Luksusfælden

Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 1. nov 2016, 19:56

Santa skrev:
Persnikedy skrev:Havelædermøblerne er solgt, dejligt

Havelæder.


Et nyt ord for mig, tænker at det bliver meget anvendeligt fremover. Får mange ideer til hvordan det skal bruges.


Det virker bare som det mest upraktiske nogenside. Forestil dig lige at skulle placere måsen på varm læder som har stået i sommersolen i et apr timer, OG den sved som kan samle sig
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9554
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26703

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 1. nov 2016, 19:57

2SHY skrev:
Santa skrev:Folk, der udstiller deres uddannelseshue som dekoration i stuen.......jeg forstår det bare ikke.
Min var kun i brug de dage, hvor vi fejrede studentereksamen og så røg den ned i kasse i kælderen og i dag aner jeg ikke hvor den er. Forstår det bare ikke.

Min har også stået fremme :blush: Men godt nok ikke lige i stuen

Men vil du så ikke fortælle mig hvorfor?
Jeg synes hverken at den er pæn eller grim, men hvorfor udstille den? Det er ligesom dem, der udstiller sko....eller tasker?
Og det er altid kvinder. :gruble:
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 1. nov 2016, 19:57

Næste uge. er det en hoarder?
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21055

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 1. nov 2016, 19:58

Santa skrev:
2SHY skrev:
Santa skrev:Folk, der udstiller deres uddannelseshue som dekoration i stuen.......jeg forstår det bare ikke.
Min var kun i brug de dage, hvor vi fejrede studentereksamen og så røg den ned i kasse i kælderen og i dag aner jeg ikke hvor den er. Forstår det bare ikke.

Min har også stået fremme :blush: Men godt nok ikke lige i stuen

Men vil du så ikke fortælle mig hvorfor?
Jeg synes hverken at den er pæn eller grim, men hvorfor udstille den? Det er ligesom dem, der udstiller sko....eller tasker?
Og det er altid kvinder. :gruble:

For mig var det nok bare det der... det var det største jeg havde præsteret på det tidspunkt. Jeg var stolt af at have klaret det og var blevet den første student i familien. For nogle er det ingenting og det er måske heller ikke det store for mig mere, men dengang var det
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9554
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26703

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 1. nov 2016, 19:59

Persnikedy skrev:
Santa skrev:
Persnikedy skrev:Havelædermøblerne er solgt, dejligt

Havelæder.


Et nyt ord for mig, tænker at det bliver meget anvendeligt fremover. Får mange ideer til hvordan det skal bruges.


Det virker bare som det mest upraktiske nogenside. Forestil dig lige at skulle placere måsen på varm læder som har stået i sommersolen i et apr timer, OG den sved som kan samle sig

Ja, det er et mærkeligt valg. :D

Men ordet havelæder er jeg altså fan af! :slem:
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21055

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 1. nov 2016, 19:59

Det var en lidt kedelig omgang. Jeg synes det er ved at være længe siden jeg har været forarget :(
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9554
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26703

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 1. nov 2016, 19:59

MaybeBaby skrev:Det er ligefør jeg glæder mig til at se Mette i næste uge i LF Og Carsten er altid god specielt når han træder i karakter. Det lover allerrede godt for næste uge :danse:.

Ja, spol frem til næste uge, tak.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36802

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 1. nov 2016, 20:00

Persnikedy skrev:Næste uge. er det en hoarder?

Det er ihf en med hoarder-tendenser. Det med kummefrysere fyldt med mad har jeg en faster (og en nu afdød) farmor der også praktiserer/ede, det er skræmmende for maden længst nede var/er mange mange år for gammelt.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9554
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26703

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 1. nov 2016, 20:03

2SHY skrev:
Santa skrev:
2SHY skrev:
Santa skrev:Folk, der udstiller deres uddannelseshue som dekoration i stuen.......jeg forstår det bare ikke.
Min var kun i brug de dage, hvor vi fejrede studentereksamen og så røg den ned i kasse i kælderen og i dag aner jeg ikke hvor den er. Forstår det bare ikke.

Min har også stået fremme :blush: Men godt nok ikke lige i stuen

Men vil du så ikke fortælle mig hvorfor?
Jeg synes hverken at den er pæn eller grim, men hvorfor udstille den? Det er ligesom dem, der udstiller sko....eller tasker?
Og det er altid kvinder. :gruble:

For mig var det nok bare det der... det var det største jeg havde præsteret på det tidspunkt. Jeg var stolt af at have klaret det og var blevet den første student i familien. For nogle er det ingenting og det er måske heller ikke det store for mig mere, men dengang var det


Ok, tak.
Jeg er osse den første student i min familie, men lagde nok bare ikke de følelser i huen. Tror at min mor var mere glad for den :klap:
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. nov 2016, 20:58

Jeg havde lige "Kniven for struben" kørende, og der var der til gengæld forargelsesguf :klap:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 1. nov 2016, 21:55

Nope vi sidder bare i et Outlet i USA, og gør vores bidrag til at ende i programmet :D

Var det godt?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Flisseline
Indlæg: 414
Tilmeldt: 23. jan 2016, 07:44
Kort karma: 38
Likede indlæg: 671

Re: Luksusfælden

Indlægaf Flisseline » 2. nov 2016, 06:09

Sjovt, jeg er åbenbart helt uenig med jer herinde! Så afsnittet i går og var bare så glad for Louise. Jeg synes det er rart at hun taler pænt og ordentligt til deltagerne uden at skulle lyde så megastreng hele tiden. Hun smiler også engang imellem uden at det ser nedladende ud. Det gør Mette fx aldrig.

Og så var det rart at se to personer som rent faktisk tog rådene til sig. Jeg tror på at de finder ud af det.

Men synes I ikke de havde lige lovligt travlt med deres liv? 23 år, sammen i otte måneder og travlt med bryllup og barn nummer to?
3
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 8. nov 2016, 12:02

I aften:

Tina vil have en mand med styr på økonomien: Er selv registreret 9 gange i RKI
Tinas kæreste, Preben, kendte hverken til besøg fra fogeden eller de mange registreringer i RKI, selvom parret bor sammen.

I den lille by Randerup i Sønderjylland bor Tina og Preben, der har været kærester i 3 år. Da parret først mødte hinanden gjorde Tina Preben opmærksom på, at hun ville have en mand, der havde økonomien i orden. Der var bare lige noget, hun i samme sammenhæng glemte at fortælle om sig selv:

Gennem Tina og Prebens forhold har Tina bevidst undladt at indvie Preben i sin egen økonomi. Hun har hverken nævnt det uhyggeligt høje tal af RKI-registreringer eller de adskillige besøg fra fogeden, som - til Tinas held - har fundet sted, når Preben ikke har været hjemme.

Da eksperterne ser Tinas økonomi igennem, støder de ovenikøbet på endnu en stor udgift i det tårnhøje månedsbudget, som Preben ikke kender til - en udgift som eksperterne SLET ikke begriber, at Tina kan lade stå til...



Det lover da godt for i aften. Jeg har købt napoleons hatte til formålet :-D
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 8. nov 2016, 12:27

Persnikedy skrev:I aften:

Tina vil have en mand med styr på økonomien: Er selv registreret 9 gange i RKI
Tinas kæreste, Preben, kendte hverken til besøg fra fogeden eller de mange registreringer i RKI, selvom parret bor sammen.

I den lille by Randerup i Sønderjylland bor Tina og Preben, der har været kærester i 3 år. Da parret først mødte hinanden gjorde Tina Preben opmærksom på, at hun ville have en mand, der havde økonomien i orden. Der var bare lige noget, hun i samme sammenhæng glemte at fortælle om sig selv:

Gennem Tina og Prebens forhold har Tina bevidst undladt at indvie Preben i sin egen økonomi. Hun har hverken nævnt det uhyggeligt høje tal af RKI-registreringer eller de adskillige besøg fra fogeden, som - til Tinas held - har fundet sted, når Preben ikke har været hjemme.

Da eksperterne ser Tinas økonomi igennem, støder de ovenikøbet på endnu en stor udgift i det tårnhøje månedsbudget, som Preben ikke kender til - en udgift som eksperterne SLET ikke begriber, at Tina kan lade stå til...



Det lover da godt for i aften. Jeg har købt napoleons hatte til formålet :-D



Lidt mere info, og O M G :8: !

"I den lille landsby Randerup i Sønderjylland hænger fortielserne som en dyne over Tina og Prebens forhold. For selvom de bor sammen og har været kærester i tre år, nægter Tina at indvie Preben i sin økonomi. Han har ofte spurgt til økonomien, men det ender altid i et skænderi. Imens sørger Tina for at skjule indkaldelserne til fogedretten, samtidig med at hun undgår, at Preben finder ud af nøjagtig, hvor mange penge hun hver måned poster i sin 19-årige datter, fordi hun er bange for at sige nej til hende.
Parret elsker at handle i grænsebutikker, men de er ude af stand til at lægge en plan for indkøbene. Da eksperterne møder parret, har de tre kummefrysere fyldt til randen med mad, som de ikke spiser. I stedet køber de fastfood.
Eksperterne, Mette Reissmann og Carsten Linnemann, gør det hurtigt klart for parret, at hvis de skal kunne hjælpe dem, må Tina være ærlig overfor Preben og lægge alle de økonomiske hemmeligheder frem. Tina bekender, at hun bruger 3000 hver eneste måned på sin datter. Hun betaler nemlig både hendes cigaretter, hendes bil og hendes løbende behov for kontanter. Men da eksperterne dykker ned i Tinas konti, viser det sig, at beløbet er langt højere. Et beløb, der blot bidrager til parrets overforbrug, som bliver finansieret af Prebens kassekredit, der på blot et år er vokset fra 0 til 50.000 kroner.
Hvordan reagerer Preben, da han opdager, hvor massive Tinas fortielser har været? Og kan Tina tackle datterens vrede, hvis hun smækker pengekassen i for ikke at ligge Prebens kassekredit yderligere til last?"

Vi vil prøve at se om vi kan nå at være med, men har et stramt skema her til formiddag.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 8. nov 2016, 12:48

Wizzze skrev:.



Hvad er så det rigtige 'Murican election day/luksusfælden slik?
Vi må jo udnytte at i er vores "udenlands-luksus-korrespondenter" lige nu :-D
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Film og TV"