Xfactor-tråden.

Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf Viskelæder » 2. apr 2016, 16:30

Ennovy skrev:
Viskelæder skrev:
Ennovy skrev:
Viskelæder skrev:Jeg tror, de forpligter til diverse storcenter-optrædener, selv hvis de ikke vinder, men de bare kommer langt. Øv for dem.



Øv? De er vel interesserede i at komme ud at optræde, og de får løn for det, så mon ikke de glæder sig?


De er vel mest i det for at vinde og få en pladekontrakt, ikke optræde i storcentre. Men man ved selvfølgelig aldrig :)



Jeg tror det er ret begrænset hvor mange sangere der kun vil indspille musik - de fleste vil også gerne optræde med musikken.


Ja, men måske ikke som nr 4 i et storcenter i Randers, hvor der dukker 20 mennesker op.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf Viskelæder » 2. apr 2016, 18:27

Ennovy skrev:
De ville ikke lave den turnéer, hvis ikke det var fordi der kom folk til arrangementerne.


Lad os være enige om at være uenige.
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5656

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf landsbytossen » 2. apr 2016, 19:50

Ennovy skrev:

De ville ikke lave den turnéer, hvis ikke det var fordi der kom folk til arrangementerne.

Butikscentre bruger dem som billig reklame. De har nyhedens interesse lige nu. Aviserne er villige til at skrive om det, når en af dem kommer til det lokale center. Det er billig markedsføring. Hvad koster 20 minutters underholdning af artister i den klasse 2-3.000 kr.

Jeg stødte tilfældigt ind i underholdning af Man Band i et storcenter kort efter deres deltagelse. Der var vel maks 150 mennesker, Det er ikke mange i et storcenter en lørdag formiddag.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. apr 2016, 19:52

landsbytossen skrev:Butikscentre bruger dem som billig reklame. De har nyhedens interesse lige nu. Aviserne er villige til at skrive om det, når en af dem kommer til det lokale center. Det er billig markedsføring. Hvad koster 20 minutters underholdning af artister i den klasse 2-3.000 kr.

Jeg stødte tilfældigt ind i underholdning af Man Band i et storcenter kort efter deres deltagelse. Der var vel maks 150 mennesker, Det er ikke mange i et storcenter en lørdag formiddag.


Og jeg kan ikke engang huske Man Band :genert:
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5656

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf landsbytossen » 2. apr 2016, 19:55

DetSorteCirkus skrev:
landsbytossen skrev:Butikscentre bruger dem som billig reklame. De har nyhedens interesse lige nu. Aviserne er villige til at skrive om det, når en af dem kommer til det lokale center. Det er billig markedsføring. Hvad koster 20 minutters underholdning af artister i den klasse 2-3.000 kr.

Jeg stødte tilfældigt ind i underholdning af Man Band i et storcenter kort efter deres deltagelse. Der var vel maks 150 mennesker, Det er ikke mange i et storcenter en lørdag formiddag.


Og jeg kan ikke engang huske Man Band :genert:

3 midaldrende mænd. Den ene minder mig lidt om Biker-Jens fra Robinson.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf LadyFox » 3. apr 2016, 06:25

DetSorteCirkus skrev:
landsbytossen skrev:Butikscentre bruger dem som billig reklame. De har nyhedens interesse lige nu. Aviserne er villige til at skrive om det, når en af dem kommer til det lokale center. Det er billig markedsføring. Hvad koster 20 minutters underholdning af artister i den klasse 2-3.000 kr.

Jeg stødte tilfældigt ind i underholdning af Man Band i et storcenter kort efter deres deltagelse. Der var vel maks 150 mennesker, Det er ikke mange i et storcenter en lørdag formiddag.


Og jeg kan ikke engang huske Man Band :genert:

Fra mig, til dig :kys:

0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf LadyFox » 3. apr 2016, 16:01

Ennovy skrev:Og jeg kan afsløre at han er iført leggings og shorts :slem:

Kan du ikke få ham til at skrive autograffer til hele tråden? :worship:
1
...
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf Flora » 3. apr 2016, 17:00

Ennovy skrev:Jeg sidder i samme tog som Jacob lige nu - just saying :pompom:


:8:

Du er SÅ heldig :dåne:
2
LBT
Indlæg: 1
Tilmeldt: 4. apr 2016, 10:20
Kort karma: 0

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf LBT » 4. apr 2016, 10:26

Hej alle :)

Jeg håber, at i har været tilfredse med denne omgang af X Factor.

Jeg er netop i gang med at skrive speciale om X Factors brug af medier. I denne forbindelse har jeg brug for at finde ud af hvordan i ser X Factor. Det vil derfor være en kæmpe hjælp, hvis i vil bruge nogle minutter på at svare på mit spørgeskema:

https://www.survey-xact.dk/LinkCollecto ... SWEEA4329P

På forhånd 1000 tak for hjælpen :) :D

De bedste hilsner
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5656

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf landsbytossen » 14. apr 2016, 20:12

300 til "gratis" Embracekoncert. Er entre til Tivoli for høj eller er Embrace allerede mere glemt end Basim
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. apr 2016, 20:30

landsbytossen skrev:300 til "gratis" Embracekoncert. Er entre til Tivoli for høj eller er Embrace allerede mere glemt end Basim


Den er lidt svær, synes jeg. Det er nok de færreste, der køber en dyr billet til Tivoli for en halv times koncert en torsdag eftermiddag på en lille pavilionscene, og det er de odds, man som kunstner er oppe imod pt., da haven i sig selv ikke er særlig appellerende. Jeg kørte forbi i går og undrede mig over, at der overhovedet var nogen, som gad gå i Tivoli i april og sidde og fryse i forlystelserne.

Omvendt er det jo på den baggrund underligt, at DR vælger at sende vinderne ud på en næsten umulig opgave, og her bliver jeg da mindet om, at det siges, at kanalen er bedøvende ligeglad med artisterne, når først showet er slut.

Havde årets vinder nu været et boyband eller andet med bred teenappeal, ville fremmødet sikkert havde været større uanset entrépris, årstid og vejr, men igen; det ved folkene bag jo godt, at Embrace ikke er.

Når alt det er sagt, er der heller ingen tvivl om, at EB går efter at gøre det hele så slemt som overhovedet muligt. Det ville de også have gjort, hvis i tusindvis af mennesker var mødt frem. Så havde de i stedet slået på "skandalevalg af scene", "ulykkelige fans gik forgæves" og "manglende sikkerhed".
0

Tilbage til "Film og TV"