Xfactor-tråden.

Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf Flora » 1. apr 2016, 17:50

Så er jeg også klar. Jeg har bananmuffins og appelsinte og skulle jeg få lyst til mere er der cola og chokolade i køkkenet. Jeg kommer ikke til at sulte :P
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf LaScrooge » 1. apr 2016, 17:51

DetSorteCirkus skrev:
Du skal næsten gå ind her og læse vores umiddelbare reaktioner på sangen første gang, vi hørte den.
We were not impressed...:tie:

viewtopic.php?f=22&t=1545&start=750


:lol: Men man bliver også bare lidt overrasket, ikke? Også ifht, som en skriver, det tøj han har på. Det er jo løbetøj og han er åbenbart ude i en skov, så når hun ringer til ham så er han ude for at løbetræne, eller? Det giver meget lidt mening.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. apr 2016, 17:51

LaScrooge skrev:Drake, åbenbart. Det er rigtig meget booty med i den video. Til gengæld kan jeg ikke genkende beskrivelsen fra DRs hjemmeside, hvor bippemanden åbenbart efterligner en helt speciel måde Drake danser på, men måske er det fordi jeg ikke så hele Drakes video. Den har alt for ke'lig i sammenligning.


NEJ, det undrede jeg mig også såre meget over!

Og æh hvad ER så lige det dersens Hotline Bling? Et bip? En pimpet mobil?
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf Flora » 1. apr 2016, 17:54

Men det er jo derfor bippesangen er så fantastisk. Der er SÅ mange lag i den. Man bliver ALDRIG færdig med at analysere den :D
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf LadyFox » 1. apr 2016, 17:54

LaScrooge skrev:
LadyFox skrev:
Lucia skrev:
LaScrooge skrev:Eii, jeg kan kun se med til 20.30, jeg har en aftale i aften!

Og hvor er jeg glad for at bippesangen - det er så korrekt et øgenavn :love2: - har fundet vej ind i tråden som en slags favorit. Jeg oplevede den helt alene, uden en debat som støtte og var sådan helt " :nerve: jeg ved ikke hvad jeg skal synes, er det sjovt, er det pinligt, hvorfor synger han som om han nynner med på radioen og ikke som om han står på en scene, hvad laver de arme og ben dér, hvorfor bippene, hvad er en hotline bling"

Elsker den alligevel lidt og nu har jeg også set originalen og bippesangen er klart bedre.

Helt enig, Bippesangen slår originalen med flere længder!
Jeg har faktisk hørt den pinligt meget de seneste uger :genert:

Jeg tror ikke jeg har hørt originalen - men det lyder nu heller ikke til jeg er gået glip af noget.. Hvem har lavet den?


Drake, åbenbart. Det er rigtig meget booty med i den video. Til gengæld kan jeg ikke genkende beskrivelsen fra DRs hjemmeside, hvor bippemanden åbenbart efterligner en helt speciel måde Drake danser på, men måske er det fordi jeg ikke så hele Drakes video. Den har alt for ke'lig i sammenligning.



Nej hvor virker det bare uengageret og sjæleløst. Lidt som om han ikke rigtig gider at være der. Jacobs version er helt 100 bedre end originalen.
3
...
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. apr 2016, 17:57

LaScrooge skrev::lol: Men man bliver også bare lidt overrasket, ikke? Også ifht, som en skriver, det tøj han har på. Det er jo løbetøj og han er åbenbart ude i en skov, så når hun ringer til ham så er han ude for at løbetræne, eller? Det giver meget lidt mening.


Remee ligner også bare en, der tænker "æhhhh...?!".
Jeg er i hvert glad for, at det ikke var mig, der skulle bedømme den sang efter første lyt.

Læg i øvrigt mærke til, at koreografien gør, at han kun halvt får sunget "bling", før han må fjerne mikrofonen fra munden, og at hans mor også ser ret - undrende - ud.
1
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf Joe » 1. apr 2016, 17:57

Jeg har hvidvin. Desværre ikke nok til at blive småfuld undervejs.
0
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf Lucia » 1. apr 2016, 17:57

Har virkelig også svært ved at se, hvor løbedansen stammer fra, der er i hvert fald ikke meget løbedans i Drakes video.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf LaScrooge » 1. apr 2016, 18:00

DetSorteCirkus skrev:
LaScrooge skrev:Drake, åbenbart. Det er rigtig meget booty med i den video. Til gengæld kan jeg ikke genkende beskrivelsen fra DRs hjemmeside, hvor bippemanden åbenbart efterligner en helt speciel måde Drake danser på, men måske er det fordi jeg ikke så hele Drakes video. Den har alt for ke'lig i sammenligning.


NEJ, det undrede jeg mig også såre meget over!

Og æh hvad ER så lige det dersens Hotline Bling? Et bip? En pimpet mobil?


jeg tror det handler om at han har slået lyden fra sin telefon, så den blinker når der er et opkald. Og hun er den eneste der har hans nummer, så derfor ved han at det er hende, når skærmen på telefonen begynder at blinke. Straks efter tager han så løbetøj på, for han har været i Pavlovsk hypnoterapi og har en betinget refleks på hotline bling'en. Han er i sygt dårlig form for hun ringer stort set aldrig og det er forklaringen på den sløve stemme.

OG NU STARTER DET!
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. apr 2016, 18:00

Vi burde faktisk have et citat fra bippesangen som vores signatur under showet...
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf Flora » 1. apr 2016, 18:00

Lucia skrev:Har virkelig også svært ved at se, hvor løbedansen stammer fra, der er i hvert fald ikke meget løbedans i Drakes video.


Jamen er det ikke bare noget med at Jakobs foretrukne tøjstil (shorts og leggins) ligner løbetøj og så tænkte de det var sjovt at gå all in på det i hans optræden?
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf LaScrooge » 1. apr 2016, 18:01

DetSorteCirkus skrev:
LaScrooge skrev::lol: Men man bliver også bare lidt overrasket, ikke? Også ifht, som en skriver, det tøj han har på. Det er jo løbetøj og han er åbenbart ude i en skov, så når hun ringer til ham så er han ude for at løbetræne, eller? Det giver meget lidt mening.


Remee ligner også bare en, der tænker "æhhhh...?!".
Jeg er i hvert glad for, at det ikke var mig, der skulle bedømme den sang efter første lyt.

Læg i øvrigt mærke til, at koreografien gør, at han kun halvt får sunget "bling", før han må fjerne mikrofonen fra munden, og at hans mor også ser ret - undrende - ud.


Ja, det så jeg godt :D De der moves er så vigtige, at de er vigtigere end sangen!
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf LadyFox » 1. apr 2016, 18:02

Hvor starter det reklame-agtigt. Come on!
0
...
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf Lucia » 1. apr 2016, 18:03

Flora skrev:
Lucia skrev:Har virkelig også svært ved at se, hvor løbedansen stammer fra, der er i hvert fald ikke meget løbedans i Drakes video.


Jamen er det ikke bare noget med at Jakobs foretrukne tøjstil (shorts og leggins) ligner løbetøj og så tænkte de det var sjovt at gå all in på det i hans optræden?

Jo, det er nok det. Der var bare en overskrift med at han brugte Drakes dansetrin og det er det, jeg ikke helt kan forstå.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf Viskelæder » 1. apr 2016, 18:04

Jeg er klar!
2

Tilbage til "Film og TV"