Luksusfælden

Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 24. okt 2017, 18:56

Det var en god gave
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 24. okt 2017, 18:56

Santa skrev:
Persnikedy skrev:Det er da en gave fra familien... 70.000kr i minus

Gad vide hvad den ansvarlige søster så får?


god karma
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 24. okt 2017, 18:59

Holy..... fucking..... what the fuck! (næste gang)
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 24. okt 2017, 19:00

Persnikedy skrev:
Santa skrev:
Persnikedy skrev:Det er da en gave fra familien... 70.000kr i minus

Gad vide hvad den ansvarlige søster så får?


god karma

Det er bare fordi jeg var den ansvarlige søster hele min barndom....mine forældre behandlede os lige, men ikke min mormor, der konstant belønnede min søster for at "rette op", men ikke mig, for der var jo ikke noget at rette op på. Irriterende.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 24. okt 2017, 19:14

Det kan da ikke være s læmge siden de optog da de nævner i opfølgningen at hun har termin om 14 dage og mener da de nævnte at det også var lige om snart hun skulle føde i programmet..

https://www.bt.dk/film-og-tv/luksusfael ... -det-i-dag

Men godt at høre at et går godt
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59512

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. okt 2017, 19:43

Jeg faldt i søvn :whine:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 25. okt 2017, 05:55

LadyFox skrev:Men hvad så om et år, når hun får det halve igen, så holder budgettet jo ikke længere?


Så finder hun nok en at lave nummer 3 med. :gruble:
Vi undrede os godt nok over at der var så stor en stigning i indkomst i forbindelse med at hun gik på barsel, så kan man måske godt forstå at nogen ser graviditet og barsel som en slags "karriere"

Var vi i øvrigt de eneste der undrede sig over så forskellige de 2 søstre var? den ene høj, den anden lav, og hvad lavede hende søsteren egentlig, ud over det huslige, det virkede ikke som om hun gik på arbejde :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 25. okt 2017, 06:02

Hunkat skrev:Holy..... fucking..... what the fuck! (næste gang)


Næste gang:

"I Slagelse har Andy bragt en milliongæld ind i forholdet til sin nye kæreste Marlene, der netop har født parrets første fælles barn. Indtil nu har Marlene lært at leve med, at Andy ikke betaler af på gælden, fordi han ikke kan finde hoved og hale i det.
Men da Luksusfældens eksperter Carsten Linnemann og Mette Reissmann fortæller Marlene, at hun kommer til at leve på en sten resten af sit liv med Andy, hvis de nogensinde skal blive gældfri, kommer hun under et gevaldigt pres. Babylykken og kærligheden bliver afløst af usikkerhed, tvivl og frygt for fremtiden. Andy fortæller ofte sine kreditorer, at han ikke har råd til at afdrage på sin gæld. Men da eksperterne har gennemgået hans økonomi, er de ikke enige. Samtidig viser det sig, at Andy ikke er den eneste, der har et skødesløst forhold til penge – for Marlene kan også godt lide at forkæle sig selv med dyre gaver.
Eksperterne har brug for at vide, om parret vælger at løse den store gældskrise sammen eller hver for sig, før de kan lægge et budget for parret. Men er Marlene klar til at give afkald på sine økonomiske privilegier for at gøre Andy gældfri? Og hvordan reagerer parret, da Luksusfældens eksperter nævner ordet gældssanering for dem?"
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 25. okt 2017, 07:01

Wizzze skrev:
LadyFox skrev:Men hvad så om et år, når hun får det halve igen, så holder budgettet jo ikke længere?


Så finder hun nok en at lave nummer 3 med. :gruble:
Vi undrede os godt nok over at der var så stor en stigning i indkomst i forbindelse med at hun gik på barsel, så kan man måske godt forstå at nogen ser graviditet og barsel som en slags "karriere"

Var vi i øvrigt de eneste der undrede sig over så forskellige de 2 søstre var? den ene høj, den anden lav, og hvad lavede hende søsteren egentlig, ud over det huslige, det virkede ikke som om hun gik på arbejde :gruble:



Det er det samme med mig og min søster. Hun er 180, jeg er 170. Også elsker hun at gå i højehæle så hun er gerne 20 cm højer end mig. Når vi forsøger på at tage en selfie er det bunden af mit hoved og toppen af hendes der mangler. Hun går konsekvent 4-5 meter foran mig fordi hendes skridt er så meget længere. Vi ligner lidt Gø og Gokke :tie:
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 25. okt 2017, 07:03

Wizzze skrev:
Hunkat skrev:Holy..... fucking..... what the fuck! (næste gang)


Næste gang:

"I Slagelse har Andy bragt en milliongæld ind i forholdet til sin nye kæreste Marlene, der netop har født parrets første fælles barn. Indtil nu har Marlene lært at leve med, at Andy ikke betaler af på gælden, fordi han ikke kan finde hoved og hale i det.
Men da Luksusfældens eksperter Carsten Linnemann og Mette Reissmann fortæller Marlene, at hun kommer til at leve på en sten resten af sit liv med Andy, hvis de nogensinde skal blive gældfri, kommer hun under et gevaldigt pres. Babylykken og kærligheden bliver afløst af usikkerhed, tvivl og frygt for fremtiden. Andy fortæller ofte sine kreditorer, at han ikke har råd til at afdrage på sin gæld. Men da eksperterne har gennemgået hans økonomi, er de ikke enige. Samtidig viser det sig, at Andy ikke er den eneste, der har et skødesløst forhold til penge – for Marlene kan også godt lide at forkæle sig selv med dyre gaver.
Eksperterne har brug for at vide, om parret vælger at løse den store gældskrise sammen eller hver for sig, før de kan lægge et budget for parret. Men er Marlene klar til at give afkald på sine økonomiske privilegier for at gøre Andy gældfri? Og hvordan reagerer parret, da Luksusfældens eksperter nævner ordet gældssanering for dem?"


Jeg måtte pause billedet af tavlen fra næste gang for at tælle op hvor mange penge der ligger på den. Det er mange kan jeg afslører. Og ca. 1/3 ligger på misligeholdt gæld :gisp:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 31. okt 2017, 12:45

Jeg behøver ikke gøre opmærksom på at det er tirsdag i dag, vel? :D
Og at I skal huske at fylde lageret op med slik og snold. Men lige i dag, med halloween, er det vel ikke et problem? :-D
Husk nu ikke at spise alt ungernes slik :evil:

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 31. okt 2017, 13:18

Wizzze skrev:Jeg behøver ikke gøre opmærksom på at det er tirsdag i dag, vel? :D
Og at I skal huske at fylde lageret op med slik og snold. Men lige i dag, med halloween, er det vel ikke et problem? :-D
Husk nu ikke at spise alt ungernes slik :evil:


Jeg har masser af kiwifrugt, som jeg ved Gud har tænkt med at æde selv :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 31. okt 2017, 15:54

Jeg har brugt alt for mange penge idag, og spist en sen kæmpe frokost på en cafe.... Det er jo tirsdag :-D

Jeg har også forhøjet indbetalingen på min pension så lidt velvilje må jeg da vinde ind ved eksperterne igen.

Hvis jeg får fundet noget appetit frem igen så har jeg rittersport med pebermynte og en med brownie, og dertil ananas juice
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 31. okt 2017, 16:57

https://www.bt.dk/film-og-tv/andy-skyld ... solen-ikke

Arbejder for meget til at tage sig af sin økonomi? Den var alligevel ny
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Luksusfælden

Indlægaf DenBruneMunk » 31. okt 2017, 17:33

Persnikedy skrev:https://www.bt.dk/film-og-tv/andy-skylder-over-to-mio.-kroner-kreditorerne-kan-mig-rende-hvor-solen-ikke

Arbejder for meget til at tage sig af sin økonomi? Den var alligevel ny

Hvorfor medvirke i det program , hvis man ikke vil betale sin gæld er, pointen er jo med programmet at man går igang eller fortsætter og ens økonomi optimeres til formålet.

Hvis han arbejder så meget, så kan man også tænke over hvor han fandt tid til at medvirke i dette program?
1

Tilbage til "Film og TV"