Over- og undervurderede skuespillere.

Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Over- og undervurderede skuespillere.

Indlægaf Purple Haze » 24. feb 2019, 21:25

Ryan Goslin forstår jeg heller ikke at folk synes er interessant.
Synes han virker utrolig intetsigende.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Over- og undervurderede skuespillere.

Indlægaf hotlips » 8. mar 2019, 04:43

AstaPasta skrev:Jeg synes skuespillere generelt er overvurderede. De allerfleste film - som ikke er følelsesladede, close up-fyldte, dramaer - ville være bedre som tegnefilm. Så var der heller ikke latterligt ringe CGI til at forstyrre.

Og Tom Hanks irriterer mig altid. Måske fordi hans roller tit er sådan lidt for perfekte og rare (siger jeg uden at have set ret mange film med ham).


Jeg synes nu ofte film og tv for den sags skyld kan have kvaliteter fra at det er eller ihvertfald ser ud til at være, ægte.

Jeg har set utallige hvalfilm fordi jeg bare elsker at se de der enorme dyr og jeg kan nærmest synes en film er god hvis der er nogle gode billeder af natur, isbjerge, de store rødtræer i Canada, geologiske fænomener som bjerge eller klinter, det kan virkelig gøre en stor forskel for mig men jeg tror også indtjeningen ville dykke meget hvis man begyndte at lave de fleste film som tegnefilm og der er jo også en grund til at alle gør hvad der er muligt for at få dem til at se realistiske ud selv når det er en film hvor hovedparten er scener der i et eller andet omfang er skabt på en computer.

Sådan nogle som Harry Potter filmene, de ville aldrig have fungeret så godt som tegnefilm.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Over- og undervurderede skuespillere.

Indlægaf HappyPaww » 16. mar 2019, 19:33

^ -Jeg synes faktisk at McConnaughey er en af de meget undervurderede skuespillere - det samme med Bradley Cooper.

Overvurderede:
Ghita Nørby...
3
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Over- og undervurderede skuespillere.

Indlægaf hotlips » 8. apr 2019, 23:09

HappyPaww skrev:^ -Jeg synes faktisk at McConnaughey er en af de meget undervurderede skuespillere - det samme med Bradley Cooper.

Overvurderede:
Ghita Nørby...


Ih det kom jeg for at skrive og så havde jeg ikke set du har skrevet det for er par uger siden.
Jeg synes han har lidt fælt under at være lækker, det er efterhånden mange år siden jeg så a time to kill og amistad første gang og faktisk var det lidt en overraskelse da det gik op for mig han blev regnet for en ligegyldig bøf.

Jeg har ikke set ret mange af de der strand film eller hvad det er, Sahara og how to lose a Guy in ten days er vist de eneste, jeg så the lincoln lawyer kort efter den kom i fjernsynet, så var det magic Mike hvor han er mere skurketype end stripper og så var det dallas byers club så jeg er nok hvad man med modsat fortegn ville sige var kommet skævt ind på ham. Og jeg heppede på at han fik sin Oscar, dallas byers club er jo mageløs. Men det skal nok blive ved med at være godt, nu er han anerkendt nok til at kunne vælge nogle gode film og det synes jeg han gør godt.

Men det vil sikkert holde ved at han er en beach bum type simpelthen fordi han ser ud som han gør.
1
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: Over- og undervurderede skuespillere.

Indlægaf catnip » 9. apr 2019, 06:20

Paul Giamatti er stærkt undervurderet IMO. Han spiller sine roller med en intensitet jeg ikke har oplevet før, og jeg er vild med det.
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Over- og undervurderede skuespillere.

Indlægaf Little_Woman » 10. apr 2019, 17:06

Pilou Asbæk :tie:
1
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Over- og undervurderede skuespillere.

Indlægaf hotlips » 8. maj 2019, 21:02

Jennifer lopez.

Nej hun bliver ikke ligefrem rost til skyerne men så længe hun kan få roller er hun stadig overvurderet.

Hun er så dårlig at jeg får en følelse som af negle på en tavle og når hun er bedst så ødelægger hun bare ikke filmen.

Jeg ser jersey girl, det er en okay film, men man skal lige spole over de første ti minutter for den bliver uden at overdrive væsentligt bedre efter hendes figur dør.
Når man kan præstere det så er man fanme dårlig.
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Over- og undervurderede skuespillere.

Indlægaf landsbytossen » 8. maj 2019, 22:04

Stort set alle nuværende danske "stjerner" er stærkt overvurderede.

Jeg slukker altid, når en af disse er med Mads Mikkelsen, Trine Måneskin, Paprika Steen, Sidse Babett, Nikolaj Lie, Pilou, Sofie Gråbøl m.fl.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Over- og undervurderede skuespillere.

Indlægaf hotlips » 24. okt 2019, 02:18

John belushi.

Jeg faldt over ham til aften, jeg vidste godt han er populær i USA men ikke at han bliver anset for et lysende skuespiltalent. Jeg har aldrig set noget der har indikeret han havde mere end en hvilken som helst anden overvægtig slapstick komiker og uanset om han var den første kan jeg ikke rigtig se hvad det store bidrag ved det skulle være.

Faktisk faldt jeg over en liste over film han i forskellig grad var tilknyttet eller overvejet til da han døde, tydeligvis ment som et manifest over alle de succeser han havde været med i hvis han ikke var død, men den var mest bemærkelsesværdig ved at han sagde nej eller allerede var sorteret fra til en hel del der siden blev store succeser, ofte med meget anderledes skuespillere og ja til en eller anden luset efterfølger og var så deprimeret over det at det angiveligt var med til at sende ham på den ugelange bytur der altså endte med hans død.

Men han anses åbenbart i den kollektive bevidsthed som en af de største der gik bort for tidligt, og det må så i mine øjne være en af dem hvis ikke den skuespiller der er mest overvurderet overhovedet.
0

Tilbage til "Film og TV"