Luksusfælden

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 23. aug 2016, 18:46

Åh bare min bærbar holder skansen frem for at genstarte hele tiden :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Luksusfælden

Indlægaf sortkaffe » 23. aug 2016, 19:27

Wizzze skrev:Noget at "glæde" sig til? :tie:

"For otte år siden fik 36-årige Linda fra Gudme gældssanering. Og nu er den gal igen. Hendes forbrug er endnu en gang løbet løbsk, og nu har hun bedt Luksusfælden om hjælp til at få styr på den voksende gæld. Linda er mor til to børn, den yngste har hun med kæresten Kenneth, som hun dog ikke bor sammen med. Linda er nemlig flyttet ud af hans hus, da hun synes, det er i for dårlig stand. Kenneths store håb er, at de to kan flytte sammen igen. Linda er ulykkelig over, at hun ikke har råd til at give sine børn det, hun drømmer om, fordi økonomien er så stram. Men Carsten Linnemann behøver dog ikke at kaste mange blik på Lindas konto for at konstatere, at hun alene det sidste år har brugt 20.000 kroner udelukkende på fornøjelser. Når der er ikke er flere penge, låner hun blandt andet af Kenneth, der har finansieret indskud til hendes nuværende bolig og en hest, som hun dog forærede væk igen, da hun ikke syntes, hun havde råd til have den. Da eksperterne, Carsten Linnemann og Jan Swyrtz pointerer, at Linda administrerer sin økonomi som et barn, udvandrer hun fra regnskabstavlen. Den mest oplagte løsning for at få Lindas økonomi på ret kurs er, at hun flytter tilbage i Kenneths hus. Men det kræver en renovering, der koster 50.000. Og har Kenneth fået nok af at finansiere Lindas liv, eller vil han ofre sin elskede, gamle 2CV for at få råd til de forbedringer, Linda kræver af huset for at ville flytte tilbage?"

Håber han beholder bilen,..ellers vil jeg gerne købe den meget meget billigt :lol:
0
MissHelenaVon
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. nov 2015, 00:07
Kort karma: 25
Likede indlæg: 338

Re: Luksusfælden

Indlægaf MissHelenaVon » 24. aug 2016, 08:32

1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 24. aug 2016, 10:14

MissHelenaVon skrev:http://realityportalen.dk/rcarticle/afsloering-populaer-luksusfaelden-ekspert-siger-stop/


"Men Louise Frost, der tidligere har været ekspert på programmet, vender tilbage og tager en ny tørn sammen med Mette Reissmann, Carsten Linnemann og Jan Swyrtz." :klap: :banan: :clap:

Den skrappe dame er tilbage :dåne:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 24. aug 2016, 10:19

Dame-duo. Det skal nok bliver godt :D
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
BrightEyes
Indlæg: 447
Tilmeldt: 8. sep 2015, 19:40
Kort karma: 4
Likede indlæg: 505

Re: Luksusfælden

Indlægaf BrightEyes » 29. aug 2016, 18:51

Sidder lige og ser det nye afsnit af Robinson Ekspeditionen og er 99,9% sikker på at en tidligere Luksusfælden-deltager er med, så man kunne jo næsten håbe på at han vandt de 500.000 :D
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 29. aug 2016, 19:01

Jeg sidder lidt og tænker, kan man melde nogen anonymt til Luksusfælden? Jeg overvejer lidt, om ikke man skulle melde SKAT til programmet. Jeg er selvfølgelig godt klar over, at de skal bruge en række programmer til at komme til bunds i det (måske en hel sæson?), men altså ... SIKKE en forbrugstavle de ville kunne lave :love:
8
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 30. aug 2016, 08:05

Det er tirsdag, men ikke hvilken som helst tirsdag!
Der tirsdagen hvor Luksusfælden starter igen!! :banan: :klap:

Så husk i aften foregår livet i sofaen foran fjerneren eller ´puteren eller hvor du nu ser med. Og så er det igen tilladt at tirsdags slikke :-D

http://www.tv3.dk/luksusfaelden/linda-f ... t-den-igen

http://www.tv3.dk/luksusfaelden/luksusf ... -ikke-mere
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 30. aug 2016, 14:32

Så er der kun 3 1/2 time tilbage! Husk at få købt lidt snask af den ene eller anden art :)

Der er også stadig tid til at gå shopamok med dankortet, så man rigtig kan sidde og nikke genkendende til tingene i aften. Jeg kunne feks godt bruge et tip til, hvordan jeg undgår at shoppe hver måned på CDON ... :genert:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 30. aug 2016, 14:47

Daine skrev:Så er der kun 3 1/2 time tilbage! Husk at få købt lidt snask af den ene eller anden art :)

Der er også stadig tid til at gå shopamok med dankortet, så man rigtig kan sidde og nikke genkendende til tingene i aften. Jeg kunne feks godt bruge et tip til, hvordan jeg undgår at shoppe hver måned på CDON ... :genert:


Klippe kortet?? Det er sååååå længe siden vi har set dem snippe et kort eller to :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 30. aug 2016, 14:51

Wizzze skrev:
Daine skrev:Så er der kun 3 1/2 time tilbage! Husk at få købt lidt snask af den ene eller anden art :)

Der er også stadig tid til at gå shopamok med dankortet, så man rigtig kan sidde og nikke genkendende til tingene i aften. Jeg kunne feks godt bruge et tip til, hvordan jeg undgår at shoppe hver måned på CDON ... :genert:


Klippe kortet?? Det er sååååå længe siden vi har set dem snippe et kort eller to :D

Klippe det?!? :gisp: Jamen jeg har jo BRUG for kortet!!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 30. aug 2016, 14:53

Daine skrev:
Wizzze skrev:
Daine skrev:Så er der kun 3 1/2 time tilbage! Husk at få købt lidt snask af den ene eller anden art :)

Der er også stadig tid til at gå shopamok med dankortet, så man rigtig kan sidde og nikke genkendende til tingene i aften. Jeg kunne feks godt bruge et tip til, hvordan jeg undgår at shoppe hver måned på CDON ... :genert:


Klippe kortet?? Det er sååååå længe siden vi har set dem snippe et kort eller to :D

Klippe det?!? :gisp: Jamen jeg har jo BRUG for kortet!!


Men er det klippet, kan du jo ikke bruge det, så ingen CDON shopping = problem solved :devil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 30. aug 2016, 14:57

Wizzze skrev:
Daine skrev:
Wizzze skrev:
Daine skrev:Så er der kun 3 1/2 time tilbage! Husk at få købt lidt snask af den ene eller anden art :)

Der er også stadig tid til at gå shopamok med dankortet, så man rigtig kan sidde og nikke genkendende til tingene i aften. Jeg kunne feks godt bruge et tip til, hvordan jeg undgår at shoppe hver måned på CDON ... :genert:


Klippe kortet?? Det er sååååå længe siden vi har set dem snippe et kort eller to :D

Klippe det?!? :gisp: Jamen jeg har jo BRUG for kortet!!


Men er det klippet, kan du jo ikke bruge det, så ingen CDON shopping = problem solved :devil:

Jooo ... Det kan jeg faktisk godt. Tallene kan stadig aflæses, selvom kortet er klippet :D Jeg kan dem muligvis også i hovedet :genert:

Men nu vil jeg gøre som jeg selv anbefalede, nemlig gå ned og hente snask. Jeg har fået en ubændig trang til popcorn :love:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 30. aug 2016, 15:09

Jeg har så meget lyst til is, men dovenskabet fortæller mig at jeg jo har en terry's chocolate orange som næsten tigger om at blive smovset i forargelse
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 30. aug 2016, 15:13

Hvis der forresten er nogle af jer der ikke har prøvet en Terry's Chocolate Orange så burde i se om ikke den kan skaffes fra storbritanien. Skal tante Oda derover? jamen få hende til at tage en ekstra kuffert med og fyld den op med disse herligheder.
Eller i luksusfældens ånd... flyv derover og køb en. De er det værd.

Forestil dig at du spiser marabou med appelsin, men istedet for er det uden knas og med endnu mere appelsin smag.
Også er den formet som en appelsin, og man spiser appelsin både så det er da næsten som at være sund... næsten
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Film og TV"