Kunne du finde på at melde dig til et tv-program?

Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Kunne du finde på at melde dig til et tv-program?

Indlægaf lillebjoern » 3. feb 2016, 12:38

Ikke realityshows, men gerne konkurrencer som Hvem vil være millionær?, Jeopardy, Kongerigets Klogeste, m.m. Primært for at vinde penge. Jeg synes heller ikke TV-aspektet er særligt spændende, og vil helst undgå det, men hvis jeg vandt en fed sum penge ville jeg da være drønligeglad med at være i TV.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Kunne du finde på at melde dig til et tv-program?

Indlægaf Fru Sunshine » 7. feb 2016, 14:35

Jeg meldte mig engang til et program om plastikkirurgi, hvor de ville følge nogen, der gerne ville have lavet noget om.
Jeg blev bedt om mange billeder af alle de områder, jeg gerne vil have renoveret, og de var især interesserede i mine ben. Dem turde jeg så ikke at få lavet dengang, så det blev ikke til noget.

Kunne jeg få hele skidtet gratis, ville jeg ikke have noget problem med at have kamera på.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Kunne du finde på at melde dig til et tv-program?

Indlægaf Ado » 7. feb 2016, 14:41

Aldrig! Jeg ville være så bange for at blive udråbt til hende alle elsker at hade.
Jeg blev kontaktet af DR2 med et tilbud om at være med i Smagsdommerne. Det var fristende, men nej.

Jeg blev også inviteret til casting til Trinny og Susanna (eller hvad hun hedder). I tanken kunne det have været sjovt, men ikke tale om jeg skulle flmes i undertøj i et prøverum.
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Film og TV"