Boligkøb i blinde

Frkm
Indlæg: 146
Tilmeldt: 20. sep 2015, 21:37
Kort karma: 7
Likede indlæg: 124

Boligkøb i blinde

Indlægaf Frkm » 15. maj 2019, 15:45

Har I set programmet? Hvordan kan det komme bag på folk at de først køber noget gammel lort som så bliver istandsat?

https://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/ ... gn/7634288
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf Misantropen » 15. maj 2019, 15:48

Fordi det er en del af konceptet.

Men jeg er enig i at det virker skørt. Især fordi programmet kører på hvad, 3. sæson med samme koncept? :stoned:
2
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf Æble » 15. maj 2019, 15:51

Ja deres reaktion virker meget påtaget. Eeej vi havde køkkenalrum som krav og det eneste der er, er et lille gammelt. køkken med en væg indtil stuen. Tææænk hvis de ikke skifter køkkenet...De kan aldrig se muligheder, kun at det ikke opfylder deres ønsker.

Men meget sjovt program.
4
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf Spjaerten » 15. maj 2019, 15:59

Jeg ser det og synes alle ombyggede steder er mega fine.

Men det er jo EB og deres forsøg på at forarge, kommentarerne er jo ikke når de har overtaget og er flyttet ind
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf Misantropen » 15. maj 2019, 16:10

Spjaerten skrev:Jeg ser det og synes alle ombyggede steder er mega fine.

Men det er jo EB og deres forsøg på at forarge, kommentarerne er jo ikke når de har overtaget og er flyttet ind

Jeg synes også de laver nogle gode og pæne renoveringer, uden det virker billigt eller ufærdigt. Det er noget andet med programmer som "Fra skrot til slot" :D

Jeg sluger de her programmer råt, men p.t. er det vist kun dette program og "I hus til halsen" der er nutidige og dansksprogede :gruble: Ellers er det vel programmer fra hele verden via streaming?
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf Spjaerten » 15. maj 2019, 16:15

Misantropen skrev:
Spjaerten skrev:Jeg ser det og synes alle ombyggede steder er mega fine.

Men det er jo EB og deres forsøg på at forarge, kommentarerne er jo ikke når de har overtaget og er flyttet ind

Jeg synes også de laver nogle gode og pæne renoveringer, uden det virker billigt eller ufærdigt. Det er noget andet med programmer som "Fra skrot til slot" :D

Jeg sluger de her programmer råt, men p.t. er det vist kun dette program og "I hus til halsen" der er nutidige og dansksprogede :gruble: Ellers er det vel programmer fra hele verden via streaming?

Jeg sluger det også råt og der præcis begge du nævner og har heller ikke fundet andre aktuelle
1
Tryk på * :slem:
Frkm
Indlæg: 146
Tilmeldt: 20. sep 2015, 21:37
Kort karma: 7
Likede indlæg: 124

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf Frkm » 15. maj 2019, 16:42

Det er jo tydeligvis kopi af det amerikanske program men det er jo 3. sæson så de må da vide hvad de går ind til...
0
Frkm
Indlæg: 146
Tilmeldt: 20. sep 2015, 21:37
Kort karma: 7
Likede indlæg: 124

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf Frkm » 15. maj 2019, 16:43

Misantropen skrev:
Spjaerten skrev:Jeg ser det og synes alle ombyggede steder er mega fine.

Men det er jo EB og deres forsøg på at forarge, kommentarerne er jo ikke når de har overtaget og er flyttet ind

Jeg synes også de laver nogle gode og pæne renoveringer, uden det virker billigt eller ufærdigt. Det er noget andet med programmer som "Fra skrot til slot" :D

Jeg sluger de her programmer råt, men p.t. er det vist kun dette program og "I hus til halsen" der er nutidige og dansksprogede :gruble: Ellers er det vel programmer fra hele verden via streaming?


Helt enig. Den arkitekt ved hvad han laver. Til gengæld fatter jeg ikke helt stylisten. Hun var da helt ved siden af i går og ramte slet ikke deres stil...
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf Misantropen » 15. maj 2019, 17:19

Frkm skrev:
Misantropen skrev:
Spjaerten skrev:Jeg ser det og synes alle ombyggede steder er mega fine.

Men det er jo EB og deres forsøg på at forarge, kommentarerne er jo ikke når de har overtaget og er flyttet ind

Jeg synes også de laver nogle gode og pæne renoveringer, uden det virker billigt eller ufærdigt. Det er noget andet med programmer som "Fra skrot til slot" :D

Jeg sluger de her programmer råt, men p.t. er det vist kun dette program og "I hus til halsen" der er nutidige og dansksprogede :gruble: Ellers er det vel programmer fra hele verden via streaming?


Helt enig. Den arkitekt ved hvad han laver. Til gengæld fatter jeg ikke helt stylisten. Hun var da helt ved siden af i går og ramte slet ikke deres stil...

Jeg har ikke set det afsnit endnu, men så er der da lidt spænding at se frem til :lol:
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf Spjaerten » 15. maj 2019, 17:37

Mangler også at se det, ser det på viafree, så må spændt vente til på tirsdag
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf Chatsy » 15. maj 2019, 17:42

Det virker virkelig opstillet med deres opgivende og forargede reaktioner, hver gang køberne ser deres hus første gang. Det lukker jeg efterhånden af for.
Men jeg nyder at se programmet, fordi ham arkitekten er virkelig dygtig og kan se muligheder i alt. Elsker at se hans løsninger og kreative indspark, som man kan hente noget inspiration fra.
6
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf HappyPaww » 15. maj 2019, 18:44

Synes også det tit bliver rigtig flot, og jeg har endda joket med at vi skulle melde os til.

Til gengæld irriterer Product Placement og reklame for specifikke leverandører mig - synes det er meget værre denne sæson end før.
3
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf Misantropen » 15. maj 2019, 20:48

Jeg er ved at se det nyeste afsnit. Manden i parret er godt nok let at forarge og hyle ud af den :lol:

Det er næsten synd at alt med ham der er kommet med er hans utilfredshed.
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf BlueBunny » 16. maj 2019, 04:22

Jeg synes desværre alle udsendelserne minder om hinanden.

Dårlig bolig nu - ser billlede med forslag - chok det rives over- kæmper med krav - Crew nervøse - forhandling/prispres - køber umuligt hus - par i chok - umulig opgave - røde krydser på parrets ting åh nej - par ser dims fra hus (tapet/klinke) og fortryder næsten - Crew kæmper, også med den ene særligt umulige opgave - parret overraskes Wow

Lidt trivielt og overspillet drama :/
19
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29895

Re: Boligkøb i blinde

Indlægaf TinaW » 16. maj 2019, 08:37

BlueBunny skrev:Jeg synes desværre alle udsendelserne minder om hinanden.

Dårlig bolig nu - ser billlede med forslag - chok det rives over- kæmper med krav - Crew nervøse - forhandling/prispres - køber umuligt hus - par i chok - umulig opgave - røde krydser på parrets ting åh nej - par ser dims fra hus (tapet/klinke) og fortryder næsten - Crew kæmper, også med den ene særligt umulige opgave - parret overraskes Wow

Lidt trivielt og overspillet drama :/


Jeg ser det primært for at se den forvandling huset undergå. Ligesom med det der amrikanske program der var en gang, hvor budgettet dog nok var en del større. Med ham Ty et eller andet.
Ser også af og til "property brothers" af samme årsag.
For ja, selve konceptet er lidt tyndt og jeg bliver også irriteret over det der "jeg kan bare slet ikke med den farve på væggen" - nej men den kan der jo sjovt nok gøres noget ved.
2

Tilbage til "Film og TV"