Luksusfælden

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 1. mar 2016, 20:05

DetSorteCirkus skrev:Det mest tragikomiske er, at jeg fornylig hørte, at Fede Finn havde fyret hele sit band + sangerinden Maud pga. samarbejdsvanskeligheder og illoyal optræden.
Han skal da nok få kam til sit hår :tie:


http://www.bt.dk/musik/fede-finn-soeger ... paa-scenen
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. mar 2016, 20:07

Fru Sunshine skrev:Ja, han var helt desperat efter at samle et nyt band.


Det må være tidspresset, der har fået ham til at vælge Kathrine :panik:
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Luksusfælden

Indlægaf icelady » 1. mar 2016, 20:08

0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 1. mar 2016, 20:15

Hyggelig fætter næste gang :tie: Stakkels hende, hun bliver sovset ind i gæld :8:

"Pia og John, der bor i Kastbjerg ved Randers, har kendt hinanden i et år. I det år har Pia optaget stribevis af lån for at finansiere parrets forbrug. John står i RKI, så han har ikke kunnet bidrage til forbrugsfesten.
Johns mange kreditorer har resulteret i adskillige indkaldelser til fogedretten. Indkaldelser, som John er så fortørnet over, at han er blevet smidt ud af retten, da han kaldte dommeren for en "fornæret kælling". Luksusfældens eksperter, Carsten Linnemann og Jan Swyrtz, er derfor nødt til fra starten at gøre op med Johns fjendtlige indstilling til kreditorerne og sætter ham stævne i fogedretten, hvor han skal indse, at bliver nødt til at ændre holdning, hvis "Luksusfælden" skal kunne hjælpe ham.
De manglende betalinger til kreditorerne står i skarp kontrast til Pia og Johns forbrug. John har en motorcykel, fordi den får ham til at føle sig fri, parret bruger massive summer på fastfood, og så har de planer om at anskaffe sig en ekstra bil. Samtidig er John dybt ulykkelig over, at han ikke har haft råd til at opfylde sin søns brændende fødselsdagsønske: Et par sko, der blinker, når han går. Hvordan reagerer John, når han ser, hvordan pengene til sønnens fødselsdagsgave er blevet brugt på pizza, og er John villig til at opgive følelsen af frihed og skille sig af med motorcyklen?"
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 1. mar 2016, 20:17

FruDulle skrev:
ShuruQ skrev:
OsCoccygis skrev:Er det egentlig sket før at eksperterne har givet op? Mindes kun deltagere der er sprunget fra midt i det hele.


Det mener jeg ikke. Men mod dumhed kæmper selv guderne forgæves og det måtte jo komme. Hun var også en god kandidat til at være den første :tie:.


Var der ikek en epispde med en mand hvor det stod på en parkeringsplads og han var skide sur og så strandede den der?


Jo, var det ikke ham bageren der brugte datterens børneopsparing? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Luksusfælden

Indlægaf Frk. L » 1. mar 2016, 20:19

0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. mar 2016, 20:19

Wizzze skrev:Hyggelig fætter næste gang :tie: Stakkels hende, hun bliver sovset ind i gæld :8:

"Pia og John, der bor i Kastbjerg ved Randers, har kendt hinanden i et år. I det år har Pia optaget stribevis af lån for at finansiere parrets forbrug. John står i RKI, så han har ikke kunnet bidrage til forbrugsfesten.
Johns mange kreditorer har resulteret i adskillige indkaldelser til fogedretten. Indkaldelser, som John er så fortørnet over, at han er blevet smidt ud af retten, da han kaldte dommeren for en "fornæret kælling". Luksusfældens eksperter, Carsten Linnemann og Jan Swyrtz, er derfor nødt til fra starten at gøre op med Johns fjendtlige indstilling til kreditorerne og sætter ham stævne i fogedretten, hvor han skal indse, at bliver nødt til at ændre holdning, hvis "Luksusfælden" skal kunne hjælpe ham.
De manglende betalinger til kreditorerne står i skarp kontrast til Pia og Johns forbrug. John har en motorcykel, fordi den får ham til at føle sig fri, parret bruger massive summer på fastfood, og så har de planer om at anskaffe sig en ekstra bil. Samtidig er John dybt ulykkelig over, at han ikke har haft råd til at opfylde sin søns brændende fødselsdagsønske: Et par sko, der blinker, når han går. Hvordan reagerer John, når han ser, hvordan pengene til sønnens fødselsdagsgave er blevet brugt på pizza, og er John villig til at opgive følelsen af frihed og skille sig af med motorcyklen?"


Jeg må indrømme, at jeg ikke har ondt af partnere som hende.
Efter et års forhold er det ikke et must at have fælles økonomi, og hun har vel fra starten været klar over, hvordan manden har det med pengesager.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. mar 2016, 20:19

Wizzze skrev:Hyggelig fætter næste gang :tie: Stakkels hende, hun bliver sovset ind i gæld :8:

"Pia og John, der bor i Kastbjerg ved Randers, har kendt hinanden i et år. I det år har Pia optaget stribevis af lån for at finansiere parrets forbrug. John står i RKI, så han har ikke kunnet bidrage til forbrugsfesten.
Johns mange kreditorer har resulteret i adskillige indkaldelser til fogedretten. Indkaldelser, som John er så fortørnet over, at han er blevet smidt ud af retten, da han kaldte dommeren for en "fornæret kælling". Luksusfældens eksperter, Carsten Linnemann og Jan Swyrtz, er derfor nødt til fra starten at gøre op med Johns fjendtlige indstilling til kreditorerne og sætter ham stævne i fogedretten, hvor han skal indse, at bliver nødt til at ændre holdning, hvis "Luksusfælden" skal kunne hjælpe ham.
De manglende betalinger til kreditorerne står i skarp kontrast til Pia og Johns forbrug. John har en motorcykel, fordi den får ham til at føle sig fri, parret bruger massive summer på fastfood, og så har de planer om at anskaffe sig en ekstra bil. Samtidig er John dybt ulykkelig over, at han ikke har haft råd til at opfylde sin søns brændende fødselsdagsønske: Et par sko, der blinker, når han går. Hvordan reagerer John, når han ser, hvordan pengene til sønnens fødselsdagsgave er blevet brugt på pizza, og er John villig til at opgive følelsen af frihed og skille sig af med motorcyklen?"


Jeg må indrømme, at jeg ikke har ondt af partnere som hende.
Efter et års forhold er det ikke et must at have fælles økonomi, og hun har vel fra starten været klar over, hvordan manden har det med pengesager.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 1. mar 2016, 20:31

ShuruQ skrev:
Rosa Espinosa skrev:
ShuruQ skrev:
Rosa Espinosa skrev:


Det var da en underlig begrundelse fra hendes "veninde"?


Helt vildt. Så er spørgsmålet jo bare om det nu også var årsagen :gruble:.


Synes faktisk ikke at de personer der melder sig, at de skal skamme sig. De prøver at gøre noget ved deres problem (de fleste) og det skal de ikke straffes for.
Tænker også at der må lægge noget mere bagved fyringen.


Helt enig. Jeg synes jo netop også det er et råb om hjælp og for de flestes vedkommende et ønske om forbedring.


Nogen burde skamme sig, f.eks. det der lægepar for nogle år siden, de tjente helt vildt mange penge, men skyldte overalt
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. mar 2016, 20:45

Det vildeste ved det program er egentlig, at vi jo kun bliver præsenteret for de tilfælde, hvor man har erkendt problemet.
Der må også findes mennesker, som lever på samme måde uden at handle på det overhovedet.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 1. mar 2016, 22:24

Jeg undrer mig igen over at man kan spise 26 pizzaer om måneden :8: :badr: Jeg kan godt lide pizza men dælme ikke næsten dagligt
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Luksusfælden

Indlægaf mulledit » 2. mar 2016, 09:32

Wizzze skrev:Vi sidder og snakker om den grinende gås er en karakter hun spiller, for ikke at skulle se realiteterne i øjnene? :gruble:

Men hun er jo ikke en der er fanget på laveste kontanthjælp, hun har masser af muligheder, så hvorfor ignorere problemerne? :gruble:


Det er ikke en karakter, sådan har hun altid været.

Hun er vokset op i et meget kreativt og hippie agtigt miljø. Hun er heller ikke dum. Det er arv og miljø det der...

Har ikke set afsnittet, men det bliver jeg da nødt til...
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 2. mar 2016, 15:24

0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 6. mar 2016, 18:49

Er jeg den eneste der skal gense afsnittet lige om lidt? :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 6. mar 2016, 18:50

2SHY skrev:Er jeg den eneste der skal gense afsnittet lige om lidt? :genert:


Jeg vil gerne se med. Jeg var udenlands tirsdag men har læst tråden. Det lyder helt sindsygt.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Film og TV"