Bachelorette

bibbs
Indlæg: 1011
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1401

Bachelorette

Indlægaf bibbs » 4. jun 2023, 15:19

Jeg kunne ikke finde en tråd om det,

Men hvad synes I om det, nu det er med kvinder istedet for mænd.

Synes i det store hele det er kikset og jeg er ikke fan af hende Julie
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13116
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3553
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56371
Kontakt:

Re: Bachelorette

Indlægaf Ado » 4. jun 2023, 15:48

Jeg kan virkelig ikke lide Julie. Hun virker så intetsigende og overfladisk, og hendes tilgang og væremåde overfor mændene er SÅ arrogant. Jeg tror hun er giftig.
Mette er jeg helt vild med. Mændene....altså, ham med det røde krøllede hår virker super skøn. Men ham der Alexander, der blev så pissed, da en af de andre mænd kom ham i forkøbet med at hive en af kvinderne til side...for helvede, han er en nød. :lol:
4
Donna Martin Graduates!
bibbs
Indlæg: 1011
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1401

Re: Bachelorette

Indlægaf bibbs » 4. jun 2023, 15:54

Ado skrev:Jeg kan virkelig ikke lide Julie. Hun virker så intetsigende og overfladisk, og hendes tilgang og væremåde overfor mændene er SÅ arrogant. Jeg tror hun er giftig.
Mette er jeg helt vild med. Mændene....altså, ham med det røde krøllede hår virker super skøn. Men ham der Alexander, der blev så pissed, da en af de andre mænd kom ham i forkøbet med at hive en af kvinderne til side...for helvede, han er en nød. :lol:

Helt enig, men kan godt mærke at de er noget yngre end mig.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19727
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2460
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46580

Re: Bachelorette

Indlægaf LadyFox » 4. jun 2023, 16:21

Jeg er heller ikke fan er Julie. Og den der samtale hun havde med Boris hvor hun virkede som om at hun blev lidt fornærmet over at han både vat nysgerrig på hende og Mette var så pinlig på deres første date, i et setup hvor hun selv dater mange andre fyre.
Og hun virker bare ikke oprigtigt nysgerrig på at give alle en chance - som jo trods alt burde være præmissen i starten også på trods af der selvfølgelig er nogle der virker mindre oplagte end andre.

Jeg kan til gengæld godt lide Mikkel med det røde hår, han virker sjov, flink og som en cool type.

Jeg kan også godt lide Boris, selvom jeg tænker han er træls at være i et forhold med. Han virker bare så intens, spontan og alt for meget - men alligevel på en måde hvor jeg føler jeg kan forholde mig til det og jeg tror hans intentioner er gode nok.

Men... Hvad fuck skete der for den der samtale som ham den ene bror havde med Mette til mingling? Den hvor Mette også gav udtryk for ikke helt at forstå hvad der forgik til den samtale. Udover jeg ikke lige kunne følge med, og ikke helt fangede budskabet - så synes jeg bare heller ikke at den måde han førte samtalen var sådan helt i tråd med hans øvrige udstråling i programmet.
5
...
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4661
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 249
Likede indlæg: 8436

Re: Bachelorette

Indlægaf Tibbler » 4. jun 2023, 16:59

LadyFox skrev:Jeg er heller ikke fan er Julie. Og den der samtale hun havde med Boris hvor hun virkede som om at hun blev lidt fornærmet over at han både vat nysgerrig på hende og Mette var så pinlig på deres første date, i et setup hvor hun selv dater mange andre fyre.
Og hun virker bare ikke oprigtigt nysgerrig på at give alle en chance - som jo trods alt burde være præmissen i starten også på trods af der selvfølgelig er nogle der virker mindre oplagte end andre.

Jeg kan til gengæld godt lide Mikkel med det røde hår, han virker sjov, flink og som en cool type.

Jeg kan også godt lide Boris, selvom jeg tænker han er træls at være i et forhold med. Han virker bare så intens, spontan og alt for meget - men alligevel på en måde hvor jeg føler jeg kan forholde mig til det og jeg tror hans intentioner er gode nok.

Men... Hvad fuck skete der for den der samtale som ham den ene bror havde med Mette til mingling? Den hvor Mette også gav udtryk for ikke helt at forstå hvad der forgik til den samtale. Udover jeg ikke lige kunne følge med, og ikke helt fangede budskabet - så synes jeg bare heller ikke at den måde han førte samtalen var sådan helt i tråd med hans øvrige udstråling i programmet.


Ja, det var dælme en sær samtale - Med mindre de har klippet det helt i smadder, så var det han sagde ret sort. Jeg fattede heller ikke en meter af, hvad det var han prøvede at sige :gruble:

Havde jeg været 20 år yngre, og stod over for den flok, så havde det været Mikkel, jeg var gået efter. Han virker ægte og skøn.
1
ajnaM
Indlæg: 10114
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27697

Re: Bachelorette

Indlægaf ajnaM » 4. jun 2023, 17:38

Synes, det er sjovt, hvordan kønsrollerne bare ikke er til det format. De to kvinder taler flere gange om, at mændene skal tage initiativ - men det er jo dem, der har serven, når de skal date så mange mænd på samme tid.

Det var også lidt sjovt, at Julie blev jaloux på Boris, fordi han også er åben over for Mette - det var virkelig mangel på selvindsigt. :lol:

Ellers ved jeg sgu ikke helt. Der er ingen af mændene, der siger mig det store. Ham storebroren - Kasper? - er nok den, jeg er mest til, men så alligevel ikke… han virker meget ‘strategisk’, hvilket ikke rigtig giver mening i konteksten. Kan godt se, hvad de ser i Boris’ personlighed - men synes virkelig ikke, han er pæn. :genert:

Og virkelig mange af mændene virker… ikke specielt attraktive.
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19727
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2460
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46580

Re: Bachelorette

Indlægaf LadyFox » 4. jun 2023, 17:38

Tibbler skrev:
LadyFox skrev:Jeg er heller ikke fan er Julie. Og den der samtale hun havde med Boris hvor hun virkede som om at hun blev lidt fornærmet over at han både vat nysgerrig på hende og Mette var så pinlig på deres første date, i et setup hvor hun selv dater mange andre fyre.
Og hun virker bare ikke oprigtigt nysgerrig på at give alle en chance - som jo trods alt burde være præmissen i starten også på trods af der selvfølgelig er nogle der virker mindre oplagte end andre.

Jeg kan til gengæld godt lide Mikkel med det røde hår, han virker sjov, flink og som en cool type.

Jeg kan også godt lide Boris, selvom jeg tænker han er træls at være i et forhold med. Han virker bare så intens, spontan og alt for meget - men alligevel på en måde hvor jeg føler jeg kan forholde mig til det og jeg tror hans intentioner er gode nok.

Men... Hvad fuck skete der for den der samtale som ham den ene bror havde med Mette til mingling? Den hvor Mette også gav udtryk for ikke helt at forstå hvad der forgik til den samtale. Udover jeg ikke lige kunne følge med, og ikke helt fangede budskabet - så synes jeg bare heller ikke at den måde han førte samtalen var sådan helt i tråd med hans øvrige udstråling i programmet.


Ja, det var dælme en sær samtale - Med mindre de har klippet det helt i smadder, så var det han sagde ret sort. Jeg fattede heller ikke en meter af, hvad det var han prøvede at sige :gruble:

Havde jeg været 20 år yngre, og stod over for den flok, så havde det været Mikkel, jeg var gået efter. Han virker ægte og skøn.


Jeg forstår slet ikke at Mette gav ham en rose - selvom jeg ikke forstod budskabet var der også bare noget i det der virkede sådan konfronterende og ikke særlig venligt, slet ikke i forhold til den sparsomme relation.

Jeg krydser jævnligt Mikkel på cykelstien om morgenen - og han er i hvert fald forsvarlig i trafikken og ligner ikke en der hader livet om morgenen :lol: Jeg var ikke min type den gang hans alder var min målgruppe - men hvis jeg den gang havde haft mine nuværende værdier så ville han klart være en der skulle have en chance.
0
...
Kanga
Indlæg: 2979
Tilmeldt: 12. mar 2016, 19:04
Kort karma: 185
Likede indlæg: 3759

Re: Bachelorette

Indlægaf Kanga » 4. jun 2023, 19:08

Mændene kunne godt lige tage at stramme op på hår og tøj. Hvad sker der for det der tilfældige, sjuskede hår der hænger i tjavser…

Det er meget få at fyrene, jeg synes har noget, jeg kunne gå efter.
Julie er jeg heller ikke helt vild med. Hun virker ikke ærlig/troværdig.
Senest rettet af Kanga 6. jun 2023, 12:29, rettet i alt 1 gang.
0
godtnavn
Indlæg: 11234
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1109
Likede indlæg: 13143

Re: Bachelorette

Indlægaf godtnavn » 4. jun 2023, 19:11

Jeg kan slet ikke have Julie, hendes mimik når andre snakker er virkelig nedladende og "jeg er bedre end dig"-agtig, det har jeg aldrig før oplevet nogen gøre på den måde alene med mimik, men det er klart den følelse jeg får når jeg ser hende. Både overfor mændene og Mette.

Mette er okay, men hendes historik med at være utro i 4 forhold, hendes alterego osv. gør at jeg slet ikke finder hende lige så tiltalende som da hun var i Bachelor. Så jeg er ikke udpræget fan af nogen af pigerne, det er en lidt skidt start :lol:

Boris minder mig lidt om Hannibal Hildorff, det er mere positivt end man skulle tro.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13080
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 21892

Re: Bachelorette

Indlægaf Pandesteg » 4. jun 2023, 19:13

Jeg fik ikke set afsnittet i torsdags :( hvem blev sendt hjem?
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19727
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2460
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46580

Re: Bachelorette

Indlægaf LadyFox » 4. jun 2023, 19:26

Pandesteg skrev:Jeg fik ikke set afsnittet i torsdags :( hvem blev sendt hjem?

Art valgte selv at tage hjem og ham Mikkel der ikke har rødt hår blev sendt hjem.
1
...
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4661
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 249
Likede indlæg: 8436

Re: Bachelorette

Indlægaf Tibbler » 4. jun 2023, 19:44

ajnaM skrev:Synes, det er sjovt, hvordan kønsrollerne bare ikke er til det format. De to kvinder taler flere gange om, at mændene skal tage initiativ - men det er jo dem, der har serven, når de skal date så mange mænd på samme tid.

Det var også lidt sjovt, at Julie blev jaloux på Boris, fordi han også er åben over for Mette - det var virkelig mangel på selvindsigt. :lol:

Ellers ved jeg sgu ikke helt. Der er ingen af mændene, der siger mig det store. Ham storebroren - Kasper? - er nok den, jeg er mest til, men så alligevel ikke… han virker meget ‘strategisk’, hvilket ikke rigtig giver mening i konteksten. Kan godt se, hvad de ser i Boris’ personlighed - men synes virkelig ikke, han er pæn. :genert:

Og virkelig mange af mændene virker… ikke specielt attraktive.


Den falder også lidt til jorden, når de mere end én gang har afvist en af fyrene, som har taget initiativ, for derefter selv at trække en anden til side til en snak i stedet. Rimelig svært at tage initiativ, når det bare bliver afvist.
0
ajnaM
Indlæg: 10114
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27697

Re: Bachelorette

Indlægaf ajnaM » 5. jun 2023, 05:15

Tibbler skrev:
ajnaM skrev:Synes, det er sjovt, hvordan kønsrollerne bare ikke er til det format. De to kvinder taler flere gange om, at mændene skal tage initiativ - men det er jo dem, der har serven, når de skal date så mange mænd på samme tid.

Det var også lidt sjovt, at Julie blev jaloux på Boris, fordi han også er åben over for Mette - det var virkelig mangel på selvindsigt. :lol:

Ellers ved jeg sgu ikke helt. Der er ingen af mændene, der siger mig det store. Ham storebroren - Kasper? - er nok den, jeg er mest til, men så alligevel ikke… han virker meget ‘strategisk’, hvilket ikke rigtig giver mening i konteksten. Kan godt se, hvad de ser i Boris’ personlighed - men synes virkelig ikke, han er pæn. :genert:

Og virkelig mange af mændene virker… ikke specielt attraktive.


Den falder også lidt til jorden, når de mere end én gang har afvist en af fyrene, som har taget initiativ, for derefter selv at trække en anden til side til en snak i stedet. Rimelig svært at tage initiativ, når det bare bliver afvist.


Tror helt ærligt, der er mange af mændene, de slet ikke finder attraktive - og så er det svært (måske især for Julie, som ikke er så gammel og virker rimelig umoden) at være høflig og vise dem samme interesse.

Det virker generelt som om, det har været svært at rekruttere.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 10114
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27697

Re: Bachelorette

Indlægaf ajnaM » 5. jun 2023, 05:53

I øvrigt synes jeg heller ikke, der er nogen af de to kvinder, der er ‘noget særligt’. Bevares, Julie har helt sikkert en flot krop, og Mette virker da sød og sjov. Men det er ligesom også det? :genert:

Oprindeligt tænkte jeg, at det var pointen, at det skulle være lidt af et ‘catch’, der var bachelor/bachelorette - men okay, det har heller ikke været det vilde på mandesiden jo…

Forstår godt, hvis det har været svært at rekruttere… både til ‘hovedrollen’ og de andre deltagere.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Lys
Indlæg: 5978
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 504
Likede indlæg: 10798

Re: Bachelorette

Indlægaf Lys » 5. jun 2023, 07:46

ajnaM skrev:I øvrigt synes jeg heller ikke, der er nogen af de to kvinder, der er ‘noget særligt’. Bevares, Julie har helt sikkert en flot krop, og Mette virker da sød og sjov. Men det er ligesom også det? :genert:

Oprindeligt tænkte jeg, at det var pointen, at det skulle være lidt af et ‘catch’, der var bachelor/bachelorette - men okay, det har heller ikke været det vilde på mandesiden jo…

Forstår godt, hvis det har været svært at rekruttere… både til ‘hovedrollen’ og de andre deltagere.


Synes du at de mænd, der har været bachelors i de foregående sæsoner har været “noget særligt”? Jeg tænker egentlig, at Mette og Julie passer meget godt ind i skabelonen fra tidligere.
1

Tilbage til "Film og TV"