ikke rigtig kan betale sig for mig med en masse streaming, men jeg vil da ikke afvise at det kan blive en fordel på et tidspunkt.

Jeg synes dog det er irriterende kun at kunne se DRtv på min iPad, skærmen er sgu for lille. Og jeg har ikke lige sat mig ind i hvordan jeg kan fikse det :genert:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf Undtagelsen » 21. dec 2018, 19:09

Daine skrev:Jeg ser kun traditionelt tv. Jeg har den lille programpakke fra Yousee via antenneforening og den kan jeg ikke sige fra (det er vedtaget i andelsforeningen at vi skal have tv via antenneforening). Jeg ser så lidt tv, at det ikke rigtig kan betale sig for mig med en masse streaming, men jeg vil da ikke afvise at det kan blive en fordel på et tidspunkt.

Jeg synes dog det er irriterende kun at kunne se DRtv på min iPad, skærmen er sgu for lille. Og jeg har ikke lige sat mig ind i hvordan jeg kan fikse det :genert:


Du køber en chromecast.
Så kan du se det på dit fjernsyn.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf Daine » 21. dec 2018, 19:29

Undtagelsen skrev:
Daine skrev:Jeg ser kun traditionelt tv. Jeg har den lille programpakke fra Yousee via antenneforening og den kan jeg ikke sige fra (det er vedtaget i andelsforeningen at vi skal have tv via antenneforening). Jeg ser så lidt tv, at det ikke rigtig kan betale sig for mig med en masse streaming, men jeg vil da ikke afvise at det kan blive en fordel på et tidspunkt.

Jeg synes dog det er irriterende kun at kunne se DRtv på min iPad, skærmen er sgu for lille. Og jeg har ikke lige sat mig ind i hvordan jeg kan fikse det :genert:


Du køber en chromecast.
Så kan du se det på dit fjernsyn.

Man skal ikke have et specielt/nyere tv? Mit er 8-9 år gammelt.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Bergen
Indlæg: 7286
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11891

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf Bergen » 21. dec 2018, 19:31

Vi skal have den lille tv pakke i ejendommen. Bruger den aldrig og ville opsige den hvis muligt. Bruger streaming.
0
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf Undtagelsen » 21. dec 2018, 19:33

Daine skrev:
Undtagelsen skrev:
Daine skrev:Jeg ser kun traditionelt tv. Jeg har den lille programpakke fra Yousee via antenneforening og den kan jeg ikke sige fra (det er vedtaget i andelsforeningen at vi skal have tv via antenneforening). Jeg ser så lidt tv, at det ikke rigtig kan betale sig for mig med en masse streaming, men jeg vil da ikke afvise at det kan blive en fordel på et tidspunkt.

Jeg synes dog det er irriterende kun at kunne se DRtv på min iPad, skærmen er sgu for lille. Og jeg har ikke lige sat mig ind i hvordan jeg kan fikse det :genert:


Du køber en chromecast.
Så kan du se det på dit fjernsyn.

Man skal ikke have et specielt/nyere tv? Mit er 8-9 år gammelt.


Min chromecast er ved at være gammel og den skal bare bruge et USB stik.
Tror de nye skal bruge et hdmi stik, så hvis dit fjernsyn har sådan et, burde det ikke være et problem, tænker jeg.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Traditionelt tv?

Indlægaf Daine » 21. dec 2018, 19:36

Undtagelsen skrev:
Daine skrev:
Undtagelsen skrev:
Daine skrev:Jeg ser kun traditionelt tv. Jeg har den lille programpakke fra Yousee via antenneforening og den kan jeg ikke sige fra (det er vedtaget i andelsforeningen at vi skal have tv via antenneforening). Jeg ser så lidt tv, at det ikke rigtig kan betale sig for mig med en masse streaming, men jeg vil da ikke afvise at det kan blive en fordel på et tidspunkt.

Jeg synes dog det er irriterende kun at kunne se DRtv på min iPad, skærmen er sgu for lille. Og jeg har ikke lige sat mig ind i hvordan jeg kan fikse det :genert:


Du køber en chromecast.
Så kan du se det på dit fjernsyn.

Man skal ikke have et specielt/nyere tv? Mit er 8-9 år gammelt.


Min chromecast er ved at være gammel og den skal bare bruge et USB stik.
Tror de nye skal bruge et hdmi stik, så hvis dit fjernsyn har sådan et, burde det ikke være et problem, tænker jeg.

Ok, det har faktisk flere hdmistik ... måske jeg skal kigge lidt på sådan en dims ... ved lejlighed :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Film og TV"