Starwars - NB NB NB Spoiler

Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Starwars - NB NB NB Spoiler

Indlægaf dykkersild » 7. jan 2016, 09:07

Hvem tror I, Ray er datter af?

Jeg tror Luke Skywalker - men flere jeg har talt med, har andre forslag - de mener, at det er alt for oplagt. I min verden behøver det hele ikke være omgæret af mystik. Familien skal jo leve videre.

Og så må jeg bare sige, at alle min forventninger blev indfriet og de var altså høje.

Og så må jeg også lige sige, at jeg har tænkt mig at adopterer BB-8 - den er for skøn.

Og så må jeg også lige sige, at jeg var ret glad for lige at spotte 2 Walkers ude i ørkenen - det var ren nostalgi.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Starwars - NB NB NB Spoiler

Indlægaf Hunkat » 7. jan 2016, 09:17

Jeg tænker at det også kunne være Han og Leia.

Det er måske lidt overkill når de allerede har et barn som hovedperson, men ifølge kanonen har de også et tvilling-par som vi ikke har hørt noget til endnu. I den lidt mere obskure ende har Luke vist en søn (Ben) og en datter nævnt i forbifarten men ikke confirmed.

Jeg tænker nu at det er for oplagt men måske.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Starwars - NB NB NB Spoiler

Indlægaf Code71 » 7. jan 2016, 09:23

Jeg kunne også godt forestille mig at hun var en ny "the chosen one" ligesom anakin. Men det lyder sandsynligt at hun er datter af Han & Leia

Jeg tror ikke hun er datter af Luke, da der nok så havde været lidt mere historie omkring den tid Luke trak sig tilbage. Iflg historien skete det jo 30 år før denne film foregår og jeg synes ikke at man selv med den bedste vilje, kan skyde Ray til at være over 30 :D
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Starwars - NB NB NB Spoiler

Indlægaf Wizzze » 7. jan 2016, 09:29

dykkersild skrev:Hvem tror I, Ray er datter af?

Jeg tror Luke Skywalker - men flere jeg har talt med, har andre forslag - de mener, at det er alt for oplagt. I min verden behøver det hele ikke være omgæret af mystik. Familien skal jo leve videre.

Og så må jeg bare sige, at alle min forventninger blev indfriet og de var altså høje.

Og så må jeg også lige sige, at jeg har tænkt mig at adopterer BB-8 - den er for skøn.

Og så må jeg også lige sige, at jeg var ret glad for lige at spotte 2 Walkers ude i ørkenen - det var ren nostalgi.


Historien ligger sig rimelig meget op af nogle af de bøger som er skrevet om tiden efter Jedi, hvis de fortsætter den trend så er hun søster til Ben/Kylo Ren og altså datter af Han Solo og Leia.

I bøgerne har Han & Leia et sæt tvillinger drengen Jacen (der bliver til sith Darth Caedus (altså en slags Kylo Ren)) og pigen Jaina, som udvikler sig til bad ass Jedi Master med hjælp fra Luke Skywalker og ender med at konfrontere broderen og dræbe ham og ende de sidste rester af imperiet. (lyder hun som model for nogen vi kender ;) )
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Starwars - NB NB NB Spoiler

Indlægaf dykkersild » 7. jan 2016, 09:39

Wizzze skrev:
dykkersild skrev:Hvem tror I, Ray er datter af?

Jeg tror Luke Skywalker - men flere jeg har talt med, har andre forslag - de mener, at det er alt for oplagt. I min verden behøver det hele ikke være omgæret af mystik. Familien skal jo leve videre.

Og så må jeg bare sige, at alle min forventninger blev indfriet og de var altså høje.

Og så må jeg også lige sige, at jeg har tænkt mig at adopterer BB-8 - den er for skøn.

Og så må jeg også lige sige, at jeg var ret glad for lige at spotte 2 Walkers ude i ørkenen - det var ren nostalgi.


Historien ligger sig rimelig meget op af nogle af de bøger som er skrevet om tiden efter Jedi, hvis de fortsætter den trend så er hun søster til Ben/Kylo Ren og altså datter af Han Solo og Leia.

I bøgerne har Han & Leia et sæt tvillinger drengen Jacen (der bliver til sith Darth Caedus (altså en slags Kylo Ren)) og pigen Jaina, som udvikler sig til bad ass Jedi Master med hjælp fra Luke Skywalker og ender med at konfrontere broderen og dræbe ham og ende de sidste rester af imperiet. (lyder hun som model for nogen vi kender ;) )


For feden da - jamen jeg har aldrig læst nogle af bøgerne så jeg æder hermed min teori. Og selvfølgelig er hun mad-ass jedi-cool - det ville i så fald også give mening med en mor som Leia.
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Starwars - NB NB NB Spoiler

Indlægaf dykkersild » 7. jan 2016, 09:41

Code71 skrev:Jeg kunne også godt forestille mig at hun var en ny "the chosen one" ligesom anakin. Men det lyder sandsynligt at hun er datter af Han & Leia

Jeg tror ikke hun er datter af Luke, da der nok så havde været lidt mere historie omkring den tid Luke trak sig tilbage. Iflg historien skete det jo 30 år før denne film foregår og jeg synes ikke at man selv med den bedste vilje, kan skyde Ray til at være over 30 :D


Come on R - hvis vi i vores tid har botox - hvad tror du så ikke, at de har i Starwars - Ray er en mega gl. kælling :lol:
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Starwars - NB NB NB Spoiler

Indlægaf Code71 » 7. jan 2016, 09:42

dykkersild skrev:
Code71 skrev:Jeg kunne også godt forestille mig at hun var en ny "the chosen one" ligesom anakin. Men det lyder sandsynligt at hun er datter af Han & Leia

Jeg tror ikke hun er datter af Luke, da der nok så havde været lidt mere historie omkring den tid Luke trak sig tilbage. Iflg historien skete det jo 30 år før denne film foregår og jeg synes ikke at man selv med den bedste vilje, kan skyde Ray til at være over 30 :D


Come on R - hvis vi i vores tid har botox - hvad tror du så ikke, at de har i Starwars - Ray er en mega gl. kælling :lol:


:lol: Ja så er hun eddermageme godt fyldt med plastik :fløjt:
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Starwars - NB NB NB Spoiler

Indlægaf lillebjoern » 7. jan 2016, 09:54

Tænkte også Luke, men nu kan jeg godt se at den anden teori nok holder. Det er snyd at I har læst bøgerne :-D
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Starwars - NB NB NB Spoiler

Indlægaf dykkersild » 7. jan 2016, 10:02

Code71 skrev:
dykkersild skrev:
Code71 skrev:Jeg kunne også godt forestille mig at hun var en ny "the chosen one" ligesom anakin. Men det lyder sandsynligt at hun er datter af Han & Leia

Jeg tror ikke hun er datter af Luke, da der nok så havde været lidt mere historie omkring den tid Luke trak sig tilbage. Iflg historien skete det jo 30 år før denne film foregår og jeg synes ikke at man selv med den bedste vilje, kan skyde Ray til at være over 30 :D


Come on R - hvis vi i vores tid har botox - hvad tror du så ikke, at de har i Starwars - Ray er en mega gl. kælling :lol:


:lol: Ja så er hun eddermageme godt fyldt med plastik :fløjt:


Skrev manden lige det :gisp:
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Starwars - NB NB NB Spoiler

Indlægaf Code71 » 7. jan 2016, 10:02

lillebjoern skrev:Tænkte også Luke, men nu kan jeg godt se at den anden teori nok holder. Det er snyd at I har læst bøgerne :-D


Jeg har ikke læst bøgerne :)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt

Tilbage til "Film og TV"