Luksusfælden

Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 10. maj 2016, 19:07

http://ekstrabladet.dk/flash/tv3-realit ... et/6075982
Han er nu ved at uddanne sig til massør fordi teleselvskabet muligvis ikke var et rigtig sted, og:


- Bor du stadig hos din mor?

- Ja, jeg er lige flyttet hjem igen.

- Kan I komme overens?

- Najjj, ikke rigtigt. Hun hører jo ikke efter, hvad jeg siger.

- Det er måske dig, der skal høre efter hende?

- Præcis. Det skal nok gå. Vi har aftalt, at hvis vi bliver irriteret på hinanden, skal vi bare gå en lille tur, til det er drevet over igen.

- Det er især mig, der skal have styr på temperamentet. Det er dog blevet bedre.

- Der er kommet mere ro på, efter at jeg har fået styr på min gæld. Før I tiden troede jeg, at jeg havde styr på det. Så kom der en ny stak regninger. 'Åh, Gud fader bevares, hvor kommer de nu fra', tænkte jeg og blev ude af mig selv.
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Luksusfælden

Indlægaf Tibbler » 10. maj 2016, 19:10

Wizzze skrev:Han siger han er blevet chef i et telemarketing firma..... Yeah right, det lugter af endnu et fupfirma


Et af de firmaer han har registreret er et telemarketingsfirma :D

Han har i øvrigt stadig flere firmaer der er registreret som værende aktive - Hvis man kan tro cvr registeret
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24612
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36736

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 10. maj 2016, 20:48

Jeg vil ikke have massage af ham :tie:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59516

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 10. maj 2016, 21:33

Daine skrev:Jeg vil ikke have massage af ham :tie:


Det kommer heller ikke til at ske. Du var jo vaks og spottede hans nyeste karrieremove :gisp:

1
HerErJeg
Indlæg: 4194
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: Luksusfælden

Indlægaf HerErJeg » 11. maj 2016, 04:49

Jeg kommer sådan til at tænke på svindleren Erik Skov Pedersen, der tømte sin mor for penge og forfalskede hendes underskrift mv.
Knægten her er godt på vej til at ende på samme måde.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24612
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36736

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 11. maj 2016, 05:50

DetSorteCirkus skrev:
Daine skrev:Jeg vil ikke have massage af ham :tie:


Det kommer heller ikke til at ske. Du var jo vaks og spottede hans nyeste karrieremove :gisp:



:lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24994
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 11. maj 2016, 10:34

Jeg vil æde min hat på at det ikke er sidste gang vi læser om ham i ekstrabladet, men næste gang er det i forbindelse med noget bedrageri eller lign. :tie:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24994
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 16. maj 2016, 09:51

Det er lige gået op for mig at det er mandag, og der allerede kommer Luksusfælden i morgen, og den lyder god :devil:

"Camilla og Lars, der er forældre til Angelina på halvandet år, har allerede været gået fra hinanden én gang på grund af deres dårlige økonomi. Nu har de tilkaldt "Luksusfældens" eksperter, Mette Reissmann og Carsten Linnemann, i håbet om, at deres hjælp kan redde det skrantende forhold.
Lars arvede for fire år siden 300.000, men de er allerede brugt. På biler. Og nu er kassen tom. Eksperterne opdager hurtigt, at den er helt gal med parrets valg. De optager kviklån for at betale regninger, men samtidig skylder Lars’ familie dem 20.000, som han ikke lige har bedt om at få tilbage. Det er også en af årsagerne til parrets eskalerende skænderier, som eksperterne sætter hårdt ind overfor.
Samtidig er Camilla vild med boligindretning med en særlig forkærlighed for Kählervaser, som hun nu har 25 af. Noget, der tydeligt ses på diverseposten. Parrets overforbrug har alvorlige konsekvenser. For det viser sig, at der hverken er betalt forsikringer, grøn ejerafgift eller afdrag på bilen. Så parret kører ulovligt rundt med deres lille datter på bagsædet. Men er Lars i stand til at leve et liv uden sin elskede bil, og har han overhovedet et valg?"

Så et mandebarn med en forkærlighed for biler, han ikke vil give op, sådan en har vi jo ikke set før :fløjt: og så kvindelig shopper med en Kählerfetish de ikke har råd til, jo jo de lyder da til at få et langt og godt liv sammen :gruble:
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
BrightEyes
Indlæg: 447
Tilmeldt: 8. sep 2015, 19:40
Kort karma: 4
Likede indlæg: 505

Re: Luksusfælden

Indlægaf BrightEyes » 16. maj 2016, 20:57

Faldt lige over denne. Det er sgu ikke i orden hvis det er sandt. Hvem er det dog der får kick ud af at sende dødstrusler og grimme kommentarer til folk der har deltaget i Luksusfælden...
http://realityportalen.dk/rcarticle/luk ... r-kim-dag/
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 16. maj 2016, 21:01

BrightEyes skrev:Faldt lige over denne. Det er sgu ikke i orden hvis det er sandt. Hvem er det dog der får kick ud af at sende dødstrusler og grimme kommentarer til folk der har deltaget i Luksusfælden...
http://realityportalen.dk/rcarticle/luk ... r-kim-dag/


Altså, det er helt klart forkasteligt at true folk, især på baggrund af et tv-program.... men... det var sgu nok ikke fordi "han tør tale åbent om sin gæld".
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24612
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36736

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 17. maj 2016, 05:51

Hunkat skrev:
BrightEyes skrev:Faldt lige over denne. Det er sgu ikke i orden hvis det er sandt. Hvem er det dog der får kick ud af at sende dødstrusler og grimme kommentarer til folk der har deltaget i Luksusfælden...
http://realityportalen.dk/rcarticle/luk ... r-kim-dag/


Altså, det er helt klart forkasteligt at true folk, især på baggrund af et tv-program.... men... det var sgu nok ikke fordi "han tør tale åbent om sin gæld".

Enig. Og jeg tænker lidt, det lager med inventar han har solgt ud af. Hvor i alverden var det henne i programmet? Ikke fordi jeg antyder, der er fusk med i det, det lyder jo meget logisk at det har været overskud af den slags fra hans firmaer. Men hvorfor fik eksperterne ikke noget at vide om det? :gruble:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15620
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20994

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 17. maj 2016, 05:53

Jeg tænker mere at han måske burde have returneret varerne til dem han havde købt det af og så måske fået trukket det fra gælden og fået bare en brøkdel af goodwill fra kreditorerne
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
JoyNips
Indlæg: 12059
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33915

Re: Luksusfælden

Indlægaf JoyNips » 17. maj 2016, 08:11

Hunkat skrev:
BrightEyes skrev:Faldt lige over denne. Det er sgu ikke i orden hvis det er sandt. Hvem er det dog der får kick ud af at sende dødstrusler og grimme kommentarer til folk der har deltaget i Luksusfælden...
http://realityportalen.dk/rcarticle/luk ... r-kim-dag/


Altså, det er helt klart forkasteligt at true folk, især på baggrund af et tv-program.... men... det var sgu nok ikke fordi "han tør tale åbent om sin gæld".


Det er det helt sikkert ikke. Han har eddermame lavet meget lort i hesteverdenen...
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24994
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 17. maj 2016, 14:31

bare sådan til info så er der tilbud på de store Haribo poser i Superbrugsen, og de har også billig B&J is ;)
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4849
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 189
Likede indlæg: 6418

Re: Luksusfælden

Indlægaf Stars » 17. maj 2016, 16:23

Jeg kan anbefale ismesterens karamel-ispinde :savl:
Meny har dem i en æske med 4 for 20 kr, og så gør det jo heller ikke noget, at en æske udløser en ekstra rabatkupon. Jeg bliver nok nødt til at købe nogle flere, så rabatten til Randers Regnskov er hjemme :fløjt:
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?

Tilbage til "Film og TV"