Luksusfælden

Brugeravatar
Santa
Kort karma: 238
Likede indlæg: 6207

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 23. okt 2018, 19:00

Næste uge ser SÅ meget bedre ud.....og jeg skal til et skidebestyrelsesmøde FFS!!!!!
Som slutter kl 20....og så en 30 mins kørsel! Argh.
0
computermus
Kort karma: 76
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1513

Indlægaf computermus » 23. okt 2018, 19:00

Persnikedy skrev:Hvis hun vitterligt har så svært ved at lægge det om så er det da en løsning at hun ikke har et kort

Ja, eller et kort som der går en bestemt sum ind på hver uge, så når der ikke er flere penge på kortet, så må man vente til der går penge ind igen. Det har i hvert fald virket her.
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1427
Likede indlæg: 25291

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2018, 19:01

Wizzze skrev:ØØhhh hvad var det næste gang :8:

Jeg har heller ikke været så forvirret siden dengang, traileren viste en mand, der hyperventilerede i sin håndvask.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 640
Likede indlæg: 11877

Indlægaf Persnikedy » 23. okt 2018, 19:07

Næste uge:

Lars og Vibeke har en massiv gæld - blandt andet fra en tvangsauktion. Deres drømmehus røg på tvang, fordi de ikke følte, de have råd til at betale en enkelt regning til renovation på 20.000 kr. Lars mener, at forsyningsselskabet var uvillige til at forhandle og finde en løsning på den ubetalte regning, og derfor endte boligdrømmen så fatalt. Luksusfældens eksperter Carsten Linnemann og Gustav Juul har imidlertid finkæmmet dokumenterne fra tvangsauktionen og kan meddele parret, at det er betydeligt mere end en enkelt regning, der har sendt parret på gaden.
3
Fab-Yule-Ous
Marott
Kort karma: 198
Likede indlæg: 1251

Indlægaf Marott » 23. okt 2018, 19:14

Persnikedy skrev:
Marott skrev:
Persnikedy skrev:
Daine skrev:
Alkaia skrev:
Persnikedy skrev:Hvad sker der for søde mennesker som kan lide lakrids? I har opdaget at der findes lækre vingumminer og sådan noget ikke? Pænt bedre end lakrids. Eller værre... det der sure sukekrligende noget som de kommer på noget snolder som kan ødelægge en helt pose bland selv.... Det ligner sukekr men er slet ikke! Ej hvor har det knust mit hjerte flere gange når andre tilbyder snolder også den er fuld af det i-hvert-fald-ikke-sukker ligende sukker

:lol: :lol: :lol:
Elsker det der sure slik. :-D

Det gør jeg også :D

Men elsker også vingummi, bare det ikke er gult :lun:

Jeg har før lavet en tråd om der overhoved var nogen der spiste gule vingummier - for de smager bare ikke godt.

Det er mig, der spiser de gule....

Du er som en enhjørning for mig

Jeg har også en bule i panden i disse dage efter at have fået en kapsel i panden forleden :lol:
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2839
Likede indlæg: 18085

Indlægaf Wizzze » 23. okt 2018, 19:16

Marott skrev:
Persnikedy skrev:
Marott skrev:
Persnikedy skrev:
Daine skrev:
Alkaia skrev:
Persnikedy skrev:Hvad sker der for søde mennesker som kan lide lakrids? I har opdaget at der findes lækre vingumminer og sådan noget ikke? Pænt bedre end lakrids. Eller værre... det der sure sukekrligende noget som de kommer på noget snolder som kan ødelægge en helt pose bland selv.... Det ligner sukekr men er slet ikke! Ej hvor har det knust mit hjerte flere gange når andre tilbyder snolder også den er fuld af det i-hvert-fald-ikke-sukker ligende sukker

Jeg har før lavet en tråd om der overhoved var nogen der spiste gule vingummier - for de smager bare ikke godt.

Jeg har også en bule i panden i disse dage efter at have fået en kapsel i panden forleden :lol:

Den historie må vi have, hvordan giver en kapsel en bule? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 104
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 2286

Indlægaf Alkaia » 23. okt 2018, 19:17

Marott skrev:
Persnikedy skrev:
Daine skrev:
Alkaia skrev:

Jeg er også lidt fan. Er det citron? Banan? Eller måske melon? Yum yum.
1
I always dance like no one is watching. :pompom:
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 23. okt 2018, 19:26

Alkaia skrev:
Marott skrev:
Persnikedy skrev:
Daine skrev:
Alkaia skrev:

Jeg er også lidt fan. Er det citron? Banan? Eller måske melon? Yum yum.

Jeg er også på det gule slik, Frk W får fnat når jeg står og sorterer i Maoam karamellerne for at få de gule, når vi blander, og de gule Eldorado er meget bedre end de andre. Men jeg er også typen der spiser ren rå citron :savl: Det går hende også på, hun krymper sådan helt sammen når jeg bider i citron, som om det var hende som smagte det sure :lol:
1
Marott
Kort karma: 198
Likede indlæg: 1251

Indlægaf Marott » 23. okt 2018, 19:29

Wizzze skrev:
Marott skrev:
Persnikedy skrev:

Den historie må vi have, hvordan giver en kapsel en bule? :gruble:[/quote]

Jeg åbnede en sodavand på flaske med en kniv (vi var ude på tur) og så sprang kapslen med stor kraft lige op i panden på mig. Jeg har aldrig oplevet sådan et knald før fra en flaske.
1
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 10
Likede indlæg: 779

Indlægaf DenBruneMunk » 23. okt 2018, 19:31

Persnikedy skrev:Næste uge:

Lars og Vibeke har en massiv gæld - blandt andet fra en tvangsauktion. Deres drømmehus røg på tvang, fordi de ikke følte, de have råd til at betale en enkelt regning til renovation på 20.000 kr. Lars mener, at forsyningsselskabet var uvillige til at forhandle og finde en løsning på den ubetalte regning, og derfor endte boligdrømmen så fatalt. Luksusfældens eksperter Carsten Linnemann og Gustav Juul har imidlertid finkæmmet dokumenterne fra tvangsauktionen og kan meddele parret, at det er betydeligt mere end en enkelt regning, der har sendt parret på gaden.

Så denne uge var en af de billige minutter, nu kommer det rigtige program tilbage på tv-
0
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 25. okt 2018, 11:52

0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 640
Likede indlæg: 11877

Indlægaf Persnikedy » 30. okt 2018, 08:14

Jeg hyggede mig emd en veninde i går somer på besøg fra Sverige, og hun have godies med til mig så jeg mangler ikke snacks til i aften
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 335
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11029

Indlægaf Hunkat » 30. okt 2018, 08:49

Jeg har pekingsuppe som snack i aften :lun: Jeg elsker pekingsuppe
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 30. okt 2018, 17:39

Øhhhmmmm... Jeg tror TV3 har snydt os?

Afsnittet i aften, lyder ikke som det der blev vist klip fra i sidste uge??? :gruble:

https://www.bt.dk/film-tv-og-streaming/ ... r-mig-ikke
0
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 238
Likede indlæg: 6207

Indlægaf Santa » 30. okt 2018, 17:44

Hm, det er mærkeligt?
Mon parret, som først blev annonceret, har trukket sig? Kan de det?

Nå, jeg er med alligevel, for jeg tog fejl af dagene og bestyrelsesmødet var i går. Så det har jeg heldigvis overstået.
1

Tilbage til "Film og TV"