Luksusfælden

Brugeravatar
Santa
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2689

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 21. nov 2017, 19:54

Angelina skrev:
Santa skrev:På pension som 50-årig. Dream on, Girl.

Sagde de ikke 62?

Det var hans kærestes kommentar. ;)
0
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 65
Likede indlæg: 974

Indlægaf twinkle » 21. nov 2017, 19:54

Santa skrev:
twinkle skrev:[spoilerSeriøst. De kan spare ham for en halv million, men han spænder ben fordi han ikke vil sælge sin fucking bil til 40.000 kr.][/spoiler]

Nå, men fedt du skriver det.
Måske kunne det have ventet de to min?

Ja! Det var en tanketorsk. Derfor forsøgte jeg febrilsk at sætte spoilertag på, men det fuckede selvfølgelig helt op på min iPad :rulle:
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1255
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 12464

Indlægaf Daine » 21. nov 2017, 19:55

Seriøst ...
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 460
Likede indlæg: 7382

Indlægaf Angelina » 21. nov 2017, 19:56

twinkle skrev:
Santa skrev:
twinkle skrev:[spoilerSeriøst. De kan spare ham for en halv million, men han spænder ben fordi han ikke vil sælge sin fucking bil til 40.000 kr.][/spoiler]

Ja! Det var en tanketorsk. Derfor forsøgte jeg febrilsk at sætte spoilertag på, men det fuckede selvfølgelig helt op på min iPad :rulle:

Men det står jo allerede i opslaget om "næste gang" .. så de fleste af os havde jo læst det.
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Santa

Indlægaf Santa » 21. nov 2017, 19:56

Shady venner der....folk med 50.000 kr i kontanter uden varsel.
1
Brugeravatar
Santa

Indlægaf Santa » 21. nov 2017, 19:57

Angelina skrev:
twinkle skrev:
Santa skrev:

Men det står jo allerede i opslaget om "næste gang" .. så de fleste af os havde jo læst det.

Ikke mig.
0
Brugeravatar
Santa

Indlægaf Santa » 21. nov 2017, 19:58

Det er jeg altså ikke sikker på. At det kommer til at gå ham godt økonomisk.
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2170
Likede indlæg: 12894

Indlægaf Wizzze » 21. nov 2017, 19:58

Hvordan kom han op med bilen, hvis han ikke har kørekort? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1255
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 12464

Indlægaf Daine » 21. nov 2017, 20:00

Wizzze skrev:Hvordan kom han op med bilen, hvis han ikke har kørekort? :gruble:

Der var sikkert en "ven" der kørte ham ;)
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Angelina

Indlægaf Angelina » 21. nov 2017, 20:02

Daine skrev:
Wizzze skrev:Hvordan kom han op med bilen, hvis han ikke har kørekort? :gruble:

Der var sikkert en "ven" der kørte ham ;)

Tror klart også det var "en ven"
0
Brugeravatar
Angelina

Indlægaf Angelina » 21. nov 2017, 20:06

Wizzze skrev:Næste gang :tie:

"32-årige Brian fra København kan godt lide at have det rigtige udstyr – også selvom det er dyrt. Men al den luksus er snart fortid, for eksperterne Jan Swyrtz og Kenneth Hansen er på vej hjem til ham for at fortælle, at han skal sælge det hele. :klap:
Og Brian får brug for at sælge ud – han betaler nemlig ikke sine kreditorer, og gælden nærmer sig en million kroner. Men vil Brian sælge sine ting, og kan han få det for tingene, som han vil have?
Brian får hjælp af sin veninde Nataschia, der godt kan se, hvorfor Brian mangler penge til at betale af på sin gæld. Brian har nemlig en svaghed for spotvarer i Netto, og senest har han købt en pølsekoger, selvom han slet ikke kan lide pølser!
Da eksperterne vender tilbage efter en måned, bliver Brian vred og smækker med døren, da eksperterne giver ham et tilbud, som han ikke er tilfreds med. Men kan Kenneth Hansen og Jan Swyrtz løse konflikten, og ender de med at kunne give Brian den planlagte besparelse på over en halv million kroner?"

Brian & Nataschia, vores fordomme er allerede helt oppe og ringe :devil:

Som sagt, så er det jo ikke en spoiler når det har stået i beskrivelsen af programmet ...
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2170
Likede indlæg: 12894

Indlægaf Wizzze » 21. nov 2017, 20:13

Næste gang:
"Når Anette fra Herlufmagle er forelsket, lever hun et liv i sus og dus med forbrugslån, nye møbler og god mad. Men når forholdene ikke holder, står hun tilbage med regningen, der nu betyder, at hun er havnet i en økonomisk blindgyde. Anette er hårdt spændt for i hverdagen som singlemor med fem børn i alderen 1-17 år. Selvom Annette bruger de fleste af sine penge på regninger og mad, så kan hun ikke lade være med at forkæle sine børn med legetøj og kæledyr. Og nu er hun kommet bagud med en husleje, og vandregningen er ikke betalt. Om lidt skal hendes søn på studietur med skolen, men Anette mangler de 3000 kroner, den koster. Derfor er Luksusfældens eksperter Kenneth Hansen og Carsten Linnemann taget til Herlufmagle, for at finde ud af hvorfor Anette har brug for at optage lån og samtidig ikke kan betale alle sine udgifter. Men hvad sker der, når eksperterne opdager, at Anette har taget penge fra sine børns opsparinger for at finansiere sit forbrug? Og kan eksperterne overhovedet få Anette til at se fornuften i at spare på pengene?"

Det lyder som en ansvarlig forælder med styr på sagerne :tie:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 65
Likede indlæg: 974

Indlægaf twinkle » 21. nov 2017, 20:17

Wizzze skrev:Næste gang:
"Når Anette fra Herlufmagle er forelsket, lever hun et liv i sus og dus med forbrugslån, nye møbler og god mad. Men når forholdene ikke holder, står hun tilbage med regningen, der nu betyder, at hun er havnet i en økonomisk blindgyde. Anette er hårdt spændt for i hverdagen som singlemor med fem børn i alderen 1-17 år. Selvom Annette bruger de fleste af sine penge på regninger og mad, så kan hun ikke lade være med at forkæle sine børn med legetøj og kæledyr. Og nu er hun kommet bagud med en husleje, og vandregningen er ikke betalt. Om lidt skal hendes søn på studietur med skolen, men Anette mangler de 3000 kroner, den koster. Derfor er Luksusfældens eksperter Kenneth Hansen og Carsten Linnemann taget til Herlufmagle, for at finde ud af hvorfor Anette har brug for at optage lån og samtidig ikke kan betale alle sine udgifter. Men hvad sker der, når eksperterne opdager, at Anette har taget penge fra sine børns opsparinger for at finansiere sit forbrug? Og kan eksperterne overhovedet få Anette til at se fornuften i at spare på pengene?"

Det lyder som en ansvarlig forælder med styr på sagerne :tie:

Efter er meget vattet afsnit i dag, ser jeg frem til næste tirsdag :klap:
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 243
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 7371

Indlægaf Hunkat » 22. nov 2017, 05:40

Jeg ved godt børn er under værgemål når de er under 18 men der burde altså være en lov mod at tage penge der står på en konto i deres navn. Jeg synes faktisk ikke det er i orden.
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 243
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 7371

Indlægaf Hunkat » 22. nov 2017, 08:38

Nå, jeg måtte jo se med her til morgen (var i biffen i går for at undgå valget (jeg stemte på vejen) :D )

Er der nogen der kan forklare mig hvad det der mørke i toppen af ansigtet på kæresten (når hun har håret sat op) er? :gruble: Er det bare dårlig make-up?
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast

Tilbage til "Film og TV"