Luksusfælden

Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Luksusfælden

Indlægaf Skorstenen » 22. maj 2018, 18:59

Wizzze skrev:
Skorstenen skrev:1,1 million??? Var det ikke næsten hele gælden???


Meget af det beløb er jo sparede fremtidige renter, det er nok kun 2-300.000 af gælden der reelt er reduceret.



Nåja, klart nok. Synes godt nok også det var nogen heftige renter der var løbet på, men selvfølgelig er det fremtidsberegnet.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 22. maj 2018, 19:01

BrightEyes skrev:
LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:Hvor mange børn har hun?


Jeg mener kun hun have en

Så forstår jeg slet ikke hun har 16.000 udbetalt på ressourceydelse, heller ikke selvom ydelsen ikke altid er den samme.


De sagde at deres indtægt var faldet bl.a. fordi hun pt er på ressourceforløb, så jeg gætter på at hun i regnskabsperioden har været på andre ydelser (dagpenge?) eller måske fået løn noget af tiden.


Og hun havde solgt en bil som de regnede som indtægt. Hvis det var 10.000 så er det også lige 1000 kr om måneden.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Luksusfælden

Indlægaf Allmost_Famous » 22. maj 2018, 19:01

Persnikedy skrev:Så er det vist ved at være tid til at en af jer melder jer til så vi andre kan få lidt behind-the-scenes info. Jeg giver flødeboller til den som gør det :-D

Jeg er sgu for kedelig til det program :lol:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Luksusfælden

Indlægaf Velvet-Goldmine » 22. maj 2018, 19:01

Allmost_Famous skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Altså, jeg var nok aldrig gået ind i et forhold med en person med milliongæld og ingen indkomst in the first place, men når han nu allerede inden det her program var på tale, gerne ville giftes og at det rent faktisk var den kvinde han ville have, så synes jeg at det er ret forståeligt at der bliver fælles økonomi. "For better and for worse" og alt det hejs.
Jeg tror da at han ville synes det var vildt mærkeligt at have en masse penge, have lyst til at rejse og lave halløj, men det kan hun aldrig for der er ingen penge.... hvad faen er det for et forhold? Hvis han så betaler nogle gange "af sit gode hjerte", så kan hun gå og føle evig taknemmelighed for almissen og iøvrigt føle sig totalt underlegen.... så er forholdet da først dødsdømt.


Hvis hun selv havde gjort en indsats havde det jo været noget andet. Men det gjorde og gør hun ikke.


Jamen det handler jo egentlig bare om at DU aldrig ville være i et sådan forhold og det forstår jeg da udemærket... men det ville han jo. Han ville giftes med hende og have hende, og så er den aftale der er kommet ud af det jo absolut fordelagtig for dem begge faktisk.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Luksusfælden

Indlægaf LadyFox » 22. maj 2018, 19:02

BrightEyes skrev:
LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:Hvor mange børn har hun?


Jeg mener kun hun have en

Så forstår jeg slet ikke hun har 16.000 udbetalt på ressourceydelse, heller ikke selvom ydelsen ikke altid er den samme.


De sagde at deres indtægt var faldet bl.a. fordi hun pt er på ressourceforløb, så jeg gætter på at hun i regnskabsperioden har været på andre ydelser (dagpenge?) eller måske fået løn noget af tiden.

Ressourceforløbsydelse svare til den ydelse man fik inden man kom i forløbet, men, man skal jo alligevel have været på en ydelse i lidt tid før man kommer i ressourceforløb, det et jo ikke noget man kommer i fordi man lige har været arbejdsløs i en kortere periode. Så sygedagpenge er nok det bedste bud. Jeg troede bare man fik mindre på på sygedagpenge. Men nu ved jeg jo heller ikke hvor meget an får i ydelser for et barn. Boligsikring er jo ikke en del af det.
0
...
Brugeravatar
BrightEyes
Indlæg: 447
Tilmeldt: 8. sep 2015, 19:40
Kort karma: 4
Likede indlæg: 505

Re: Luksusfælden

Indlægaf BrightEyes » 22. maj 2018, 19:03

Persnikedy skrev:Så er det vist ved at være tid til at en af jer melder jer til så vi andre kan få lidt behind-the-scenes info. Jeg giver flødeboller til den som gør det :-D


Altså jeg havde jo nyoptaget kviklån og en hævet kassekredit for nogle måneder siden (samme måned som jeg shoppede amok i Italien), men desværre er kviklånet ude af verden og kassekreditten er reduceret, så de tager mig sgu nok ikke.

Havde ellers en andelslån de godt måtte barbere nogle renter af.
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Luksusfælden

Indlægaf Allmost_Famous » 22. maj 2018, 19:04

Velvet-Goldmine skrev:
Allmost_Famous skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Altså, jeg var nok aldrig gået ind i et forhold med en person med milliongæld og ingen indkomst in the first place, men når han nu allerede inden det her program var på tale, gerne ville giftes og at det rent faktisk var den kvinde han ville have, så synes jeg at det er ret forståeligt at der bliver fælles økonomi. "For better and for worse" og alt det hejs.
Jeg tror da at han ville synes det var vildt mærkeligt at have en masse penge, have lyst til at rejse og lave halløj, men det kan hun aldrig for der er ingen penge.... hvad faen er det for et forhold? Hvis han så betaler nogle gange "af sit gode hjerte", så kan hun gå og føle evig taknemmelighed for almissen og iøvrigt føle sig totalt underlegen.... så er forholdet da først dødsdømt.


Hvis hun selv havde gjort en indsats havde det jo været noget andet. Men det gjorde og gør hun ikke.


Jamen det handler jo egentlig bare om at DU aldrig ville være i et sådan forhold og det forstår jeg da udemærket... men det ville han jo. Han ville giftes med hende og have hende, og så er den aftale der er kommet ud af det jo absolut fordelagtig for dem begge faktisk.

Hvis han havde ønsket at redde hendes røv, så havde han vel gjort det. Der skulle lige en del vink med en vognstang og ydmygelse og pres på nationalt tv før han fik med til det til sidst.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Luksusfælden

Indlægaf LadyFox » 22. maj 2018, 19:05

Persnikedy skrev:Så er det vist ved at være tid til at en af jer melder jer til så vi andre kan få lidt behind-the-scenes info. Jeg giver flødeboller til den som gør det :-D

Jeg har ikke lyst til at blive "bagtalt" herinde en tirsdag aften :P
0
...
Brugeravatar
BrightEyes
Indlæg: 447
Tilmeldt: 8. sep 2015, 19:40
Kort karma: 4
Likede indlæg: 505

Re: Luksusfælden

Indlægaf BrightEyes » 22. maj 2018, 19:06

Hunkat skrev:
BrightEyes skrev:
LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:Hvor mange børn har hun?


Jeg mener kun hun have en

Så forstår jeg slet ikke hun har 16.000 udbetalt på ressourceydelse, heller ikke selvom ydelsen ikke altid er den samme.


De sagde at deres indtægt var faldet bl.a. fordi hun pt er på ressourceforløb, så jeg gætter på at hun i regnskabsperioden har været på andre ydelser (dagpenge?) eller måske fået løn noget af tiden.


Og hun havde solgt en bil som de regnede som indtægt. Hvis det var 10.000 så er det også lige 1000 kr om måneden.


Men de var også gået fra 45.000 udbetalt om måneden til 38.300 udbetalt om måneden. Men ja ved ikke hvor meget bilen blev solgt for.
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Luksusfælden

Indlægaf Velvet-Goldmine » 22. maj 2018, 19:06

Allmost_Famous skrev:
Velvet-Goldmine skrev:
Allmost_Famous skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Altså, jeg var nok aldrig gået ind i et forhold med en person med milliongæld og ingen indkomst in the first place, men når han nu allerede inden det her program var på tale, gerne ville giftes og at det rent faktisk var den kvinde han ville have, så synes jeg at det er ret forståeligt at der bliver fælles økonomi. "For better and for worse" og alt det hejs.
Jeg tror da at han ville synes det var vildt mærkeligt at have en masse penge, have lyst til at rejse og lave halløj, men det kan hun aldrig for der er ingen penge.... hvad faen er det for et forhold? Hvis han så betaler nogle gange "af sit gode hjerte", så kan hun gå og føle evig taknemmelighed for almissen og iøvrigt føle sig totalt underlegen.... så er forholdet da først dødsdømt.


Hvis hun selv havde gjort en indsats havde det jo været noget andet. Men det gjorde og gør hun ikke.


Jamen det handler jo egentlig bare om at DU aldrig ville være i et sådan forhold og det forstår jeg da udemærket... men det ville han jo. Han ville giftes med hende og have hende, og så er den aftale der er kommet ud af det jo absolut fordelagtig for dem begge faktisk.

Hvis han havde ønsket at redde hendes røv, så havde han vel gjort det. Der skulle lige en del vink med en vognstang og ydmygelse og pres på nationalt tv før han fik med til det til sidst.


Eller bare informationer. Han virkede nu faktisk ret glad til sidst, men det er ok - du får lov at have din voldsomme vrede og indignation i fred herfra nu :lol:
Senest rettet af Velvet-Goldmine 22. maj 2018, 19:07, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 22. maj 2018, 19:07

Persnikedy skrev:Så er det vist ved at være tid til at en af jer melder jer til så vi andre kan få lidt behind-the-scenes info. Jeg giver flødeboller til den som gør det :-D

Selvom jeg er i gang med at bruge en mindre formue pt og elsker shopping, så er min bank meget glade for det, så....jeg bliver nok ikke godkendt.
Og øvrigt skulle du osse give drinks. Mange.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
BrightEyes
Indlæg: 447
Tilmeldt: 8. sep 2015, 19:40
Kort karma: 4
Likede indlæg: 505

Re: Luksusfælden

Indlægaf BrightEyes » 22. maj 2018, 19:09

Altså de virkede jo egentlig meget glade til sidst, men jeg ville dælme have det stramt med at gå fra at have 6.000 til snolder om måneden til at have 2.900 sammen med en kæreste fordi jeg så også skulle betale af på vedkommendes uansvarlighed.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 22. maj 2018, 19:10

Allmost_Famous skrev:
Persnikedy skrev:Så er det vist ved at være tid til at en af jer melder jer til så vi andre kan få lidt behind-the-scenes info. Jeg giver flødeboller til den som gør det :-D

Jeg er sgu for kedelig til det program :lol:


Vi tør ikke, folk ville dø af forargelse, helt bogstaveligt :lol:
Vi har heller ikke nogen gæld, så ingen fælde, kun luksus :-D

Men vi ville sætte ny Diverse rekord :slem:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 22. maj 2018, 19:14

Wizzze skrev:
Allmost_Famous skrev:
Persnikedy skrev:Så er det vist ved at være tid til at en af jer melder jer til så vi andre kan få lidt behind-the-scenes info. Jeg giver flødeboller til den som gør det :-D

Jeg er sgu for kedelig til det program :lol:


Vi tør ikke, folk ville dø af forargelse, helt bogstaveligt :lol:
Vi har heller ikke nogen gæld, så ingen fælde, kun luksus :-D

Men vi ville sætte ny Diverse rekord :slem:

I ville tilføre en ny kategori:

Snolder.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Luksusfælden

Indlægaf Allmost_Famous » 22. maj 2018, 19:16

Wizzze skrev:
Allmost_Famous skrev:
Persnikedy skrev:Så er det vist ved at være tid til at en af jer melder jer til så vi andre kan få lidt behind-the-scenes info. Jeg giver flødeboller til den som gør det :-D

Jeg er sgu for kedelig til det program :lol:


Vi tør ikke, folk ville dø af forargelse, helt bogstaveligt :lol:
Vi har heller ikke nogen gæld, så ingen fælde, kun luksus :-D

Men vi ville sætte ny Diverse rekord :slem:

Når man har pengene til det, er det jo ikke et problem. Jeg kunne ikke holde til eller har lyst til at have et forbrug som I har, men jeg har så heller ikke hverken røven fuld af penge, eller luksusgenet :D

I kan tillade jer det.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:

Tilbage til "Film og TV"