Luksusfælden

Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Luksusfælden

Indlægaf icelady » 4. dec 2016, 19:47

Hun har lavet en megalang opdatering på sin FB.....

https://www.facebook.com/jill.pedersen.16?ref=br_rs


Gab gab gab..


Hej alle sammen! Lang besked i vente
Som nogle af jer ved eller har set eller hørt
Så er jeg og Ronni med i Luksusfælden.
Vi valgte at tilmelde os da vi begge 2 følte for at få en form for rådgivning og et overblik over vores økonomi.
Vi blev udtaget og derfra så gik det stærkt.
Det skal lige siges at både Ronni og jeg er på ingen måder bange for at erkende at vi sidder stramt og at vi begge 2 har gæld men når der bliver løget om hvor meget der er brugt og hvor meget man skylder osv. så ender vi ud med at have et problem fordi de skal have et godt program og en masse omtale!,
Så bliver vi sku RASENDE.
Optagelserne gik igang dag fra dag.
Og det var bestemt ikke en dans på røde roser. Det var utroligt hårdt at være med hårdere end nogen overhovedet kan forestille sig... vi gik ind i det sammen som et par med håb og tro om at det var som man så det på tv, at man fik en ærlig hjælp selvom det kunne være hårdt at høre fra to eksperter som man ikke kendte..
Men det viste sig langtfra at være ÆRLIGT
Det afsnit i får lov til at se er så manipuleret så det er til at kaste op over.
Igennem hele programmet er der klippet og manipuleret så meget med det hele at det ligner at Ronni og jeg er komplet idioter for at sige det mildt! Det hele er klippet til deres fordel!!
Gentagne gange Hvor der under optagelser har været diskussioner imellem Ronni og jeg imod eksperterne hvor de har ment at penge er brugt sådan og sådan og vi så har valgt at sige det passer ikke. Er blevet klippet ud, alle steder hvor vi forsvare os selv og forklare hvordan tingene hænger sammen er klippet af TV3 så det hele vejen igennem virker som om at hverken jeg eller Ronni lytter til dem!
Første del i programmet der bryder jeg sammen da Carsten presser mig så voldsomt og siger til mig at det er min skyld at Ronni på et tidspunkt havde en episode med hans sukkersyge hvor han falder om hjemme i lejligheden.. det har de så også valgt at klippe ud og istedet så klippet det sammen til at Carsten er så sød ved mig og følger efter mig, for lige at se og høre om alt er okay? Men det får i bare ikke lov til at se. Derudover
spøger han ind til min bil og spørg om det virkelig er nødvendigt at jeg har en?
Hvor jeg svare først og fremmest bruger jeg min bil på arbejde MEN mest af alt til at kunne komme ud til min familie og til sygehus besøg grundet meget sygdom i min familie... igen så klipper de i det og får det til at lyde som om at jeg arrogant bare siger ja, jeg bruger min bil til arbejde...
Jeg sælger min bil da de ber mig om det. Og vælger derefter at bruge pengene på at betale både min og ronni's misligholdt gæld ud! Det får de igen ikke sagt i programmet men vælger istedet for at klippe det sammen til at jeg har brugt alle pengene på shopping! Med ordene at jeg ingen sans for økonomi har!!! Flere gange hvor Ronni bliver så tosset og skælder ud er at de under optagelserne presser os så grovt med at bruge personlige ting imod os såsom, at jeg er den dummeste datter til min egen mor og hvor måtte hun da skamme sig hvis hun så budget tavlen. Og Ronni er en kæmpe løgner over mig. Osv osv. igen klipper de det sammen til at det i får lov til at se er at Ronni brænder sammen og bliver sur fordi han ikke kan klare at få modstand!
Og at jeg ingenting har at sige.
Hvilket igen er løgn. Men guf for tv'et...
For det giver jo langt bedre seere.
Både Ronni og jeg er så skuffet og rasende at sådan noget bliver gjort.
At snyde og røvrende folk så meget det fatter vi ikke, det er direkte modbydeligt at udstille folk på den måde..
så til jer der har set programmet i kan jo danne jeres ejet indtryk. Men både Ronni og jeg ville gerne ha lov til at forsvare os selv. Og fortælle vores side af historien. Der vil komme et interview med pressen hvor vi også fortæller hvor stor en løgn vores afsnit er. Som kan læses også,
Da Vi idag har været i dialog med dem.
Vi har i den grad fortrudt at være med i Luksusfælden.
Så til alle jer der har set programmet
Nu ved i hvordan det hænger sammen.
Så hverken Ronni eller jeg bagefter skal svare på alt for mange beskeder og spørgsmål. For det orker vi ikke.
Vi håber at i bruger jeres sunde fornuft
Og tænker på hvordan i hver især kender Ronni og jeg. Istedet for at stole på det afsnit i har set!!
Skulle du/i brænde inde med et enkelt spørgsmål så smid det i kommentar feltet.
Tak fordi du/i gav jer tiden til at læse beskeden her...
OPSLAGET MÅ MEGET GERNE DELES
SÅ VI KAN FÅ SANDHEDEN UD! DEL DEL
Også lige et stort tak til alle jer der har valgt at støtte os/forsvare os på de forskellige presse sider på Facebook.
Det varmer at vide at man har sine sande venner og familie medlemmer derude.
I ved selv hvem i er.
De bedste hilsner Ronni og Jill... ❤️
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 4. dec 2016, 19:51

Altså, vi er på sæson... 17, ik? Så der er små 200 afsnit man kan se hvis man ikke lige ved hvad man har skrevet sig op til...

I guder :rulle:
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 6. dec 2016, 10:52

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 6. dec 2016, 11:19


Julekalender, selvfølgelig? Og lige bagefter kommer der Tror du på julemanden 2, på kanal 5 :love: Det bliver en skøn aften!







:devil:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 6. dec 2016, 15:53

http://www.bt.dk/film-og-tv/eksperter-i ... shopper-fo

Jeg kan vist godt købe lidt aftensnacks med hjem på vejen lyder det til, af den bløde slags, så det ikke udvikler sig til kasteskyts :tie:

Gravid, ryger, drikker energidrik for store beløb OG shopper, måske skal vi endelig se et kort blive klippet over igen, og nogen få spærret deres adgang til internet? :gruble:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 6. dec 2016, 15:57

" Jeg håbede lidt at han ikke fik det at vide" :tie:


Ej men :lol:

det er da vist godt at min snack er æbleskiver
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Luksusfælden

Indlægaf Ficus » 6. dec 2016, 15:59

Shit :ad!: Er det mærkeligt at glæde sig meget til at høre deres dårlige undskyldninger?
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 6. dec 2016, 16:20

Åh det er lige hvad jeg trænger til efter en hård dag på arbejdet

Edit:
Jeg sidder og genser den med det unge par der blev smidt ud af deres lejlighed. Shit hvor er de blanke, jamen de er jo helt væk fra kanten! De læser breve fra deres familie og så siger hun guhjælpemig "jeg vidste slet ikke de havde det sådan" ?!!

De er blevet smidt ud "jamen vi håbede nok det vil gå væk"

The fuck!?!
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 6. dec 2016, 17:50

Åh jeg ville ønske jeg havde noget slik i huset ud over Mentos :( Jeg har virkelig lyst til at voldsnacke. Jeg er simpelthen så smadret efter først at være kommet hjem efter kl 18
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 6. dec 2016, 18:21

Min ven er med igen idag. Han ligger allerede klar i fodenden af sengen :-D
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 6. dec 2016, 18:35

Mit humør er som en rutchebane lige pt., så enten sidder jeg og småfniser ukontrollabelt under hele programmet eller også sidder jeg og tuder, mest sandsynligt i raseri over at nogen opfører sig så idiotisk :rulle:

Men jeg har købt en pose popcorn og så vil jeg varme noget kakao og proppe mini marshmellows i, det har jeg ikke smagt før. Og så har jeg trukket en nissehue langt ned over ørerne, en nissehue hjælper ALTID!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Luksusfælden

Indlægaf Oveditlevsen » 6. dec 2016, 18:40

Går værterne ikke noget hårdere til deltagerne i denne sæson end de tidligere har gjort? :gruble:
Eller er det deltagerne der kører det op i det leje?
Det er næsten ikke til at holde ud at se på :rulle:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 6. dec 2016, 18:57

Oveditlevsen skrev:Går værterne ikke noget hårdere til deltagerne i denne sæson end de tidligere har gjort? :gruble:
Eller er det deltagerne der kører det op i det leje?
Det er næsten ikke til at holde ud at se på :rulle:


Sidste gang var Mette ihvertfald knotten fra start af, men vi kender jo ikke forhistorien, der er sikkert par der er svære at nå ind til, mens andre er mere klar på at modtage hjælp, det gør nok også en del. hvis man føler man spilder sin tid, så er man nok lidt mere negativ :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 6. dec 2016, 18:58

Vi har lige munden fulde af æbleskiver men er med
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 6. dec 2016, 18:58

Daine skrev:Mit humør er som en rutchebane lige pt., så enten sidder jeg og småfniser ukontrollabelt under hele programmet eller også sidder jeg og tuder, mest sandsynligt i raseri over at nogen opfører sig så idiotisk :rulle:

Men jeg har købt en pose popcorn og så vil jeg varme noget kakao og proppe mini marshmellows i, det har jeg ikke smagt før. Og så har jeg trukket en nissehue langt ned over ørerne, en nissehue hjælper ALTID!

Nissehue :rock:

image.jpeg
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Film og TV"