Bachelorette

bibbs
Indlæg: 999
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1391

Re: Bachelorette

Indlægaf bibbs » 22. jul 2023, 18:17

Ville ikke quote men håber ikke det er rigtigt

Hvor ville det bare være nederen
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19706
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2453
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46500

Re: Bachelorette

Indlægaf LadyFox » 22. jul 2023, 18:58

Jeg har hørte i morges 112 for knuste hjerter, det nyeste afsnit med Stig. Selvom han ikke siger det direkte, så tolker jeg det som om at han siger at han og Mette havde sex på sidste date.
Han siger noget i stil med at Mette sendte nogle signaler og der blev gjort nogle ting der gjorde at han synes ville være mærkeligt at gøre hvis hun ikke ville vælge ham. Eller noget i den stil.
Og det leder altså mine tanker over på handlinger af mere romantisk karakter, fordi.. Hvad skulle det ellers være der blev gjort?
1
...
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5011

Re: Bachelorette

Indlægaf Primerose » 22. jul 2023, 19:06

bibbs skrev:Ville ikke quote men håber ikke det er rigtigt

Hvor ville det bare være nederen


Enig. Det ville virkelig være et antiklimaks. Især når nu tre ud af fire par fra de forrige to sæsoner stadig er sammen.
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Fruity
Indlæg: 4014
Tilmeldt: 15. apr 2021, 14:52
Kort karma: 275
Likede indlæg: 7266

Re: Bachelorette

Indlægaf Fruity » 23. jul 2023, 07:38

Jeg kan slet ikke se Mette og Boris sammen i dag. Hans “kærlighedserklæring” til sidst - som han havde skrevet ned - var jo håbløs teenageagtig.
0
godtnavn
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 13052

Re: Bachelorette

Indlægaf godtnavn » 24. jul 2023, 19:46

LadyFox skrev:Jeg har hørte i morges 112 for knuste hjerter, det nyeste afsnit med Stig. Selvom han ikke siger det direkte, så tolker jeg det som om at han siger at han og Mette havde sex på sidste date.
Han siger noget i stil med at Mette sendte nogle signaler og der blev gjort nogle ting der gjorde at han synes ville være mærkeligt at gøre hvis hun ikke ville vælge ham. Eller noget i den stil.
Og det leder altså mine tanker over på handlinger af mere romantisk karakter, fordi.. Hvad skulle det ellers være der blev gjort?


Det er også det der går rygter om, og at det er derfor hun ikke er sammen med Boris mere fordi han blev sur da han fandt ud af at hun også havde haft sex med Stig. Om det er sandt aner jeg dog ikke.
0
bibbs
Indlæg: 999
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1391

Re: Bachelorette

Indlægaf bibbs » 25. jul 2023, 07:39

Nu har jeg lige set updaten

Jeg havde glædet mig, det var så skuffende det hele

Øv, men der er kommet landmænd til landmand søger kærlighed så det kan jeg nu glæde mig til istedet
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5011

Re: Bachelorette

Indlægaf Primerose » 25. jul 2023, 11:02

Ja, der var ikke meget at komme efter til den “reunion”. Hverken nye informationer om programmet eller overraskelser om det efterfølgende forløb. Men rygterne om Mette viste sig da at passe. Altså ift hvem hun er sammen med nu.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19706
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2453
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46500

Re: Bachelorette

Indlægaf LadyFox » 25. jul 2023, 12:23

https://ekstrabladet.dk/underholdning/d ... em/9874479

Faldt over denne artikel på Reddit. Jeg synes godt nok det lyder som om hun har holdt Boris for nar efter de er kommer hjem og datede lidt. Når hun har haft kontakt med eksen under optagelserne og allerede på det tidspunkt konkluderet at fyrende i programmet ikke når eksen til sokkeholderne. En ting er at hun bliver nødt til i programmet at lege med på legen selvom hun har konstateret at hun følelsesmæssigt er et andet sted, noget andet er at blive ved når der ikke er et tv-format at tage hensyn til.
5
...
ajnaM
Indlæg: 10090
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27611

Re: Bachelorette

Indlægaf ajnaM » 25. jul 2023, 17:16

Ej, det var altså lidt en fesen omgang. :genert:

Jeg synes stadig, Julie har været fejlcastet. At hun har behov for at komme hjem og være meget alene efter at have været af sted, understreger det bare for mig. Da hun talte om førstehåndsindtrykket af Mette, og hvordan 'hun virkede til bare at trives i det og have det godt med situationen', virkede det også som om, Julie selv havde haft det helt modsat.

Det er sg* lidt synd - men et eller andet sted også totalt forudsigeligt. Der skulle have været en caster, der havde 'læst' hende bedre og have fundet en anden. Både for hendes, for mændenes og for seernes skyld...
4
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 10090
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27611

Re: Bachelorette

Indlægaf ajnaM » 25. jul 2023, 17:17

Derudover synes jeg virkelig, Stig er vokset under programmet! :love: Kunne slet ikke se noget i ham til at begynde med - men nu synes jeg, han virker ærlig og åben på den rigtig gode måde.
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6538
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14600

Re: Bachelorette

Indlægaf Mangoness » 25. jul 2023, 17:33

ajnaM skrev:Ej, det var altså lidt en fesen omgang. :genert:

Jeg synes stadig, Julie har været fejlcastet. At hun har behov for at komme hjem og være meget alene efter at have været af sted, understreger det bare for mig. Da hun talte om førstehåndsindtrykket af Mette, og hvordan 'hun virkede til bare at trives i det og have det godt med situationen', virkede det også som om, Julie selv havde haft det helt modsat.

Det er sg* lidt synd - men et eller andet sted også totalt forudsigeligt. Der skulle have været en caster, der havde 'læst' hende bedre og have fundet en anden. Både for hendes, for mændenes og for seernes skyld...


Når jeg læser den her artikel, så tror jeg også, at hun selv tænker, at hun var fejlcastet :genert: :fløjt:

https://echo.tv2.dk/2023-07-11-hun-tilb ... kke-rigtig

[...]

Har lært flere ting om sig selv
Hvis Julie Kriegler fik tilbuddet om at gøre det hele en gang til, så er hun ikke i tvivl om, hvad svaret ville være.

Det ville nemlig blive et nej tak.

Det var simpelthen for hårdt at være “fanget” på den anden side af jordkloden og skulle date en masse fyre, hvor tiltrækningen ikke opstod naturligt.

Og hun understreger, at hun virkelig forsøgte.

[...]
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13088
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3548
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56262
Kontakt:

Re: Bachelorette

Indlægaf Ado » 25. jul 2023, 17:43

Well, surprise surprise Mette, du og Boris lever to forskellige liv? :lol:

Ham Morten der, han er tydeligvis stadig forelsket i Mette. Rasmus er en nar, en selvoptaget nar. Og Mads, søde søde Mads, jeg håber sådan han finder den store kærlighed.
3
Donna Martin Graduates!
ajnaM
Indlæg: 10090
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27611

Re: Bachelorette

Indlægaf ajnaM » 25. jul 2023, 17:53

Mangoness skrev:
ajnaM skrev:Ej, det var altså lidt en fesen omgang. :genert:

Jeg synes stadig, Julie har været fejlcastet. At hun har behov for at komme hjem og være meget alene efter at have været af sted, understreger det bare for mig. Da hun talte om førstehåndsindtrykket af Mette, og hvordan 'hun virkede til bare at trives i det og have det godt med situationen', virkede det også som om, Julie selv havde haft det helt modsat.

Det er sg* lidt synd - men et eller andet sted også totalt forudsigeligt. Der skulle have været en caster, der havde 'læst' hende bedre og have fundet en anden. Både for hendes, for mændenes og for seernes skyld...


Når jeg læser den her artikel, så tror jeg også, at hun selv tænker, at hun var fejlcastet :genert: :fløjt:

https://echo.tv2.dk/2023-07-11-hun-tilb ... kke-rigtig

[...]

Har lært flere ting om sig selv
Hvis Julie Kriegler fik tilbuddet om at gøre det hele en gang til, så er hun ikke i tvivl om, hvad svaret ville være.

Det ville nemlig blive et nej tak.

Det var simpelthen for hårdt at være “fanget” på den anden side af jordkloden og skulle date en masse fyre, hvor tiltrækningen ikke opstod naturligt.

Og hun understreger, at hun virkelig forsøgte.

[...]


Det overrasker ikke rigtig...

Hvor er det i øvrigt ABSURD dårlig stil, at hun går ud i medierne og siger, at hun overvejede slet ikke at give ham rosen, fordi mavefornemmelsen var forkert, og hun vidste, de ikke skulle være kærester hjemme i Danmark - uden at hun har talt med Mads om det. :stoned: Hvor må det være ubehageligt for ham at blive konfrontret med det af en journalist.
3
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6538
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14600

Re: Bachelorette

Indlægaf Mangoness » 26. jul 2023, 09:48

Åbenbart ville ingen af dem gøre det igen:

https://www.femina.dk/kultur/mette-og-j ... ille-goere
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6538
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14600

Re: Bachelorette

Indlægaf Mangoness » 26. jul 2023, 12:09

Er der nogen, der har hørt den RealityTjek episode, som omtales her? :gruble:

https://www.reddit.com/r/Influencergoss ... alitytjek/
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Film og TV"