Luksusfælden

Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Luksusfælden

Indlægaf Tibbler » 25. aug 2015, 19:00

Hunkat skrev:Oh, næste afsnit er noget med en økse som han kaster med så vidt jeg husker.
Det har vi set før, det ender ikke godt.


Campingvognen er måske nemmere at sælge med udluftningshuller :forvirret2:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 25. aug 2015, 19:06

2SHY skrev:Ej er det her I har gemt jer? :( Jeg synes der var så tomt på jubii


Der er jo intet der virker derovre, så nemmere her.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 25. aug 2015, 19:12

Wizzze skrev:
2SHY skrev:Ej er det her I har gemt jer? :( Jeg synes der var så tomt på jubii


Der er jo intet der virker derovre, så nemmere her.

Der er i hvert fald en del ting der hænger i bremsen.

Jeg kan så ikke finde ud af at få lavet et avatar der passer ind her :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: Luksusfælden

Indlægaf Pjeps » 25. aug 2015, 19:17

Nåh så fik jeg også set programmet, og nu vil jeg bruge resten af aftenen til at få rettet mine tæer ud igen :lol:

Mage til forkælet opførsel skal man lede længe efter, heldigvis gik det op for hende selv også til sidst.

Endte det med at forældrene betaler hele bryllupsgildet? Undtagen Mikes tøj ?
1
:ninja:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 25. aug 2015, 19:19

2SHY skrev:
Wizzze skrev:
2SHY skrev:Ej er det her I har gemt jer? :( Jeg synes der var så tomt på jubii


Der er jo intet der virker derovre, så nemmere her.

Der er i hvert fald en del ting der hænger i bremsen.

Jeg kan så ikke finde ud af at få lavet et avatar der passer ind her :(


viewtopic.php?f=30&t=17
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 25. aug 2015, 19:20

Wizzze skrev:
2SHY skrev:
Wizzze skrev:
2SHY skrev:Ej er det her I har gemt jer? :( Jeg synes der var så tomt på jubii


Der er jo intet der virker derovre, så nemmere her.

Der er i hvert fald en del ting der hænger i bremsen.

Jeg kan så ikke finde ud af at få lavet et avatar der passer ind her :(


viewtopic.php?f=30&t=17

Har lige været forbi, men tak :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 25. aug 2015, 19:27

Pjeps skrev:Nåh så fik jeg også set programmet, og nu vil jeg bruge resten af aftenen til at få rettet mine tæer ud igen :lol:

Mage til forkælet opførsel skal man lede længe efter, heldigvis gik det op for hende selv også til sidst.

Endte det med at forældrene betaler hele bryllupsgildet? Undtagen Mikes tøj ?


Mere eller mindre. Sagde de ikke i starten at forældrene betalte 75-80.000 af de 120k de snakkede om, så skulle de selv betale de resterende 40k, men det blev så droppet så de kun skulle finde til gommens tøj?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 28. aug 2015, 13:30

Kan vi ikke melde hende her til LF? :lol: Hun er da oplagt deltager.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/kvinde-skal-i-faengsel-for-212-togture-uden-billet/5705438

400 kr om måneden, så er hun færdig om 36 år hvis de ikke lægger renter på :stoned:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 30. aug 2015, 18:23

Her en lille uge senere er de sgu lige pinlige at høre på, "jeg kan godt lide bamsemaskiner" :tie:

Pengene kommer ind, men regningerne skal først betales lidt senere, og så bruger man pengene inden :8: :tie:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 31. aug 2015, 06:18

I morgen :tie:

"Tobias og Diana skal være forældre om et halvt år. Men Tobias nægter at dele noget som helst. Han erklærer, at de penge, han tjener, vil han have for sig selv. Hvis han vil fortsætte sit liv sådan, betyder det, at Diana ingenting har til sig selv og den lille ny. Så Tobias skal beslutte, om han vil fortsætte sit egotrip, eller om han vil leve op til sit økonomiske ansvar overfor sin nye familie. Samtidig er parrets økonomi hver især så dårlig, at eksperterne har svært ved at finde penge til kreditorerne. Diana og Tobias kan blive tvunget til at skille sig af med både bil og campingvogn. Men her bryder Tobias’ iltre temperament ud i lys luge, og da eksperterne besøger parret igen, er der hul i campingvognen. Et hul, Tobias ikke vil give en forklaring på. Diana kan dog kaste lys over mysteriet, og det er ikke for småbørn."
0
Do as I say! :whip:
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Luksusfælden

Indlægaf Akehurst2 » 31. aug 2015, 07:46

Det lyder som et afsnit, hvor man er nødt til at bide i en pude undervejs for ikke at blive helt hysterisk :tie:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 31. aug 2015, 07:52

Marott skrev:
Wizzze skrev:I morgen :tie:

"Tobias og Diana skal være forældre om et halvt år. Men Tobias nægter at dele noget som helst. Han erklærer, at de penge, han tjener, vil han have for sig selv. Hvis han vil fortsætte sit liv sådan, betyder det, at Diana ingenting har til sig selv og den lille ny. Så Tobias skal beslutte, om han vil fortsætte sit egotrip, eller om han vil leve op til sit økonomiske ansvar overfor sin nye familie. Samtidig er parrets økonomi hver især så dårlig, at eksperterne har svært ved at finde penge til kreditorerne. Diana og Tobias kan blive tvunget til at skille sig af med både bil og campingvogn. Men her bryder Tobias’ iltre temperament ud i lys luge, og da eksperterne besøger parret igen, er der hul i campingvognen. Et hul, Tobias ikke vil give en forklaring på. Diana kan dog kaste lys over mysteriet, og det er ikke for småbørn."



Der var engang en tråd på debatten, hvor en vordende mor havde samme problematik (øksekast undtaget), hvor den kommende far mente, at så kunne hun gå med aviser. Gad vide, hvad det egentlig endte med? :gruble:


Hør nu her, manden har afleveret klatten, hans job er gjort, så må hun sgu klare resten. Det kan jo ikke være meningen at han skal bruge tid og penge resten af livet på resultatet, der er jo computerspil der skal købes og spilles, eller bold der skal ses på tv'et, og tv'er er ikke billige!!!
:sarkasme:

Mon det er en eller anden form for benægtelse, ikke at ville indse at man skal være far? Hvis vi ikke forbereder noget eller bruger penge på at barnet er på vej, så kommer det nok ikke? :gruble:

Men hvem indleder et forhold med sådan en mand? Han har vel ikke pludselig ændret natur, da hun blev gravid? Mon ikke han er sådan en type som har været meget omtalt i tidligere nærig-tråde vi har haft? :gruble: altså nærig overfor andre, ikke ham selv, ellers ville han vel ikke ende i luksusfælden :D
0
Do as I say! :whip:
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Luksusfælden

Indlægaf Akehurst2 » 31. aug 2015, 10:26

Yvooonne skrev:Undskyld mig men det er vel forhåbentligt skuespillere de bruger der? Der findes ved ikke danske mænd i forhold, der mener at al indkomst holder man for sig selv, og at udgifterne til barnet påhviler moren?

Eller er vi ude i at hun har påtvunget ham et barn? Det andet kræver jo indlæggelse...


Som nævnt ovenfor er vi jo tidligere blevet præsenteret for sådan en sag på debatten, hvor faren åbenbart mente, at morens indtægtsnedgang under barsel var noget hun selv måtte ligge og rode med.

Og blandt par, der ikke har fællesøkonomi tror jeg bestemt ofte det sker, at der fx ikke overføres til kvindens pension for at kompensere for nedgangen under barsel. Så en situation, hvor manden skelner endnu mere skarpt og heller ikke vil supplere, når kvinden kommer på dagpenge er vel ikke utænkelig.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 31. aug 2015, 11:29

Yvooonne skrev:
Akehurst2 skrev:
Yvooonne skrev:Undskyld mig men det er vel forhåbentligt skuespillere de bruger der? Der findes ved ikke danske mænd i forhold, der mener at al indkomst holder man for sig selv, og at udgifterne til barnet påhviler moren?

Eller er vi ude i at hun har påtvunget ham et barn? Det andet kræver jo indlæggelse...


Som nævnt ovenfor er vi jo tidligere blevet præsenteret for sådan en sag på debatten, hvor faren åbenbart mente, at morens indtægtsnedgang under barsel var noget hun selv måtte ligge og rode med.

Og blandt par, der ikke har fællesøkonomi tror jeg bestemt ofte det sker, at der fx ikke overføres til kvindens pension for at kompensere for nedgangen under barsel. Så en situation, hvor manden skelner endnu mere skarpt og heller ikke vil supplere, når kvinden kommer på dagpenge er vel ikke utænkelig.




Ja, men det må også være opfundne situationer...













Mit hoved man ikke rumme andet - så langt ude mænd - og så langt ude kvinder der acceptere det (eller omvendt hvis det skulle gøre sig gældende)


Efter mange år på debatten, med den ene chokerende historie efter den anden, så er jeg bange for at måtte skuffe dig, der findes sådanne mennesker, faktisk flere end man skulle tro, eller også, så er det de samme personer der går igen :gruble: ligger I og knalder hinandens ex'er derude i debatland ? :devil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 31. aug 2015, 11:35

Marott skrev:
Yvooonne skrev:
Akehurst2 skrev:
Yvooonne skrev:Undskyld mig men det er vel forhåbentligt skuespillere de bruger der? Der findes ved ikke danske mænd i forhold, der mener at al indkomst holder man for sig selv, og at udgifterne til barnet påhviler moren?

Eller er vi ude i at hun har påtvunget ham et barn? Det andet kræver jo indlæggelse...


Som nævnt ovenfor er vi jo tidligere blevet præsenteret for sådan en sag på debatten, hvor faren åbenbart mente, at morens indtægtsnedgang under barsel var noget hun selv måtte ligge og rode med.

Og blandt par, der ikke har fællesøkonomi tror jeg bestemt ofte det sker, at der fx ikke overføres til kvindens pension for at kompensere for nedgangen under barsel. Så en situation, hvor manden skelner endnu mere skarpt og heller ikke vil supplere, når kvinden kommer på dagpenge er vel ikke utænkelig.




Ja, men det må også være opfundne situationer...






Mit hoved man ikke rumme andet - så langt ude mænd - og så langt ude kvinder der acceptere det (eller omvendt hvis det skulle gøre sig gældende)


De findes skam, men jeg tror også, at mange gange, så har kvinden ikke tænkt over fx manglende bidrag til pension, mens de barsler den.

I øvrigt så er man da bare en røv af en mand, hvis man ikke vil bidrage til indtægtsnedgang pga. barsel. Man må da håbe, at sådan en mand aldrig selv går ned i indtægt. :deer:


Det kan jeg altså ikke forstå du skriver, jeg synes han lyder som lidt af et fund :D
Og den innovative måde han løser konflikter på, er da bare :love:
Sådan et øksejonglerende miljø er da bare et perfekt sted at bringe en lille ny til verden, såå meget kærlighed ;)

:nej:
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Film og TV"