Fangerne på Fortet.

Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Misantropen » 19. jun 2019, 08:30

DenBruneMunk skrev:

Problemet er nok , folk gider ikke se Pia Kjærsgaard på fortet, eller vejr værter for den sags skyld. Det er et show for folk i 20'rne nu eller måske yngre målgrupper.

Det ville da ellers være forfriskende. Nu har man efterhånden set hvor uduelige de samme reality-deltagere er i forskellige programmer.

Det der er sjovt ved den her type programmer, synes jeg, er at man kan blive overrasket over deltagernes evner, når de tages ud af deres vante "element" som fx sportsudøver der er vant til at være fokuseret og præstere under pres osv. De her reality-deltagere har man på forhånd en formodning om hvad kan og ikke kan for det har man allerede set i alle de andre programmer de har deltaget i.
1
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Pjeps » 19. jun 2019, 09:36

Jeg gider så lige godt at se brygge familien på fortet , resten af dem de nævner er intetsigende.
0
:ninja:
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf musling » 20. jun 2019, 06:48

Det var godt, dengang det kom frem.
Mygind var en fantastisk vært og Ove Sprogøe en fantastisk vismand - og de to dværge tilsatte programmet et særligt præg.
Det var en god tid og jeg ku' virkelig godt lide at se det.

Jeg er splittet mht om det er godt at genoptage.

Jeg var viiiildt begejstret, da de for nyligt optog 5-6 nye programmer af Lykkehjulet, men de nye værter, de nye bogstavfelter, de nye farver m.v. kunne bare ikke leve op til det, der tidligere flød henover skærmen og jeg tænker, at det samme vil gøre sig gældende for FpF.

Jeg tvivler på, at Mygind bliver vært igen og jeg synes lidt, at programmet er hans.
Vismanden kræver også en særlig type, men jeg tror den er nemmere at erstatte, ligesom man nok godt kan finde 2 andre dværge, der kan rende rundt og være vigtige.
Men jeg er lidt bange for deltagerne - at det bliver for slapt og plat og samtidig er jeg bange for, at konceptet er blevet for moderne.

Jeg har ikke tv3, men giver streaming en chance, hvis konceptet alligevel formår at overraske mig. :D
2
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Misantropen » 20. jun 2019, 09:38

musling skrev:Det var godt, dengang det kom frem.
Mygind var en fantastisk vært og Ove Sprogøe en fantastisk vismand - og de to dværge tilsatte programmet et særligt præg.
Det var en god tid og jeg ku' virkelig godt lide at se det.

Jeg er splittet mht om det er godt at genoptage.

Jeg var viiiildt begejstret, da de for nyligt optog 5-6 nye programmer af Lykkehjulet, men de nye værter, de nye bogstavfelter, de nye farver m.v. kunne bare ikke leve op til det, der tidligere flød henover skærmen og jeg tænker, at det samme vil gøre sig gældende for FpF.

Jeg tvivler på, at Mygind bliver vært igen og jeg synes lidt, at programmet er hans.
Vismanden kræver også en særlig type, men jeg tror den er nemmere at erstatte, ligesom man nok godt kan finde 2 andre dværge, der kan rende rundt og være vigtige.
Men jeg er lidt bange for deltagerne - at det bliver for slapt og plat og samtidig er jeg bange for, at konceptet er blevet for moderne.

Jeg har ikke tv3, men giver streaming en chance, hvis konceptet alligevel formår at overraske mig. :D

:lol2:

Hvad var det egentlig de gjorde? Jeg kan huske det var noget med nogle nøgler, men ikke hvad brugte de dem til :gruble: Eller om de gjorde andet.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf sigge » 20. jun 2019, 10:01

Misantropen skrev:
musling skrev:Det var godt, dengang det kom frem.
Mygind var en fantastisk vært og Ove Sprogøe en fantastisk vismand - og de to dværge tilsatte programmet et særligt præg.
Det var en god tid og jeg ku' virkelig godt lide at se det.

Jeg er splittet mht om det er godt at genoptage.

Jeg var viiiildt begejstret, da de for nyligt optog 5-6 nye programmer af Lykkehjulet, men de nye værter, de nye bogstavfelter, de nye farver m.v. kunne bare ikke leve op til det, der tidligere flød henover skærmen og jeg tænker, at det samme vil gøre sig gældende for FpF.

Jeg tvivler på, at Mygind bliver vært igen og jeg synes lidt, at programmet er hans.
Vismanden kræver også en særlig type, men jeg tror den er nemmere at erstatte, ligesom man nok godt kan finde 2 andre dværge, der kan rende rundt og være vigtige.
Men jeg er lidt bange for deltagerne - at det bliver for slapt og plat og samtidig er jeg bange for, at konceptet er blevet for moderne.

Jeg har ikke tv3, men giver streaming en chance, hvis konceptet alligevel formår at overraske mig. :D

:lol2:

Hvad var det egentlig de gjorde? Jeg kan huske det var noget med nogle nøgler, men ikke hvad brugte de dem til :gruble: Eller om de gjorde andet.


Jeg tror, de viste vej, når deltagerne skulle løbe hen til et nyt sted på fortet. Og så holdt den ene vist de nøgler, holdet havde fået samlet.

Paspåtid og Passepartout.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf musling » 20. jun 2019, 10:46

Ja, præcis! De holdt styr på nøglerne og viste vej.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Bøtte » 20. jun 2019, 12:33

I Geggos story på Instagram forleden var både Amalie, Janni Ree, Frederik Federlein, Bro og så selvfølgelig Brygge-familien.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf DenBruneMunk » 16. aug 2020, 17:05

Endelig d. 31-august er det tilbage, med indspilninger, som synes at gå tilbage til 2019.
2
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Daphne » 16. aug 2020, 21:21

DenBruneMunk skrev:Endelig d. 31-august er det tilbage, med indspilninger, som synes at gå tilbage til 2019.

Ja de rykkede vist sendeplanen pga. Corona. Mener de ville have vist det i foråret, men var bange for ikke at have nok at tilbyde i efteråret pga optagestop, så det var et af programmerne, der blev gemt på lager til senere.

Jeg glæder mig til at se det. Håber det kan måle sig med det helt gamle.
Kan se Camilla Ottesen vender tilbage som vært sammen med Joachim Boldsen. Jeg kan godt lide Camilla Ottesen - i hvert fald førhen. Det er længe siden jeg har set noget med hende, synes jeg.
Og vismanden bliver igen Anders Lund Madsen - det er han sådan set også fin nok til, som jeg husker det. (Edit: nu er jeg i tvivl om jeg husker rigtigt - om han har været det... Ellers kan jeg åbenbart levende forstille mig det :lol:) Jeg så et par afsnit der for 10 år siden ca. men det fangede mig ikke helt dengang af en eller anden grund. Tror vi flyttede til udlandet i samme periode.
Senest rettet af Daphne 17. aug 2020, 14:54, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf DenBruneMunk » 17. aug 2020, 05:04

Daphne skrev:
DenBruneMunk skrev:Endelig d. 31-august er det tilbage, med indspilninger, som synes at gå tilbage til 2019.

Jeg så et par afsnit der for 10 år siden ca. men det fangede mig ikke helt dengang af en eller anden grund. Tror vi flyttede til udlandet i samme periode.

Jeg ved at for 10 år siden, så jeg ikke meget tv, så der glippede jeg alle de episoder. Så denne gang tror jeg , der bliver set lidt mere af dem.
Om de så er tro til det jeg husker, må tiden vise.
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf musling » 17. aug 2020, 06:45

Jeg har ikke TV3 men satser på, at afsnittene bliver tilgængelige på Viafree. Jeg vil vildt gerne se med, hvis konceptet stadig holder. Dengang var det jo et stort hit, men det var lykkehjulet jo også, og dets come back er mig en flad og skuffende omgang. Men er optimist! :D

Jeg mindes ikke Anders Lund Madsen som vismand, men jeg så sikkert heller ikke de sidste sæsoner dengang.. Men tænker, han kan udfylde den rolle ret godt. Jeg er bare klar! :D
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Daphne » 17. aug 2020, 14:51

musling skrev:Jeg mindes ikke Anders Lund Madsen som vismand, men jeg så sikkert heller ikke de sidste sæsoner dengang.. Men tænker, han kan udfylde den rolle ret godt. Jeg er bare klar! :D

Jeg kan da komme helt i tvivl nu, om han har været det :genert: Er bare helt sikker på at jeg har set ham i den rolle på et tidspunkt. Anyways uanset om det var noget jeg har forestillet mig eller ej, så tror jeg han er et godt valg :D
1
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Pjeps » 31. aug 2020, 14:46

Fangerne på fortet dag :banan:

Danserne Morten Kjeldgaard og Michael Olesen og Tv vært Sofie Østergaard mod håndboldspillerne Lars Rasmussen og Kristina Mulle Kristiansen og bagedyst deltager Micki Cheng

Heldigvis nogle mennesker jeg godt gider se dyste.
0
:ninja:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Spjaerten » 31. aug 2020, 15:06

Har åbnet min Viaplay og set afsnit 1 mens jeg arbejdede. Nu har jeg lukket PC og vil fluks se næste uges afsnit som ligger som snigpremiere.det blir aldrig det samme med Anders Lund Madsen som vismand. Men det var godt
0
Tryk på * :slem:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf zembra1986 » 31. aug 2020, 17:42

Er det bare mig der opdigter ting i mit hoved, eller har der ikke været flere omgange Fangerne på Fortet inden for de sidste 10-15 år? :gruble:
0

Tilbage til "Film og TV"