Ting der kun sker på film

Brugeravatar
Yossarian
Indlæg: 481
Tilmeldt: 25. nov 2015, 16:21
Kort karma: 23
Likede indlæg: 922

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Yossarian » 29. okt 2017, 11:03

Nørden/nørdinden får cheerleaderen/quarterbacken og det halve kongerige.
2
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Kalimsofie » 31. okt 2017, 19:12

Klummerlig skrev:Når man begynder i en ny klasse (læreren afbrydes midt i timen af den nye elev, som er overflyttet fra en anden stat), har man altid god mulighed for at tale med de andre i klassen, mens læreren underviser.
Man behøver ikke engang hviske.


Hvad sker der også for, at læreren aldrig har styr på tiden, og altid bliver afbrudt af klokken midt i noget vigtigt og altid må råbe ugens lektier efter børnene, mens de skynder sig ud af lokalet? :lol:
12
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf POCKETKITTEN » 1. nov 2017, 14:57

Det sker mindst lige så hyppigt, at brud eller brudgom stikker af fra alteret eller bare ikke dukker op til brylluppet, som at ceremonien rent faktisk bliver gennemført.
6
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Animi » 5. nov 2017, 10:37

Hvis man lyver og fortæller en date at man er blevet syg, er det 100% sikkert at daten dukker op senere med en skål kyllingesuppe og opdager løgnen.
12
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Frank
Indlæg: 318
Tilmeldt: 16. jun 2017, 09:41
Kort karma: 23
Likede indlæg: 625

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Frank » 5. nov 2017, 12:16

Når helten skyder forbryderen, dør denne ved det første skud.
Helten derimod, kan sagtens overleve med 20 patroner i sig.
0
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Kalimsofie » 5. nov 2017, 13:44

Animi skrev:Hvis man lyver og fortæller en date at man er blevet syg, er det 100% sikkert at daten dukker op senere med en skål kyllingesuppe og opdager løgnen.


Og suppen er med garanti lavet på en gammel familieopskrift. Den slags har de generelt meget af på film.
2
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Ghattner » 12. nov 2017, 17:57

Når det umage par, der af forskellige, evt moralske grunde ikke må være sammen, endelig falder i og kysser. Den ene af parterne trækker sig fordi det er ufornuftigt. Tænker et par sekunder, tænker “Fuck det, lad os få noget passion” og overfalder den anden til den helt store ismand.
1
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Ghattner » 12. nov 2017, 18:05

Når folk bliver udspurgt/afhørt om noget, så svarer de sjældent med ja/nej. I stedet fortsætter de bare anekdoten som om at “ja’et” er indforstået
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Daine » 14. nov 2017, 22:28

Det er helt normalt at tage ud og søge efter seriemordere på øde mørke steder helt alene og uden at andre ved noget om det.

Det er helt normalt for (de altid smukke) kvinder at gå med meget fint, dyrt og udfordrende tøj på arbejde. Lårkort og udsigt til (naturligvis) velformede bryster er ikke et problem. Ikke engang i USA, der ellers er ret fokuseret på sexchikane.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Slettet bruger » 15. nov 2017, 02:45

Man er ude og rejse et sted man ingen kender, ved ikke hvad man skal lave på hotellet, man sidder 2 minutter i lobbyen/baren med minen "gid der skete noget", vupti og så møder man en masse spændende mennesker og der sker en hel masse.

At man kun møder pensionister der viser en en masse billeder af deres børnebørn samt deres hund hvorefter man går op på sit værelse og ser TV og keder sig, not gonna happen.
3
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Slettet bruger » 15. nov 2017, 02:53

Kalimsofie skrev:Man kan undre sig over, om folk på film aldrig selv ser film? I hvert fald kommer det ofte bag på dem, at det store spejl i afhøringslokalet naturligvis ikke blot er et spejl, men et blændet vindue, hvorigennem andre kan holde øje med dem. Altså, det ved vi jo alle sammen, at de altid er?! Vi har jo set det på film!?


Det sjove er de aldrig undrer sig over, hvorfor man har valgt at placere et gigaenormt spejl i et forhørslokale. "Det giver lys og får rummet til at se større ud, god indretning" tænker de måske.
4
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9511
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26582

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Santa » 15. nov 2017, 05:07

Måske har nogen allerede skrevet det, men...

Når folk skal afhøres af politiet, sker det der, hvor de nu tilfældigvis opholder sig (forhaven, jobbet, garagen, stalden osv). De bliver ikke bedt om at komme ind på politistationen, eller tænker på at gå ind i stuen.
Og INGEN stopper det, de er i gang med, mens de svarer på spørgsmålene - næ nej, de fortsætter med havearbejdet, skifte dæk, muge ud, arbejdet, helst på en demonstrativ måde som om politiet er der for at genere dem!
7
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf dgd2007 » 15. nov 2017, 10:22

Santa skrev:Måske har nogen allerede skrevet det, men...

Når folk skal afhøres af politiet, sker det der, hvor de nu tilfældigvis opholder sig (forhaven, jobbet, garagen, stalden osv). De bliver ikke bedt om at komme ind på politistationen, eller tænker på at gå ind i stuen.
Og INGEN stopper det, de er i gang med, mens de svarer på spørgsmålene - næ nej, de fortsætter med havearbejdet, skifte dæk, muge ud, arbejdet, helst på en demonstrativ måde som om politiet er der for at genere dem!

Jeg har i hvert fald nævnt det engang - men det kan ikke siges for tit!
Det er dybt weird. Jeg tror lige, jeg ville stille trillebøren et øjeblik, hvis politiet pludselig stod og ville afhøre mig om et mord i min omgangskreds. :)

Men jeg formoder, det er for at der skal være så mange potentielle "suspects" i landsbyen som muligt.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf LaScrooge » 15. nov 2017, 10:30

Små børn er altid meget kløgtige og gammelkloge og fulde af metarefleksioner om egen status som barn. Fx når de bliver forsøgt bestukket for at holde kæft med et eller andet. Svaret er altid "Jeg er 6 år gammel, jeg kan ikke bruge 100 dollars til noget".
8
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Ghattner » 15. nov 2017, 12:22

dgd2007 skrev:
Santa skrev:Måske har nogen allerede skrevet det, men...

Når folk skal afhøres af politiet, sker det der, hvor de nu tilfældigvis opholder sig (forhaven, jobbet, garagen, stalden osv). De bliver ikke bedt om at komme ind på politistationen, eller tænker på at gå ind i stuen.
Og INGEN stopper det, de er i gang med, mens de svarer på spørgsmålene - næ nej, de fortsætter med havearbejdet, skifte dæk, muge ud, arbejdet, helst på en demonstrativ måde som om politiet er der for at genere dem!

Jeg har i hvert fald nævnt det engang - men det kan ikke siges for tit!
Det er dybt weird. Jeg tror lige, jeg ville stille trillebøren et øjeblik, hvis politiet pludselig stod og ville afhøre mig om et mord i min omgangskreds. :)

Men jeg formoder, det er for at der skal være så mange potentielle "suspects" i landsbyen som muligt.


Ja. Samtidig er de yderst sjældent samarbejdsvillige. Ikke fordi de dækker over noget. De er bare påtaget mystiske.
0

Tilbage til "Film og TV"