Luksusfælden

Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16110

Re: Luksusfælden

Indlægaf Urtekussen » 26. apr 2016, 18:36

Daine skrev:Seriøst. At hun gør det en gang eller to. Men konsekvent?


Det tror jeg der er mange der gør i Århus. Sådan husker jeg det, da jeg gik i skole der.
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Luksusfælden

Indlægaf Tibbler » 26. apr 2016, 18:37

2SHY skrev:Jeg har simpelthen lyst til at slukke. Hun er SÅ dum og blank at høre på! Selv Amalie har flere brikker at flytte med tilsyneladende :gisp:


Jeg bliver lidt nysgerrig på forældrenes rolle i det hele. Amalie har jo. efter min mening, haft et elendigt forbillede i sin mor.

Men her er der 2 søstre, som økonomisk er gået hver sin vej.
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Luksusfælden

Indlægaf icelady » 26. apr 2016, 18:37

Lull skrev:Det er vildt de er så forskellige de to søstre, med hvordan de åbenbart administrerer deres økonomi, når der kun er et års aldersforskel på dem

Mine to yngste, også med et år imellem, er lige så forskellige.

Datteren klatter sine penge væk...knægten er satme så påholdende, han nærmer sig nærig. :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
BrightEyes
Indlæg: 447
Tilmeldt: 8. sep 2015, 19:40
Kort karma: 4
Likede indlæg: 505

Re: Luksusfælden

Indlægaf BrightEyes » 26. apr 2016, 18:37

Jeg ved godt at hun er en meget umoden ung kvinde, men jeg kan altså heller ikke lade være med at tænke at hun godt nok ikke har fået meget økonomisk fornuft med i bagagen, når de på den måde skal stå og forklare hende at der kommer høje renter på kviklån samt hvordan en skattegæld opstår.

At søsteren sidder og både bebrejder hende at hun har megen gæld til familien samt bebrejder hende for at hun ikke lige lånte til en regning af mor og far, klinger også lidt hult synes jeg.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 26. apr 2016, 18:38

Urtekussen skrev:
Daine skrev:Seriøst. At hun gør det en gang eller to. Men konsekvent?


Det tror jeg der er mange der gør i Århus. Sådan husker jeg det, da jeg gik i skole der.


Virkelig? Er det stadig sådan, at man selv trækker billet bagerst i bussen? Det kan jeg huske det var engang, men jeg synes så også jeg oplevede kontroller tit.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 26. apr 2016, 18:38

Tibbler skrev:
2SHY skrev:Jeg har simpelthen lyst til at slukke. Hun er SÅ dum og blank at høre på! Selv Amalie har flere brikker at flytte med tilsyneladende :gisp:


Jeg bliver lidt nysgerrig på forældrenes rolle i det hele. Amalie har jo. efter min mening, haft et elendigt forbillede i sin mor.

Men her er der 2 søstre, som økonomisk er gået hver sin vej.

Ja det er virkelig bizart. Hvis der var større aldersforskel så kunne man måske forestille sig at den yngste var blevet forkælet i hoved og røv og derfor lærte de manøvrer hun forsøger sig med med dådyrøjne og spillen dum. For jeg tror faktisk hun gør sig endnu dummere end hun formodentlig er i håb om at der så kommer nogen og redder hendes røv
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Luksusfælden

Indlægaf OsCoccygis » 26. apr 2016, 18:40

Rosa Espinosa skrev:
Urtekussen skrev:
Daine skrev:Seriøst. At hun gør det en gang eller to. Men konsekvent?


Det tror jeg der er mange der gør i Århus. Sådan husker jeg det, da jeg gik i skole der.


Er det måske fordi I går ind bagerste i bussen (som nogen freaks :D ) og man derfor kan snyde, fordi man ikke skal forbi chaufføren?


Hovhov, automaten står faktisk midt i bussen (med enkelte undtagelser) :lol:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 26. apr 2016, 18:41

Urtekussen skrev:
Daine skrev:Seriøst. At hun gør det en gang eller to. Men konsekvent?


Det tror jeg der er mange der gør i Århus. Sådan husker jeg det, da jeg gik i skole der.


Der var et års tid hvor der praktisktalt ikke var nogle kontrolløre (de skiftede selvskab efter nogle af dem havde misbrugt cpr registeret eller noget i den dur) men havde svært ved at finde nye/nyt selvskab til at overtage. Nu er det scecuritas der står for det og de er meget grundigere. Jeg ser dem nok hver 3 gang jeg køre med bus.

Desværre er der mange der brokker sig over priserne for bussen og ikke køber billet.... også brokekr sig endnu mere når de fpår en bøde.

Jeg overhørte engang en dame fortælle nogle turister at de ikke behøvede købe billet (under kontrollør mangel perioden) fordi de jo ikek tjekkede og 20kr var så dyrt...
Gæt hvem der brokkede sig højlydt over det og ligefrem det at udbrede nasserøvs bus mennesker :fløjt:
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 26. apr 2016, 18:41

Daine skrev:
Urtekussen skrev:
Daine skrev:Seriøst. At hun gør det en gang eller to. Men konsekvent?


Det tror jeg der er mange der gør i Århus. Sådan husker jeg det, da jeg gik i skole der.


Virkelig? Er det stadig sådan, at man selv trækker billet bagerst i bussen? Det kan jeg huske det var engang, men jeg synes så også jeg oplevede kontroller tit.

Det gjorde man da jeg var med bussen dernede for et par år siden :) Men jeg gik så ind i midten og ikke bagerst. Jeg har opgivet at begå mig i de aarhusianske busser
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Luksusfælden

Indlægaf Tibbler » 26. apr 2016, 18:41

Daine skrev:
Urtekussen skrev:
Daine skrev:Seriøst. At hun gør det en gang eller to. Men konsekvent?


Det tror jeg der er mange der gør i Århus. Sådan husker jeg det, da jeg gik i skole der.


Virkelig? Er det stadig sådan, at man selv trækker billet bagerst i bussen? Det kan jeg huske det var engang, men jeg synes så også jeg oplevede kontroller tit.


Oftest midt i bussen, men ja. Man trækker selv billetten.

Jeg kan ikke erindre, at kontrollørerne har stået på, uden at der er mindst én, som ikke har billet.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 26. apr 2016, 18:42

Hvordan er det nu... er der kommet Rejsekort til Aarhus? :gruble:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 26. apr 2016, 18:42

Rosa Espinosa skrev:
Urtekussen skrev:
Daine skrev:Seriøst. At hun gør det en gang eller to. Men konsekvent?


Det tror jeg der er mange der gør i Århus. Sådan husker jeg det, da jeg gik i skole der.


Er det måske fordi I går ind bagerste i bussen (som nogen freaks :D ) og man derfor kan snyde, fordi man ikke skal forbi chaufføren?



Hey! De har lavet kaos i busserne ved at lave alle dørene til både ind og udgange og sætte rejsekorttingene ved alle døre men kun billet og klippekort tingen i midten.

Savner de gode gamle dage med ind i midten og ud i enderne
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Luksusfælden

Indlægaf Tibbler » 26. apr 2016, 18:42

2SHY skrev:Hvordan er det nu... er der kommet Rejsekort til Aarhus? :gruble:


Ja
1
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16110

Re: Luksusfælden

Indlægaf Urtekussen » 26. apr 2016, 18:42

Ja, fordi man går ind bagerst i bussen :-)

Der var i 2006-2009 Jeg kørte med bus dagligt og så næsten aldrig kontrollører
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 26. apr 2016, 18:43

ej, så fik vi lige uanmeldte gæster, det kan man sgu da ikke midt i Luksusfælden, hvad har vi misset??
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Film og TV"